Automatyczne smarowanie łańcucha - Motooiler.
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5678
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
No i nabyłem sobie sam elektrozawór, jutro go odbieram i mam gdzieś S.P. Matjasa.
Najwyraźniej sporo jeszcze musi się uczyć o prowadzeniu biznesu.
PANIE MATJAS!!! może jeszcze Pan zawita na to forum i mój post przeczyta. Jest Pan wg mnie żałosnym producentem i handlowcem. Nałapał Pan zleceń i nie daje Pan sobie rady z ich realizacją, o świadczeniach reklamacyjnych nie mówiąc. ZE WZGLĘDU NA PANA POSTAWĘ BĘDĘ ZDECYDOWANIE ODRADZAŁ KOMUKOLWIEK ZAKUP MOTOOILERA, ŻEBY EW. NABYWCA NIE MIAŁ TAKICH PRZYGÓD Z PANEM JAK JA.
Najwyraźniej sporo jeszcze musi się uczyć o prowadzeniu biznesu.
PANIE MATJAS!!! może jeszcze Pan zawita na to forum i mój post przeczyta. Jest Pan wg mnie żałosnym producentem i handlowcem. Nałapał Pan zleceń i nie daje Pan sobie rady z ich realizacją, o świadczeniach reklamacyjnych nie mówiąc. ZE WZGLĘDU NA PANA POSTAWĘ BĘDĘ ZDECYDOWANIE ODRADZAŁ KOMUKOLWIEK ZAKUP MOTOOILERA, ŻEBY EW. NABYWCA NIE MIAŁ TAKICH PRZYGÓD Z PANEM JAK JA.
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5678
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
Cholera, już mnie to zaczyna wkurzac... a mianowicie.
Jak pisalem, kupilem sam elektrozawór, który niestety ma grubsze króćce niż te z motooilera. Ponieważ nie byem w stanie tak rozciągnąć wężyka, żeby nalożyć na króćce, wpadlem na pomysl coby wykorzystać izolację termokurczliwą, co też uczynilem dodatkowo na króćcu i na wężyku zaciągając trytytki. I niestety oliwa spiernicza za zaworem.
Co tu może być nie tak? Czy izolacja nie jest na tyle zwarta żeby powietrze się nie dostawalo? Czy może zawór jebnięty? Jak to sprawdzić?HEEEEELP.
Jak pisalem, kupilem sam elektrozawór, który niestety ma grubsze króćce niż te z motooilera. Ponieważ nie byem w stanie tak rozciągnąć wężyka, żeby nalożyć na króćce, wpadlem na pomysl coby wykorzystać izolację termokurczliwą, co też uczynilem dodatkowo na króćcu i na wężyku zaciągając trytytki. I niestety oliwa spiernicza za zaworem.
Co tu może być nie tak? Czy izolacja nie jest na tyle zwarta żeby powietrze się nie dostawalo? Czy może zawór jebnięty? Jak to sprawdzić?HEEEEELP.
izolacja termo kurczliwa moim zdanie nie będzie trzymać oleju (pewnie dla tego puszcza),jak nie widać jaki nie można pomacać to ciężko coś pomóc (przynajmniej ja tak mam) .Jeżeli przewód jest plastikowy to może go dobrze rozgrzać ,byle nie przesadzić bo wtedy się stopi i du.a . I ścisnąć to opaskami ale nie tymi plastikowymi tylko są takie mini metalowe ,albo wymienić przewody na bardziej elastyczne (chociaż kawałek jak się nie da całego) i też na opaski metalowe
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
jaro próbowałeś zamienić cewki
zostaw stary korpus zaworu a wymień samą cewkę (jeżeli zjarałeś cewkę), większość elektro-zaworów ma tą samą średnicę korpusu na którą zakładana jest cewka
poza tym większość tych zaworów jest rozbieralna i daje się naprawić.
rurki termokurczliwe zwykłe nie uszczelniają są takie z silikonem w środku one mogły by dać radę.
jak masz problem - dzwoń


zostaw stary korpus zaworu a wymień samą cewkę (jeżeli zjarałeś cewkę), większość elektro-zaworów ma tą samą średnicę korpusu na którą zakładana jest cewka
poza tym większość tych zaworów jest rozbieralna i daje się naprawić.
rurki termokurczliwe zwykłe nie uszczelniają są takie z silikonem w środku one mogły by dać radę.
jak masz problem - dzwoń


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości