Witajcie.
Problem wygląda następująco: moja XJR-ka zaczęła coś wariować z obrotami, wygląda to tak jakby do 2,5 tys obrotów nie palił jeden z cylindrów, silnik wtedy pracuje nierówno, przy jeździe szarpie. Natomiast powyżej 2,5 tys. obrotów wszystko jest dobrze i jedzie normalnie. Dodatkowo po przyjeździe zauważyłem, że spod jednego z króćców ssących cieknie olej...skąd on tam się wziął? Czy ktoś z Was miał podobne "problemy"? Dodatkowo ostatnio po odpaleniu zimnego silnika i rozgrzewaniu na ssaniu zaczęło delikatnie strzelać w jeden tłumik. Na każdą podpowiedź będę wdzięczny.
Olej spod króćca i szarpanie
Olej spod króćca i szarpanie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
Re: Olej spod króćca i szarpanie
swieca?
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Olej spod króćca i szarpanie
Gaźniki i krocce do sprawdzenia, podepnij pod wakuometry i będzie wszystko widać.Najprzod popsikaj plakiem czy czymś w ten króciec. Jak zmieni się praca silnika to masz winowajcę.
Re: Olej spod króćca i szarpanie
Dzięki wielkie dobrzy ludzie...sprawdzę te gaźniki i króćce...
Świece wymieniałem i mają maks 2000 km przebiegu, także powinny być ok.
Tylko zastanawia mnie skąd ten olej...
Świece wymieniałem i mają maks 2000 km przebiegu, także powinny być ok.
Tylko zastanawia mnie skąd ten olej...

Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości