Stalowy oplot
Stalowy oplot
Witam,
zwracam się do Was z zapytaniem jakie macie doświadczenia z przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie. Z tego co się kiedyś orientowałem to gdzieś pod Warszawą jest firma PTM, która zaciska przewody Goodridge'a i chyba gdzieś pod Wrocławiem firma Jotte. Może znacie jeszcze jakieś inne miejsca?
zwracam się do Was z zapytaniem jakie macie doświadczenia z przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie. Z tego co się kiedyś orientowałem to gdzieś pod Warszawą jest firma PTM, która zaciska przewody Goodridge'a i chyba gdzieś pod Wrocławiem firma Jotte. Może znacie jeszcze jakieś inne miejsca?
- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
cezaRYton pisze:w łomiankach Bigtom zrobi wszystko, jak sobie zażyczysz. zakładał mi przewody do mojego draga i wszystko jest OK od 3 lat
bigtom w łomiankach? ops, nie słyszałem a to moje śmiecie... za to na pewno pod czosnowem jest firma która za psie pieniądze zaciska wszystko co się rusza

[ Dodano: 2008-01-16, 21:34 ]
Mular pisze:Witam,
zwracam się do Was z zapytaniem jakie macie doświadczenia z przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie.
doświadczenia ze stalówkami mam tak samo dobre jak z gumowymi _nie_starymi_ przewodami + dobre klocki

Z tego co się kiedyś orientowałem to gdzieś pod Warszawą jest firma PTM, która zaciska przewody Goodridge'a i chyba gdzieś pod Wrocławiem firma Jotte. Może znacie jeszcze jakieś inne miejsca?
zaciskać przewody goodrich? a po co? przeca kupujesz z końcówkami więc nie potrzebujesz zaciskać?
bye
balth
balth
- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
balth zerknij pls na www.bigtom.pl
sporo wódki z kolesiem wypiłem i zbudowaliśmy 6 motorków - kolo zna się na robocie
jak co mozemy się umówić tam u niego i pogadać, jego kiwi było w SM
sporo wódki z kolesiem wypiłem i zbudowaliśmy 6 motorków - kolo zna się na robocie
jak co mozemy się umówić tam u niego i pogadać, jego kiwi było w SM
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
cezaRYton pisze:balth zerknij pls na www.bigtom.pl
sporo wódki z kolesiem wypiłem i zbudowaliśmy 6 motorków - kolo zna się na robocie
jak co mozemy się umówić tam u niego i pogadać, jego kiwi było w SM
geeezzzazzz, znam to zielone....eeee.... coś....

i to coś brąz metallic też znam. ty, gdzie on ma tą firmę? tak dokładnie?
ja się ostatnio czaję coby coś poopisywać customerów więc może rzeczywiście jakoś sie złapać w temacie....
bye
balth
balth
- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
luzik 5 lat temu były inne klimaty ale jak ktoś zrozumie jego pokręconą teorie pojmowania świata to naprawdę fajne rzeczy wychodzą. Obecnie ma cichy warsztat dwie posesje za Witeksem, klepie tam przede wszystkim cytryny. U niego robie przeglądy swoich motorów i reklamacji nie mam.
[ Dodano: 2008-01-16, 21:48 ]
OK admin wiem że nie na temat wynosimy się na pogaduchy

[ Dodano: 2008-01-16, 21:48 ]
OK admin wiem że nie na temat wynosimy się na pogaduchy



Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......
Mi zamontowali Goodricha już w serwisie, ale nie wiem jeszcze ile to kosztowało. Jutro jadę pewnie odebrać to będę wiedział coś więcej. Ostatnio znalazłem to na allegro:
http://allegro.pl/my_page.php?uid=7008429&p=1&p=2
maja takie przewody za 300zl
http://allegro.pl/my_page.php?uid=7008429&p=1&p=2
maja takie przewody za 300zl
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
counterox pisze:Słuchajcie panowie ile kosztuje komplet stalowych oplotów do XJR na przód ?? Ktoś mógłby coś takowego załatwić ?
jestem z woj. lubuskiego...
Pozdrawiam
słuchaj, goodriche kupisz IMHO wszędzie. ja jak wymieniałem to na miejscu w serwisie u Demczuka po prostu mieli na stanie.
aha - są spore różnice cenowe w zależności od tego jakiego rodzaju końcówki sobie wybierzesz - czy kolorowe czy z jakiegoś-tam materiału. sprawdź przed kupieniem.
bye
balth
balth
Ja wyrwalem w sobote ten zestaw w salonie Yamahy za 60£ i kolo dolozyl jeszcze klocki na przod i tyl
http://helperformance.com/store/product ... ts_id=4898
http://helperformance.com/store/product ... ts_id=6233
No nie powiem ze nie musial mnie dlugo namawiac

http://helperformance.com/store/product ... ts_id=4898
http://helperformance.com/store/product ... ts_id=6233
No nie powiem ze nie musial mnie dlugo namawiac

- Mario12
- Posty: 136
- Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
- Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Kogoś interesuje nabycie stalowego oplotu firmy Hell? Znajomy z innego forum ma kontakt do przedstawiciela Hell'a w PL. Koszt kompletu czyli przód + tył wynosi 351 zł, ale jeżeli zebrała by się większa ekipa to robi duże rabaty. Nie wiem czy jest to w ogóle dobra cena za komplecik? Na allegro znalazłem za 399 zł. A może znalazł ktoś z was gdzieś taniej?
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition
GS 500 '98r.
Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować
GS 500 '98r.
Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować
Ja nie wiem jakie mi założyli w serwisie, ale zapłaciłem 350 z montażem, zmienili olej w lagach na "twardy" i jest BOSKO..... Znowu jechałem ponad 2 paczki bez konieczności trzymania kierownicy 4-ma rękami, wymiany pampersa dla dorosłych po teście prędkości i zatrzymałem się tam gdzie planowałem.... CUDOOOOOWNIEEEEEE!!!!!
Jestem ch... głupi że tak długo z tym zwlekałem....
Jestem ch... głupi że tak długo z tym zwlekałem....

- Tytus
- Posty: 247
- Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Nie - według dzielnicowego, pod groźbą kolegium.
A więc łopatologicznie : zawiasy ustawia (pomijając, że ponieważ serwisuję mnie już dosyć długo, więc wie, co i jak) przód max twardo, co oczywiście nie oznacza, że kręci do oporu, a tył maksymalnie, jak się da miękko, co przy zmianie sprzętu zawsze przebiega etapowo bo wiąże się m.in. z ustaleniem właściwego oleju amoryzatorowego, żeby po kilku sezonach nie było przebudzenia, że "teraz dopiero jest cudownie". Czy teraz jasne !?

- Tytus
- Posty: 247
- Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Zdzisław rozcarowałeś mnie. No to jeszcze raz : jadę do magika, który na dzieńdobry m.in. czyści teleskopy i nalewa świerzy olej o nowej gradacji (na podtawie swego doświadczenia - bo od tego jest mechanikiem, a nie np. kucharzem). Następnie po wymianie info p.t. "jak ma być w stosunku do tego co było" wstępnie ustawia, co ja oczywiście później sam sobie koryguję w zależności od : jakie laczki, ciepło/zimno, pusty/naładowany, nawet można miasto, gdzie dziury i jedziesz wolniej lub trasa, gdzie szybciej i równiej. Tak to działa. Po za tym zdany na siebie jesteś, jak nie masz fachury, któremu możesz zaufać, lub cię na niego nie stać (często ludzie jeżdżą gymylami bo zapomnieli, że łatwiej kupić, niż utrzymać) - ot wszystko. Aha - olej zmieniam co 5000. Póżniej traci właściwości.
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Jakoś nie czuję się gorszy "bo nie mam fachury"
. Nie lubię jak ktoś Mi grzebie przy moim sprzęcie. Ale plusik dla Ciebie, gdyż ktoś ma pracę dzięki Tobie.
Aaa co do oleju to wymieniłem 5500 km od kupna moto i jakoś nie stracił swych właściwości i silnik się nie zatarł na gwizdnięcie, a ile wcześniej miał nakulane nie wiem
. Benzyną nie śmierdział tylko mydełkiem więc był jeszcze ok
.

Aaa co do oleju to wymieniłem 5500 km od kupna moto i jakoś nie stracił swych właściwości i silnik się nie zatarł na gwizdnięcie, a ile wcześniej miał nakulane nie wiem


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość