Kominy Dwa
Kominy Dwa
Witam Serdecznie, jak w temacie "kominy dwa" chciałbym mieć. Czy ktoś już to ćwiczył, zna temat od strony technicznej itd...
- mryc
- Posty: 888
- Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
Skoro chcesz mieć kominy dwa to proszę bardzo http://www.laser-exhausts.com/cgi-bin/s ... 684.3011.I - innej opcji sie nie przewiduje z aftermarketów
Yello "Fly" Submarine
665664515
665664515
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Lenku, a widziałeś x 4 ?
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- gacy666
- Posty: 315
- Rejestracja: czwartek, 13 czerwca 2013, 05:20
- Model i rocznik moto.: XJR1300 2003
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Okolice Rybnika
Ma, ale nie oszukujmy się, oryginalny ogromny wydech z katalizatorem jest w cholerę ciężki, nawet zmieniając go na akcesoryjny w jakimś stopniu zmienia się rozkład masy. Wątpię aby dwa kominy jakoś znacząco wpłynęły na właściwości jezdne. W sumie najłatwiej było by zrobić jakiegoś customa, ale to pewnie pożre ogromną ilość $.
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
gacy666 pisze:nie oszukujmy się, oryginalny ogromny wydech z katalizatorem jest w cholerę ciężki, nawet zmieniając go na akcesoryjny w jakimś stopniu zmienia się rozkład masy
...słyszałem coś o... kufrach.

Silnik jes przesunięty a wydech waży tyle ile musi żeby "polatał" a nie rozsypał się po trzech sezonach.
Wtryskowe mają inaczej skonstruowany wydech bo komputer potrzebuje info o ilości tlenu w spalinach...
...Dlatego 1 wydech
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Adam Chróścicki, jak rozgryziesz temat, to możesz być tu idolem dla wielu.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Dla wyglądu. Czyli więcej niż połowa składowych decyzji o zakupie.farba pisze: po co w nowym motocyklu prosto z fabryki
Dwukominowe robią się coraz starsze. Gdybym miał kasę wydać na nowy (tak se gadam bez podstaw), to chciałbym jednak mieć kilka niewątpliwych zalet wtrysku. (Uwaga: wypowiedź ma sens w całości).
Tak więc dopinguję poszukiwaczom rozwiązań. Bo przecież jest kilka czwórek w rzędzie na wtrysku a z dwoma kominami. Np: FJR spod tej samej marki.
ivo pisze:Jak by się pobawić 4w1w2,przenieść exup-a pod spód i po sprawie.
W teorii proste, tylko, że musi być przeliczone przez jakiś żółty kalkulatorek. I nie chodzi tu o wyważenie motocykla, a o sens danych zwrotnych.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Bitels, no i sam sobie odpowiedziałeś. Mi się bardziej podobają dwa. I już.
No tak.Bitels pisze:ja pierd.. zupełnie nie rozumiem o czym jest temat
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
pioro pisze:Na ostatnim zlocie ktoś powiedział że jednokominowa ma przesunięty silnik w osi motocykla żeby zrównoważyć asymetrię.
No tak, o całe 2 cm.
Niektórzy przerabiają dwururki na lufę, nie przesuwają silnika i też jeżdżą, nawet szybko.

farba pisze:Wtryskowe mają inaczej skonstruowany wydech bo komputer potrzebuje info o ilości tlenu w spalinach...
...Dlatego 1 wydech
Jest tylko jedna sonda przed wydechem, do tłumika nie idą żadne "kable" itp., więc rozwidlenie układu za EXUP'em i wstawienie drugiego fabrycznego komina, będzie skutkowało niedopalonymi w odpowiednim stopniu spalinami (będzie za mały przepływ spalin, przez co dwa katalizatory wystarczająco nie rozgrzeją się) i chyba niczym więcej.
Będzie "pachnieć" jak z gaźnikowej

Ale ja się nie znam, o


O ile dobrze rozumiem temat, to podpowiem z innego trochę tematu
mianowicie od lat w samochodowych instalacjach gazowych radzą sobie z sondą montując w jej miejsce symulator
sam tak robiłem, wywalałem kata i jeździłem na pełnej piź....e, być może w motocyklu też jest to możliwe, jeśli tak to można by było sobie wydech zastosować jaki się chce 



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości