ASO YAMAHA POLand POSITION - problem
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Ja rozumiem ale bronię pierwszej ukręconej. Jak się zabierasz do odkręcania śrubki czy nakrętki to na starcie nie przewidujesz problemów. Nie psikasz od razu szajsem. Ew przy 2 czy 3 próbie. No a to może już być za późno.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
Hej
Po kilku wymianach zdań z serwisem doszliśmy do porozumienia. Poniżej chciałbym zacytować Wam część maila, którego otrzymałem od serwisu na Połczyńskiej.
"Podzielam Pańską racje co do podjęcia przez naszego mechanika wymontowania zerwanej śruby bez konsultacji z Panem. Jednocześnie informuję, iż naprawa będzie jedynie poprawieniem gwintu w gaźnikach w celu poprawnego montażu śruby, nie rozwiercaliśmy całego otworu, tylko śrubę by móc ja wydostać. Taka operacja nie będzie miała wpływu na poprawne działanie gaźnika, jak również nie wpłynie negatywnie na dalsza obsługę gaźników w przyszłości. Koszt śrub zostaje po naszej stronie...."
Cenię sobie ludzi, którzy potrafią przyznać się do błędu. Temat uważam za zamknięty.
do zobaczenia na drodze
Po kilku wymianach zdań z serwisem doszliśmy do porozumienia. Poniżej chciałbym zacytować Wam część maila, którego otrzymałem od serwisu na Połczyńskiej.
"Podzielam Pańską racje co do podjęcia przez naszego mechanika wymontowania zerwanej śruby bez konsultacji z Panem. Jednocześnie informuję, iż naprawa będzie jedynie poprawieniem gwintu w gaźnikach w celu poprawnego montażu śruby, nie rozwiercaliśmy całego otworu, tylko śrubę by móc ja wydostać. Taka operacja nie będzie miała wpływu na poprawne działanie gaźnika, jak również nie wpłynie negatywnie na dalsza obsługę gaźników w przyszłości. Koszt śrub zostaje po naszej stronie...."
Cenię sobie ludzi, którzy potrafią przyznać się do błędu. Temat uważam za zamknięty.
do zobaczenia na drodze
chyba przeczytali Forum tudzież ich kto powiadomił o konsekwencjach,których mają bez liku
kolega pracuje w serwisie Hondy i klienci non stop piszą donosy do centrali,donosy od motocyklistów którzy są zdziwieni na przeglądzie że trzeba czasem podpompować kola czy też mają pretensje na grzanie się tarczy a jeżdżą z nogą na hamulcu
kolega pracuje w serwisie Hondy i klienci non stop piszą donosy do centrali,donosy od motocyklistów którzy są zdziwieni na przeglądzie że trzeba czasem podpompować kola czy też mają pretensje na grzanie się tarczy a jeżdżą z nogą na hamulcu

- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
tobdalawr pisze:nie rozwiercaliśmy całego otworu, tylko śrubę by móc ja wydostać.
Nie łatwe do zrobienia ale możliwe. Kiedyś wykonywałem taką operację zakończoną sukcesem.
Gwint M6 rorwierciłem wiertłem 4,5mm na tyle idealnie, że po wierceniu wystarczyło dmuchnąć żeby gwint po śrubie się wysypał, a ten w korpusie nie naruszony pozostał.

Wróć do „Sklepy, salony, serwisy - polecamy; odradzamy.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość