Projekt na bazie XJR 1300 RP19

Opisy problemów z motocyklem i propozycje ich rozwiązania.
abduldzabarszej

Projekt na bazie XJR 1300 RP19

Postautor: abduldzabarszej » sobota, 22 października 2011, 09:28

Witam, jestem w trakcie przebudowy motocykla, jeszcze dużo rzeczy pozostało do zrobienia, detale malowanie itp., ale zarys możecie zobaczyc na zamieszczonych fotkach, proszę o opinie i pomysły co by tu jeszcze zepsuc w tej XJR puki jest jeszcze czas :?:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
maras954
Posty: 237
Rejestracja: wtorek, 11 listopada 2008, 21:42
Lokalizacja: inowroclaw

Postautor: maras954 » sobota, 22 października 2011, 10:19

swietne kola i zawiecha :shock:
ps z jakiego moto sa pompy sprzegla i hamulca?

abduldzabarszej

Postautor: abduldzabarszej » sobota, 22 października 2011, 10:29

Pompy sprzęgła i hamulca radialne brembo z ducati 848, montowane również w aprili rsv, a zawiecha i koła pochodzą z tego motocykla http://www.motocykl-online.pl/testy/Yam ... _R1SP_2005

abduldzabarszej

Postautor: abduldzabarszej » sobota, 22 października 2011, 10:32

Co powiecie na ten wydech będzie pasował do lini http://www.youtube.com/watch?v=ly2xeo8lMPU

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » sobota, 22 października 2011, 11:11

Pewnie, że będzie. Ja już od 2 lat chcę go zakupić, niestety ciągle mi cena nie pasi. On około 3tyś kosztuje :!:

lampę bym od speed tripla <=2010 (te stare) zamontował ;-) fazer mi się z tandetą kojarzy (moje zdanko of course)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

abduldzabarszej

Postautor: abduldzabarszej » sobota, 22 października 2011, 11:41

Ten wydech wyczaiłem za 2600zł.Lampa jest od XJ6 2010

vivvaldi

Postautor: vivvaldi » sobota, 22 października 2011, 13:13

A czy dolna półka ze sztycą i górna z R1 pasowały ? Czy trzeba było przerabiać i dorabiać półki ? Ja myslałem aby taką zawiechę przeszczepić, ale chciałbym pozostawić zegary w oryginale.
No i jaki jest koszt takiego przeszczepu zawiechy z przodu ?

Awatar użytkownika
Jaqbik
Posty: 1165
Rejestracja: poniedziałek, 28 stycznia 2008, 13:07
Model i rocznik moto.: QTM
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Jaqbik » sobota, 22 października 2011, 14:20

Zawiecha fajna. ;-)
Ale lampa mnie nie przekonuje - chyba że odchudzisz wizualnie tył, bo trochę sprzęt proporcje gubi.
Ale ... de gustibus... 8-)
"...kiedy czuję pęd powietrza i w kolejny zakręt składam się..."

Jacek

Postautor: Jacek » sobota, 22 października 2011, 14:29

więcej już nie psuj zepsułeś wystarczająco dużo ;-) (każdy ma inny gust)

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2637
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » sobota, 22 października 2011, 15:57

lampa wyżej :!:
co z zegarami :?:
jaki kolor :?:
ew grafika :?:
laser extreme git :!:

abduldzabarszej

Postautor: abduldzabarszej » sobota, 22 października 2011, 16:12

Zegary miały byc ori ale po ponad roku poszukiwań lipa nigdzie do wtryskowej nie znalazłem, zakupiłem od r1 rn 12 ale niestety nie dałem rady podłączyc inne sygnały prędkościomierza i obrotomierza, więc padło na koso na przeżycie ok. Kolor pozostanie czarny ale myśle nad malowaniem pasów, takich jak w roczniku 2006 tylko w kolorze felg czyli złote.

Półki od r1 nie pasują musisz przebic sztyce od xjr i ja skrocic, koszt samego przełożenia nie jest wielki w porównaniu do kosztu zakupu zawiechy :shock: kół: http://allegro.pl/felgi-marchesini-16-5 ... 45776.html trzeba trafic na okazje. Jak ktos by chciał przerabiac to moge dac namiar do magika co mi robił przekładkę zawiechy.
Ostatnio zmieniony sobota, 22 października 2011, 16:34 przez abduldzabarszej, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2637
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » sobota, 22 października 2011, 16:43

no to złote dekle silnika
złote sety i klamki
a może biały :?:
mat

vivvaldi

Postautor: vivvaldi » sobota, 22 października 2011, 21:16

Jaki jest koszt przeszczepu takiej zawiechy i daj te namiary na gostka. Od jakiegoś czasu myślę nad zmianą zawiechy w swojej ciuchci właśnie na takie upside-down z R1

abduldzabarszej

Postautor: abduldzabarszej » niedziela, 23 października 2011, 07:45

Koszt przeszczepu samej zawiechy, zamknie się w niecałym tysiaczku około 700zł, gośc się nazywa Sylwester Radecki ma warsztat w Wyszynie okolice Konina,Turka,Koła, ogólnie spoko facet i fachowiec nie jedno w życiu moto złożył fon 888 551 718, ludzie sprzęty z warszawy mu ciągną na serwisy.

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » poniedziałek, 24 października 2011, 05:50

Przeszyj kanapę. Będziesz coś kombinował z tylnym światłem ?
hubertm

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2637
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » poniedziałek, 24 października 2011, 14:13

co do zegarów to kup chiński zamiennik oryginała bo elektronika na wyświetlaczach słabo wygląda a w twoim projekcie brakuje wypełniena nad lampą (pusto jakoś)

abduldzabarszej

Postautor: abduldzabarszej » poniedziałek, 24 października 2011, 14:16

Nad lampe pójdzie kolego owiewka,a co do chin to niewidziałem jeszcze zamiennika tych zegarów, same obudowy tak.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » poniedziałek, 24 października 2011, 19:13

Vivaldi do RP 02 zawiecha od starego FZRa pasi bez większych przeróbek.Zaciski zostają z XJR ale koło musi być zmienione razem z zawiechą(średnica tarcz hamulcowych).I jeszcze jedno,R1 nie ma napędu prędkościomierza z przedniego koła a w FZR jest taki sam jak w XJRce.Do przekładki szukaj modelu po "91 roku.
J....ć stare baby :)

vivvaldi

Postautor: vivvaldi » poniedziałek, 24 października 2011, 21:16

Tak, ale ja od dawna myślałem o zamontowaniu upside down-ów w przednim zawieszeniu.
Tak z ciekawości zadzwoniłem pod wskazany numer tel. padła cena za przeszczepienie 1500 zł sama robocizna. Z tym, ze pozostaje lampa i zegary w oryginale.
Zawiecha Ohlinsa z R1 nie wchodzi w rachubę bo znalezienie używki w rozsądnej cenie graniczy z cudem ;-) , ale fabryczne upside-down można wyrwać już w rozsądnej kwocie.

Musze to jeszcze skalkulować i może przez zimę się skuszę ;-)

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2637
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 25 października 2011, 09:31

abduldzabarszej, faktycznie coś znikły z rynku te chińskie zamienniki

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » wtorek, 25 października 2011, 10:15

FZR po 91 roku też miała upside down-y i to całkiem solidne. ;-)
J....ć stare baby :)

abduldzabarszej

Postautor: abduldzabarszej » wtorek, 25 października 2011, 10:33

Z tego rocznika R1 też nie powinno być problemu większego http://allegro.pl/yamaha-yzf-r1-super-w ... 84536.html

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » wtorek, 25 października 2011, 20:25

1. Koła rulez
2. Zawiecha rulez
3. zmień lampę ;-)
4. pasy namaluj jak w roczniku '09 tylko bez jedynki :mrgreen:

WojtaS
Posty: 155
Rejestracja: poniedziałek, 8 czerwca 2009, 18:26
Model i rocznik moto.: XJR
Województwo: Z-zachodniopomorskie
Lokalizacja: Koszalin

Postautor: WojtaS » piątek, 30 grudnia 2011, 18:47

Dobre koła i widelec, lampa może być ale jeszcze brakujhe moim zdaniem przerobionego tyłu, jest teraz zbyt przyciężki.

Pozdro

DeGie

Postautor: DeGie » sobota, 31 grudnia 2011, 01:29

Lampa - :oops:

Awatar użytkownika
Buko
Posty: 289
Rejestracja: poniedziałek, 15 grudnia 2008, 01:18
Model i rocznik moto.: FJR 1300
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Buko » sobota, 31 grudnia 2011, 04:12


Gregornab

Postautor: Gregornab » sobota, 31 grudnia 2011, 08:26

Buko te dwie i w pionie

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » sobota, 31 grudnia 2011, 17:05

carne dwie są fajne.
bye

balth

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » niedziela, 1 stycznia 2012, 21:19

A czy w widelcu sprężyny zmienione, czy te od R1 ?
Czy po tej przeróbce nie został prawy wydech ?

abduldzabarszej

Postautor: abduldzabarszej » środa, 4 stycznia 2012, 14:48

Apropo wydechu, w tym modelu był tylko prawy i został, bo jest zmieniony.Tak sprężyny są oryginalne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Wróć do „Z kluczem w ręku.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości