
Projekt na bazie XJR 1300 RP19
Projekt na bazie XJR 1300 RP19
Witam, jestem w trakcie przebudowy motocykla, jeszcze dużo rzeczy pozostało do zrobienia, detale malowanie itp., ale zarys możecie zobaczyc na zamieszczonych fotkach, proszę o opinie i pomysły co by tu jeszcze zepsuc w tej XJR puki jest jeszcze czas 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pompy sprzęgła i hamulca radialne brembo z ducati 848, montowane również w aprili rsv, a zawiecha i koła pochodzą z tego motocykla http://www.motocykl-online.pl/testy/Yam ... _R1SP_2005
Co powiecie na ten wydech będzie pasował do lini http://www.youtube.com/watch?v=ly2xeo8lMPU
Zegary miały byc ori ale po ponad roku poszukiwań lipa nigdzie do wtryskowej nie znalazłem, zakupiłem od r1 rn 12 ale niestety nie dałem rady podłączyc inne sygnały prędkościomierza i obrotomierza, więc padło na koso na przeżycie ok. Kolor pozostanie czarny ale myśle nad malowaniem pasów, takich jak w roczniku 2006 tylko w kolorze felg czyli złote.
Półki od r1 nie pasują musisz przebic sztyce od xjr i ja skrocic, koszt samego przełożenia nie jest wielki w porównaniu do kosztu zakupu zawiechy
kół: http://allegro.pl/felgi-marchesini-16-5 ... 45776.html trzeba trafic na okazje. Jak ktos by chciał przerabiac to moge dac namiar do magika co mi robił przekładkę zawiechy.
Półki od r1 nie pasują musisz przebic sztyce od xjr i ja skrocic, koszt samego przełożenia nie jest wielki w porównaniu do kosztu zakupu zawiechy

Ostatnio zmieniony sobota, 22 października 2011, 16:34 przez abduldzabarszej, łącznie zmieniany 3 razy.
- ivo
- Posty: 436
- Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
- Model i rocznik moto.: GSX 1400
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Lubań
Vivaldi do RP 02 zawiecha od starego FZRa pasi bez większych przeróbek.Zaciski zostają z XJR ale koło musi być zmienione razem z zawiechą(średnica tarcz hamulcowych).I jeszcze jedno,R1 nie ma napędu prędkościomierza z przedniego koła a w FZR jest taki sam jak w XJRce.Do przekładki szukaj modelu po "91 roku.
J....ć stare baby 

Tak, ale ja od dawna myślałem o zamontowaniu upside down-ów w przednim zawieszeniu.
Tak z ciekawości zadzwoniłem pod wskazany numer tel. padła cena za przeszczepienie 1500 zł sama robocizna. Z tym, ze pozostaje lampa i zegary w oryginale.
Zawiecha Ohlinsa z R1 nie wchodzi w rachubę bo znalezienie używki w rozsądnej cenie graniczy z cudem
, ale fabryczne upside-down można wyrwać już w rozsądnej kwocie.
Musze to jeszcze skalkulować i może przez zimę się skuszę
Tak z ciekawości zadzwoniłem pod wskazany numer tel. padła cena za przeszczepienie 1500 zł sama robocizna. Z tym, ze pozostaje lampa i zegary w oryginale.
Zawiecha Ohlinsa z R1 nie wchodzi w rachubę bo znalezienie używki w rozsądnej cenie graniczy z cudem

Musze to jeszcze skalkulować i może przez zimę się skuszę

Z tego rocznika R1 też nie powinno być problemu większego http://allegro.pl/yamaha-yzf-r1-super-w ... 84536.html
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości