...słabe strony XJR...
Osiągów xjr-ki ciężko jest przebić innym sprzętom, w związku z tym iż musiałem opitolić moje maleństwo i kupić coś mniejszego i tańszego (czytaj kawa z 750) mam jakieś porównanie. Jeżeli chodzi o moc i osiągi to kawka mogła by herbatę podawać, ale jeżeli chodzi o manewry i zwrotność to jestem pod wielkim wrażeniem zakręty bierze brawurowo i kładzie się na boki jak opętana, spalanie oczywiście mniejsze mimo wtryskiwaczy.
ale i tak XJR rules!!!!
ale i tak XJR rules!!!!
Dlatego warto zacisnąć pośladki i skompletować kolekcje sprzętów
Każdy do innych zadań.
Co do manewrowości i zwrotności to bezkonkurencyjny jest rower górski, ale xjr-a też się nie musi rumienić ze wstydu bo w swojej klasie należy do elity, co do osiągów nie są one także złe ( oczywiście w swojej klasie) choć konkurencja zrobiła ogromny krok naprzód. Jeżeli natomiast spojżymy na konstrukcje z lat 80' to jest ona absolutnie "the best". Biorąc jednak pod uwagę styl, jakość i wykonanie to jak to mówia czesi "to se newrati" w czasach cięcia kosztów, i dalej jest numerem 1 wśród ciężkich moto. Co do Kawy to fajne moto, bez powodu nielubiane, solidna konstrukcja ale.... xjr-nie ma wad

Każdy do innych zadań.
Co do manewrowości i zwrotności to bezkonkurencyjny jest rower górski, ale xjr-a też się nie musi rumienić ze wstydu bo w swojej klasie należy do elity, co do osiągów nie są one także złe ( oczywiście w swojej klasie) choć konkurencja zrobiła ogromny krok naprzód. Jeżeli natomiast spojżymy na konstrukcje z lat 80' to jest ona absolutnie "the best". Biorąc jednak pod uwagę styl, jakość i wykonanie to jak to mówia czesi "to se newrati" w czasach cięcia kosztów, i dalej jest numerem 1 wśród ciężkich moto. Co do Kawy to fajne moto, bez powodu nielubiane, solidna konstrukcja ale.... xjr-nie ma wad
...ostatnio porównywałem swoją czarnulkę z Banditem 1200 brata... (Bandit oczywiście olejak...nie ten wodny nowy)
...jeździłem raz jednym...raz drugim i oto moje spostrzeżenia:
- na papierze różnica w wadze niewielka... w praktyce Bandit sprawia wrażenie o wiele lżejszego i poręczniejszego...
- podczas gwałtownego przyspieszania na niższych biegach na Bandicie ma się wrażenie jakby cały motocykl chciałby się unieść w przestworza...
- przy większych prędkościach (czyt: powyżej 160km/h) czułem się na Bandicie jak na hulajnodze...
- zmiana biegów musowo min. przy 3000 obr/min... poniżej niby nie szarpie łąńcuchem, ale czuć, że się już lekko męczy... dół XJR jest potężniejszy...
- hamulce... tu nie ma porównania... w Bandicie poprawne, tzw. smooth, biorą przewidywalnie i dobrane do wagi i osiągów... ale te w XJR to klasa sama w sobie... gdyby przednie zawieszenie bardziej z nimi współpracowało to byłoby to mistrzostwo świata...
- ...ale Bandit 1200 ma jedną przewagę... to wilk w owczej skórze... wygląda na 600-kę a jęździ dużo mocniej niż ona
...ok, ok... XJR to też taki wilk w skórze...ale nie wiem czy owczej (czyt: groźniej wygląda)... a Bandit to taka lalunia ...która może na ulicy sponiewierać niejedno ego
- ...a na koniec... brzmienie silników... nie ma porównania na korzyść XJR!!!
...jeździłem raz jednym...raz drugim i oto moje spostrzeżenia:
- na papierze różnica w wadze niewielka... w praktyce Bandit sprawia wrażenie o wiele lżejszego i poręczniejszego...
- podczas gwałtownego przyspieszania na niższych biegach na Bandicie ma się wrażenie jakby cały motocykl chciałby się unieść w przestworza...
- przy większych prędkościach (czyt: powyżej 160km/h) czułem się na Bandicie jak na hulajnodze...
- zmiana biegów musowo min. przy 3000 obr/min... poniżej niby nie szarpie łąńcuchem, ale czuć, że się już lekko męczy... dół XJR jest potężniejszy...
- hamulce... tu nie ma porównania... w Bandicie poprawne, tzw. smooth, biorą przewidywalnie i dobrane do wagi i osiągów... ale te w XJR to klasa sama w sobie... gdyby przednie zawieszenie bardziej z nimi współpracowało to byłoby to mistrzostwo świata...
- ...ale Bandit 1200 ma jedną przewagę... to wilk w owczej skórze... wygląda na 600-kę a jęździ dużo mocniej niż ona


- ...a na koniec... brzmienie silników... nie ma porównania na korzyść XJR!!!
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
SławekMilow, tak a propos nie-przedłużania wiesz-czego: po co ci DWA motocykle?
ach, zapomniałem: jeden do zapierdalania samemu (ten na którym ostatnio cię skuter objechał) i drugi do jeżdżenia z żoną - znaczy: tapczan rodzinny. jak mu tam było, temu tapczanowi: xjr, czy jakoś tak?
aha, byłbym zapomniał: cezar i ptysiek pozdrawiają cię w tym poście, nie, chłopaki?
...a później piszą, że to ja zaczynam i dyskusję na manowce sprowadzam, hehe. sam widzisz, jaro: to nie ja

ach, zapomniałem: jeden do zapierdalania samemu (ten na którym ostatnio cię skuter objechał) i drugi do jeżdżenia z żoną - znaczy: tapczan rodzinny. jak mu tam było, temu tapczanowi: xjr, czy jakoś tak?

aha, byłbym zapomniał: cezar i ptysiek pozdrawiają cię w tym poście, nie, chłopaki?







...a później piszą, że to ja zaczynam i dyskusję na manowce sprowadzam, hehe. sam widzisz, jaro: to nie ja

bye
balth
balth
No masz rację, ale nic mi w Miedonii na Nysie w związku z posiadaniem szlifierki i tapczana nie przybyło. Natomiast dziś cały dzień miałem przyjemniość dosiadać malutkiego takiego tyci tyć, Midnightsara 950, bo aby Cię Balciku rozweselić ,szlifierka się spier... i mało mnie, gasnąc w czasie deszczu nie zabiła ( i tak ja kocham). A więcz na czas naprawy wziąłem z serwisu to wielkie coś ... myślałem że się zabije na nim niechybnie, ale tu miłe zdziwienie. Jazda na nim to sama doskonałość. Jestem wielce zaskoczony WSZYSTKIM w tym moto, i za tydzień biorę na tezty M-S 1300 bo ten był ciutem przysłaby do moich potrzeb. I choć w dalszym ciągu nie wiem po ch... komu moto o szerokości samochodu, d... łaskocze stojąc w korku a te dwa małe okrągłe pocą się niemiłosiernie bez przewiewu, to zabawa jest przednia ( jak się jedzie) . Nigdy nie traktowałem użytkowników tych armatur jako ludzi z sensem ( sorry Czarek) ale teraz pełen szacun, cofam wszytkie obelgi, choć sam oczywiście nie kupię moto które nie ma żadnego sensu praktycznego, tak czy siak, Midnight Star jest gooood, however
ps. będzie ktoś w sobotę k 12 w Modlinie??

ps. będzie ktoś w sobotę k 12 w Modlinie??
- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- hubertm
- Posty: 3398
- Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
może trochę odbiegnę od tematu, ale w dniu wczorajszym po raz pierwszy w tym sezonie zostawiłem na parkingu wtryskową a wsiadłem na gaźnikową, z dwoma kominami
( tą teraz jeździ przeważnie mój ojciec - na marginesie, chyba jedna z nielicznych XJR w Polsce, któa nie osiąga więcej niż 4000 obr./min
) Po raz kolejny przekonałem się, że to są dwa różne motocykle ( 1999r / 2007 r.) na pewno wiek ma na to wpływ. Gaźnikową czuć, że się jedzie, to pewnie również zasługa dwóch potężnych kominów Lasera i ich odgłosu ( kto słyszał ten wie). Czuć osiąganą prędkość niemiłosiernie.Cały czas jazda nią sprawia mi ogromną frajdę
. Natomiast wtryskowa ( bez zmian kominowych) po prostu....płynie - i w pewnym momencie okazuje się, że jadę... 150 km/h, mając wrażenie, że toczę się nie więcej niż 80 km/h. Każda z nich ma coś czego nie ma ta druga i za to je lubię. Obydwie po równo. W ten sposób wyeliminowałem jakiekolwiek wady XJR... 




hubertm
A ja popieram Huberta:
http://www.youtube.com/watch?v=LA23S7Xv ... re=related
Fajne są i fajnie brzmią.
http://www.youtube.com/watch?v=LA23S7Xv ... re=related
Fajne są i fajnie brzmią.
- hubertm
- Posty: 3398
- Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
Michał to nie te. Znaleźliśmy z Mariuszemdg Lasery, które zastępują jeden komin i są w postaci jednego komina z któego wychodza dwie końcówki... Kurcze, jak znajdę to wrzucę
[ Dodano: 2010-04-30, 11:28 ]
Mam !!! To te !!!
http://www.laserexhausts.co.uk/index.cf ... fm&ID=5578
[ Dodano: 2010-04-30, 11:28 ]
Mam !!! To te !!!

http://www.laserexhausts.co.uk/index.cf ... fm&ID=5578
hubertm
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
hubertm, jak już masz robić podwójnie to jeden z prawej a drugi z lewej... 

Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
No zajebiaszcze!mnie sie jeszcze podobaja campbella http://www.campbellcustom.co.uk/XJR1300.htm
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
artur, a możesz jakiś konkret? bo głębokość twego uzasadnienia zaparła mi dech....
hubertm, porąbało cię niewąsko
chcesz zrobić z xjr gsxr'a? namolnie, uporczywie, nieustająco nienawidzę takich wydechów. są obleśniackie. wyglądają jak przeróbka skuterowego wydechu. albo jak metalowy balas klepany na kolanie
te mike'owe mi się bardziej podobają. coś takiego jak na zdjęciu tego kulega co do kisielina żółtą podjechał.
a w ogóle to fajne są te na twojej gaźnikowej, nie? klasyczne puchy: i wygląd i dźwięk jest

hubertm, porąbało cię niewąsko


te mike'owe mi się bardziej podobają. coś takiego jak na zdjęciu tego kulega co do kisielina żółtą podjechał.
a w ogóle to fajne są te na twojej gaźnikowej, nie? klasyczne puchy: i wygląd i dźwięk jest

bye
balth
balth
Solar pisze:No zajebiaszcze!mnie sie jeszcze podobaja campbella http://www.campbellcustom.co.uk/XJR1300.htm
Obleśne ( moim zdaniem) , jak byk z dwoma, marnymi zresztą , ch..... ble....
Miałem kiedyś Chiński motorek, z jednym cylindrem i takim właśnie wydechem, mądrość wielu tysiącleci kultury, po kiego tak zrobili, chyba że dla kasy... ale tani był jak barszcz.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość