Hej
Chciałbym wymienic kable wraz z fajkami kupująć fajki ngk i kable na metry w larssonie.
I tu pytanie dot. cewek - czy cewka jest na stałe zintegrowana z kablami czy da się bez problemu stare kable zastąpić nowymi?
cewki - kable - fajki
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: cewki - kable - fajki
Cewka jest zintegrowana z kablami. Dokładnie to kable są zalane jakimś tworzywem. Niektórzy twierdzą że kable da się wyjąć i to robili, jednak jest to problem.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
Re: cewki - kable - fajki
dzięki artur
ok, to w takim razie czy jest ktoś na forum kto skutecznie wyjął przewody z cewek i zastąpił je nowymi?
Jak najlepiej je rozmontować? jakieś wskazówki? Jak później zamontować nowe bez zalewania?
ok, to w takim razie czy jest ktoś na forum kto skutecznie wyjął przewody z cewek i zastąpił je nowymi?
Jak najlepiej je rozmontować? jakieś wskazówki? Jak później zamontować nowe bez zalewania?
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: cewki - kable - fajki
Cytat z innego forum ( silnik ten sam)
"W FJ da się wymienić normalnie przewody WN, robiłem już to. One są na wcisk, ciężko ale da się,powinny być klejone na końcu, żeby nie wyłaziły. "
i nastepny post z forum fj
"Dokładnie jak pisze Dawid - są wymienne, sam tego nie robiłem ale wiem że Bigos zmieniał."
Jak chcesz to napisz do Bigosa. Jest też na naszym forum ale rzadko tu bywa.
Tak zapytam, dlaczego chcesz zmienić przewody WN?
"W FJ da się wymienić normalnie przewody WN, robiłem już to. One są na wcisk, ciężko ale da się,powinny być klejone na końcu, żeby nie wyłaziły. "
i nastepny post z forum fj
"Dokładnie jak pisze Dawid - są wymienne, sam tego nie robiłem ale wiem że Bigos zmieniał."
Jak chcesz to napisz do Bigosa. Jest też na naszym forum ale rzadko tu bywa.
Tak zapytam, dlaczego chcesz zmienić przewody WN?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
Re: cewki - kable - fajki
Dzięki, oblookam szczegółowo
Jak juz pisałem w innym temacie kiedyś, po przejeździe autostradą z prędkością ok 170-180 przez kilka km po zwolnieniu pracuje tak jakby na 2 gary (jak na rezerwie).
Padły m.in. sugestie na temat cewek - kabli - fajek
Zauważyłem, że i tak nie wszystkie fajki mam oryginalne a jedna nie dociska się do świecy na sztywno tylko lekko sie kiwa. W związku z tym tak czy siak wymienię fajki. A jak wymieniam fajki to w sumie mógłbym wymienic tez 20 letnie kable jakby się dało. Dla pewności i tak na weekend odpale moto i spryskam przewody co by sprawdzić, czy iskry sie nie pojawiają. Mechanik tez twierdził, że objawy te jezeli nie przez zawory (a te wyregulowane) i nie przez gaźnik (wyregulowany, sprawdzony ponownie) to są wywołane prawdopodobnie przez komplet cewki - kable - fajki.
Tak naprawdę to ostatnia rzecz, która zostala mi do sprawdzenia, a że i tak odnawiamm moto jak sie da i gdzie sie da w tą zime to czemu by sie za niewielkie pieniądze nie upewnić...
W najgorszym wypadku najpierw wymienię same fajki... a potem zobaczę co i jak
Jak juz pisałem w innym temacie kiedyś, po przejeździe autostradą z prędkością ok 170-180 przez kilka km po zwolnieniu pracuje tak jakby na 2 gary (jak na rezerwie).
Padły m.in. sugestie na temat cewek - kabli - fajek
Zauważyłem, że i tak nie wszystkie fajki mam oryginalne a jedna nie dociska się do świecy na sztywno tylko lekko sie kiwa. W związku z tym tak czy siak wymienię fajki. A jak wymieniam fajki to w sumie mógłbym wymienic tez 20 letnie kable jakby się dało. Dla pewności i tak na weekend odpale moto i spryskam przewody co by sprawdzić, czy iskry sie nie pojawiają. Mechanik tez twierdził, że objawy te jezeli nie przez zawory (a te wyregulowane) i nie przez gaźnik (wyregulowany, sprawdzony ponownie) to są wywołane prawdopodobnie przez komplet cewki - kable - fajki.
Tak naprawdę to ostatnia rzecz, która zostala mi do sprawdzenia, a że i tak odnawiamm moto jak sie da i gdzie sie da w tą zime to czemu by sie za niewielkie pieniądze nie upewnić...
W najgorszym wypadku najpierw wymienię same fajki... a potem zobaczę co i jak
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: cewki - kable - fajki
Lenku pisze:Dzięki, oblookam szczegółowo
W najgorszym wypadku najpierw wymienię same fajki... a potem zobaczę co i jak
...ale to jest w "najlepszym" wypadku a nie "najgorszym" Czyli sam sobie odpowiedziałeś. Krok pierwszy .Wymień fajki. Zobaczymy jak jest (Nie sądzę ale ok)
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- WaldekT
- Posty: 160
- Rejestracja: sobota, 15 marca 2014, 20:24
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: G-pomorskie
- Lokalizacja: Lębork
cewki - kable - fajki
Zauważyłem że przewód za fajką pierwszego cylindra jest uszkodzony
Iskra biła bokiem na pokrywę jak go oblałem wodą po myciu i chodził jak stara pralka
czy w RP19 (na wtrysku) można wymienić sam jeden przewód czy cały komplet ??
Puki co obwiązałem go gumową taśma i pomogło
Zlot musi wytrzymać
Iskra biła bokiem na pokrywę jak go oblałem wodą po myciu i chodził jak stara pralka
czy w RP19 (na wtrysku) można wymienić sam jeden przewód czy cały komplet ??
Puki co obwiązałem go gumową taśma i pomogło
Zlot musi wytrzymać

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości