klocki hamulcowe
- Unfamiliar
- Posty: 1478
- Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: PL
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
- hubertm
- Posty: 3398
- Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
Janek1200 pisze:już nie trolujmy
uuuu.. niektórzy mogą się obrazić

Ja polecam Carbon loraine, kiedyś o nich pisałem. Założyłem przy przebiegu 15 tys km, gdyż w takim tempie Ptysiek zjechał klocki w tej mojej. Do dzisiaj je mam i na razie przejechały 19 tys. km i jeszcze wiele posłużą. Zadowolony.
hubertm
- Davidson
- Posty: 273
- Rejestracja: wtorek, 1 kwietnia 2008, 22:01
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
mieliście jakieś problemy z klockami TRW?
założyłem jakieś 1,6k temu TRW na przód i od tamtej pory mam jakieś telepanie przodu na hamowaniu.
już doszukiwałem się różnych rzeczy, łącznie z krzywym przodem i tarczami, aż wczoraj rozebrałem przód przemyłem po raz kolejny klocki i tarcze i przeszło. tylko pytanie na jak długo?
założyłem jakieś 1,6k temu TRW na przód i od tamtej pory mam jakieś telepanie przodu na hamowaniu.
już doszukiwałem się różnych rzeczy, łącznie z krzywym przodem i tarczami, aż wczoraj rozebrałem przód przemyłem po raz kolejny klocki i tarcze i przeszło. tylko pytanie na jak długo?

"Co ma być to będzie, a jak już będzie...
... to trzeba się z tym zmierzyć"
... to trzeba się z tym zmierzyć"
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Zupełnie nie zgadzam się z przedpiszcą, mam założone TRW i nigdy nie miałem z nimi najmniejszych problemów, MariuszDG też oblatał na nich kawał świata i nigdy się nie skarżył. Winy raczej szukałbym w zaciskach, może czas na solidny serwis ?
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
jakiś czas temu wymieniałem klocki z przodu, założyłem - kierowany renomą wśród samochodowego sprzętu - lucas trw - klocki organiczne czyli mix twardych i miękkich napyleń - sumarycznie są miękkie więc powinny nie zużywać tarczy ale powodują bruzdowanie tarczy twardszymi wtrąceniami dlatego kiedy przejechać po tarczy czuć nieregularne wgłębienia. Dlatego zmieniając tył zastosowałem klocki ceramiczne czyli niby twardsze ale materiał cierny jest rozłożony równomiernie ergo hamują lepiej i mniej tarcze zjeżdżają. Wybrałem gold fren i jestem pozytywnie zadowolony ( hamuję często naraz przód i tył ). Następna wymiana przodu to będzie 100% ceramiczne pewnie z gold fren. Polecam przy każdej wymianie trysnąć na rewers klocków pastę antypiskową ja mam wurth anti-quietish, ale są też inni producenci i nie ma siły aby kiedykolwiek coś pisnęło przy heblowaniu
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
artur pisze:Ja wiem ale nie zdążam zamówić klocków. Będę " jechał powoli"
Skontaktuj się z Welesem, we Wrocku po drodze byś odebrał, jak będą mieć na stanie, a coś na bank będzie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości