Opisy XJR-ek na innych stronach www.
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Fabryczny custom
co te ludzie nie wymyślą 


- cleaner
- Posty: 348
- Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
farba pisze:Fabryczny customco te ludzie nie wymyślą
To ścigacz.pl - nie wymagaj za dużo

Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Naprawdę nikt nie wymieni jako wady faktu, że np 14 litrowy bak daje nam zasięg rzędu 100km?? ewidentnie prasa motocyklowa jest sprzedajną dziwką -powinni pisać dla ludzi, a piszą dla dealerów.
W ten sposób już niedługo już nikt ich nie będzie czytać.
Zmiany w XJR są ewidentnie zmianami na gorsze, a tu któryś już artykuł z cyklu "nic się nie stało".
W ten sposób już niedługo już nikt ich nie będzie czytać.
Zmiany w XJR są ewidentnie zmianami na gorsze, a tu któryś już artykuł z cyklu "nic się nie stało".
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Tzw prasę motocyklowa przestałem czytać/kupować ze 4 lata temu. Bez sensu, z powodów min. o których pisze Bitels. Wole kupić Weekend albo inne z gołymi babami.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- cleaner
- Posty: 348
- Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Bitels pisze:Naprawdę nikt nie wymieni jako wady faktu, że np 14 litrowy bak daje nam zasięg rzędu 100km?? ewidentnie prasa motocyklowa jest sprzedajną dziwką -powinni pisać dla ludzi, a piszą dla dealerów.
W ten sposób już niedługo już nikt ich nie będzie czytać.
Zmiany w XJR są ewidentnie zmianami na gorsze, a tu któryś już artykuł z cyklu "nic się nie stało".
Napisali jednak: "Pod paroma względami motocykl ten jest pogorszony w stosunku do swojego poprzednika z poprzedniej generacji. Zmniejszony bak z 21 na 14 litrów, nieprzydatne do niczego lusterka czy udziwnione siodło są tego dobrymi przykładami. Nie tak jeszcze dawno customizing oznaczał ulepszanie, ale jak widać dziś ulepszaniem potrafi być także pogarszanie."
Nie chce mi się czytać czy napisali że ten bak jest z plastiku

- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Moi drodzy. Czasopisma ni utrzymują się z kasy jaką za nie płacisz a z zamieszonych reklam. Wyjaśniać coś jeszcze?
Nie wiem czy nadal, ale kiedyś Niemcowie mieli czasopisma konsumenckie finansowane z budżetu państwa...
Nie wiem czy nadal, ale kiedyś Niemcowie mieli czasopisma konsumenckie finansowane z budżetu państwa...
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Ja to niby wiem. Ostatnio pod wieloma względami stałem się zgorzkniałym prykiem i tyle.
Dla mnie to strzał we własną stopę, napiszmy byle co, byle mieć reklamy. Reklamy przestaną spływać, jak ludzie przestaną kupować gazetę, więc ktoś piłuje gałąź na której siedzi.
Chyba, że jednak ja się mylę. Możliwe, że jest tak jak powiedział amerykański klasyk: im większa pogarda dla publiczności, tym większa oglądalność.
Dla mnie to strzał we własną stopę, napiszmy byle co, byle mieć reklamy. Reklamy przestaną spływać, jak ludzie przestaną kupować gazetę, więc ktoś piłuje gałąź na której siedzi.
Chyba, że jednak ja się mylę. Możliwe, że jest tak jak powiedział amerykański klasyk: im większa pogarda dla publiczności, tym większa oglądalność.
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Bitels pisze:Naprawdę nikt nie wymieni jako wady faktu, że np 14 litrowy bak daje nam zasięg rzędu 100km?? ewidentnie prasa motocyklowa jest sprzedajną dziwką -powinni pisać dla ludzi, a piszą dla dealerów.
W ten sposób już niedługo już nikt ich nie będzie czytać.
Zmiany w XJR są ewidentnie zmianami na gorsze, a tu któryś już artykuł z cyklu "nic się nie stało".
Bitels, patrzysz na "nową" XJR i porównujesz ją do starej. To jest już zupełnie inny motor do innych celów. Nikt na nowej XJRce przy zdrowych zmysłach nie uda się na Nordkapp itd. Teraz to ma być modna bulwarówka, nie UJM.
XJRa nie jest gorsza, czy lepsza - jest po prostu inna.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
mariuszdg pisze:
XJRa nie jest gorsza, czy lepsza - jest po prostu inna.
dla mnie to już nie jest XJR , takie cus to do Sopotu, monte lansino i pełny szpan w hipsterskim wydaniu lub inne lansiarskie miejsca w naszych piękych miastach. Bujną siwą brodę ala Hubcio Urbański, rurki i heja - jaki to ja jestem cool i trendy.
Tyle że moto traci duszę - zabranie jednego komina było jak kastracja i odcięcie lewego jajca, nowa xjr jak dla mnie to już stworzenie totalnego eunucha i aż prosi się o eutanazję...
Może i to się co poniektórym podoba, ale to coś to juz nie jest XJR. XJR to duży klasyczny piekny naked z symetrycznymi 2-ma wydechami a nie szpanerski ala cafe dla pseudo-hipstera.
Ne wspomne już o baku i jego pojemnosci bo to już jest czysta kpina z klientów coby coś takeigo seryjnie wypuszczać.
Żeby nie było - samoróbki mi się bardzo podobają i doceniam wysiłek osób, które we własnym zakresie XJRki przerabiają. XJR cafe to czesto spoko projekty.
to tak tyle ode mnie bom sie zdrażnił

- Maciejka
- Posty: 559
- Rejestracja: sobota, 17 maja 2014, 12:35
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Września
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Warto wspomnieć, że na żywo nowa XJRa wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Ja tam chętnie bym sobie ciorał do pracy na Racer'rze 

"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- marecki
- Posty: 196
- Rejestracja: czwartek, 27 lutego 2014, 19:54
- Model i rocznik moto.: RP02 2000
- Województwo: G-pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Maciejka pisze:Warto wspomnieć, że na żywo nowa XJRa wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach
Imho nie aż tak dobrze, jak stara. W KMJ stoją/stały dwie obok siebie, godzinę porównywałem je,
absolutnie nic nie było dla mnie na in plus dla nowej...
Jednak, jak prawi Maryjan, to zupełnie dwa różne motocykle.
"na motorze też można nie jeździć ... i nikt się nie dowie czego mu brakuje c'nie ?"
- Maciejka
- Posty: 559
- Rejestracja: sobota, 17 maja 2014, 12:35
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Września
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Dokładnie tak. A jak za parę lat wypuszczą xjrę z frędzlami i piórnikiem to się będziemy zachwycać modelem 2015 

- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Lenku pisze:[..]
Tyle że moto traci duszę - zabranie jednego komina było jak kastracja i odcięcie lewego jajca,
o dżizas, dżizas: i co straciłeś oprócz wyglądu?
nowa xjr jak dla mnie to już stworzenie totalnego eunucha i aż prosi się o eutanazję...
..bo to nie jest moto dla ciebie. dlaczego nie masz ktm? bo to nie jest moto dla ciebie. po prostu obydwa nie są w twoim kręgu zainteresowań.
a że w przypadku racera korzenie są wspólne? xjr też z czegoś powstała....fj1200 bodajże, farba?
to, że nie lubię przecinaków nie oznacza, że nowa r1 albo dukake ptyśka nie sa ładne tudzież bardzo ładne (ptysiek, zabierz rączkę z majtek

Może i to się co poniektórym podoba, ale to coś to juz nie jest XJR. XJR to duży klasyczny piekny naked z symetrycznymi 2-ma wydechami
no bo z jednym wydechem to ani duży, ani klasyczny ani piękny?

a nie szpanerski ala cafe dla pseudo-hipstera.
i tu sie akurat zgodzę, bo również nie podchodzą mi takie klimaty. ale sa ludzie, którzy za to zapłacą. nawet więcej niż za "zwykłą" cjr.
Ne wspomne już o baku i jego pojemnosci bo to już jest czysta kpina z klientów coby coś takeigo seryjnie wypuszczać.
a kosmiczne ilości amerykanów "jeżdżą" na wydumanych hadecjach ze zbiornikami po 7 litrów. da się? da się. tylko po co? hint: " celowo użyte

Żeby nie było - samoróbki mi się bardzo podobają i doceniam wysiłek osób, które we własnym zakresie XJRki przerabiają. XJR cafe to czesto spoko projekty.
to tak tyle ode mnie bom sie zdrażnił
..a po ch...? przecież masz "duży klasyczny piekny naked z symetrycznymi 2-ma wydechami"?

bye
balth
balth
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
farba pisze:Fabryczny customco te ludzie nie wymyślą
marek, czego się czepiasz? mało to takich sprzętów? w hadecji od zawsze funkcjonowało takie określenie....

bye
balth
balth
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
W XJR dużą robotę robi piec. Dla mnie w nowym, czarnym malowaniu wygląda zajebiście. Tak naprawdę to ten motocykl aż tak bardzo się nie zmienił. Prowadzić się będzie identycznie, piec ten sam, zawieszenie to samo, rama również.
Prawdą jest również to, że niewiele osób kupowało ten motocykl nowy, by był do wszystkiego (tak np, jak ja). Na dzień dzisiejszy formuła UJM się niestety wyczerpała.
Ja się cieszę, że powstała ta "nowa" XJR, szczególnie w wersji R. Gwarantuję, że gdy pierwszy raz (a wcześniej, czy później to nastąpi) pojawi się na naszym zlocie, będziemy mlaskać i podziwiać.
[img]Lenku[/img] - parę lat temu (dokładnie to 6) założyłem na tym forum wątek: "Dziś prawdziwych nakedów już nie ma..." Pamiętam, że w podobnym tonie pisałem w nim o nowej modzie na moto-mangi (akurat był to czas, gdy klasyczne konstrukcje <<okrągła lampa, zegary analogowe itd>> odchodziły z dnia na dzień). Powstał nowy Z1000, który to dla mnie był totalnie zmaszczony, bo pamiętałem od jakiego motocykla się wywodził... itd. Umberto mi wtedy napisał, "bym nie obrażał się na rzeczywistość". Dziś mogę napisać, że miał 100% racji. Żyjemy tu i teraz. Dziś ten Z1000 już nie jest taki brzydki
Poza tym zawsze mamy wybór. Jeśli ktoś jest zdecydowany na XJR w starym wydaniu, spokojnie sobie taką znajdzie w używkach, jest ich od groma 
Jeśli zaś dzięki temu facelifting'owi nacieszy się tym świetnym motocyklem inny odbiorca - tym lepiej.
Jeszcze jedno. Ten styl wróci. Teraz jesteśmy gdzieś w latach "retro 60".
Jeszcze drugie

Przeca to jest piękny motocykl. Nic tylko ją (bo XJR zawsze była kobietą) na 140-150KM i opierdalać małolatów na plastikach aż im te puste wydechy poodpadają
ps (na obrazku prawy przyciski i opcja pokaż obrazek)
Prawdą jest również to, że niewiele osób kupowało ten motocykl nowy, by był do wszystkiego (tak np, jak ja). Na dzień dzisiejszy formuła UJM się niestety wyczerpała.
Ja się cieszę, że powstała ta "nowa" XJR, szczególnie w wersji R. Gwarantuję, że gdy pierwszy raz (a wcześniej, czy później to nastąpi) pojawi się na naszym zlocie, będziemy mlaskać i podziwiać.
[img]Lenku[/img] - parę lat temu (dokładnie to 6) założyłem na tym forum wątek: "Dziś prawdziwych nakedów już nie ma..." Pamiętam, że w podobnym tonie pisałem w nim o nowej modzie na moto-mangi (akurat był to czas, gdy klasyczne konstrukcje <<okrągła lampa, zegary analogowe itd>> odchodziły z dnia na dzień). Powstał nowy Z1000, który to dla mnie był totalnie zmaszczony, bo pamiętałem od jakiego motocykla się wywodził... itd. Umberto mi wtedy napisał, "bym nie obrażał się na rzeczywistość". Dziś mogę napisać, że miał 100% racji. Żyjemy tu i teraz. Dziś ten Z1000 już nie jest taki brzydki


Jeśli zaś dzięki temu facelifting'owi nacieszy się tym świetnym motocyklem inny odbiorca - tym lepiej.
Jeszcze jedno. Ten styl wróci. Teraz jesteśmy gdzieś w latach "retro 60".
Jeszcze drugie


Przeca to jest piękny motocykl. Nic tylko ją (bo XJR zawsze była kobietą) na 140-150KM i opierdalać małolatów na plastikach aż im te puste wydechy poodpadają

ps (na obrazku prawy przyciski i opcja pokaż obrazek)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
[quote="balth"xjr też z czegoś powstała....fj1200 bodajże, farba?[/quote]
Silnik pochodzi od 1100.
Silnik pochodzi od 1100.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Balth - tak jak piszesz to nie jest moto dla mnie.
I niestety XJRa z jednym kominem to też już dla mnie nie to, ale to dalej pełnoprawna XJR która niektórym podoba się bardziej z jednym kominem...
Bez urazy - po prostu lubie gaźnikowce i bardzo lubię symetryczne wydechy po obu stronach, i tylko te wersje mi się podobają. Tudzież wymieniając na młodszy model mogę wymienić tylko na ostatni gaźnikowiec i to mnie boli.
Skończyła się pewna era i XJRy poza nową wersją nie będą juz produkowane. Dlatego uważam, że ten model jest w zupełnie w innym stylu i jak dla mnie nie jest to już XJR.
Został nazwany tak samo ale jak dla mnie stracił wszystkie swoje dotychczasowe funkcje i klasyczny wygląd.
Gdyby nie była to XJR powiedziałbym że jest nawet spoko, ogólnie podobają mi się z wyglądu style cafe, R1 też mi się podoba ale pewnie podczas jednego sezonu bym się zabił
Ale tak jak FJ100 i FJ1200 były to turystyki z zacięciem sportowym to mimo tego samego pieca nowy naked stał się XJR a nie udawał Fj1200 z przerobioną lampąi bez owiewek. Miał inną funkcję - miał cieszyć oko i prężyć muskuły. Teraz zrobiono kolejny całkiem ok moto w stylu cafe ale co byście nie pisali nie jest to już XJR. Chyba że jest too XJR które udaje cafe.
Z racją jest jak z *dupą każdy ma swoją
pytasz co stracilem oprócz wyglądu - ano fakt, głównie wygląd typowego klasyka, co akurat dla mnie jest ważne, no może jeszcze bulgot gaźnikowca schodzącego z obrotów ;p tylko tyle i aż tyle
a skończe pisząc jedno - mój i tak jest najładniejszy
I niestety XJRa z jednym kominem to też już dla mnie nie to, ale to dalej pełnoprawna XJR która niektórym podoba się bardziej z jednym kominem...
Bez urazy - po prostu lubie gaźnikowce i bardzo lubię symetryczne wydechy po obu stronach, i tylko te wersje mi się podobają. Tudzież wymieniając na młodszy model mogę wymienić tylko na ostatni gaźnikowiec i to mnie boli.
Skończyła się pewna era i XJRy poza nową wersją nie będą juz produkowane. Dlatego uważam, że ten model jest w zupełnie w innym stylu i jak dla mnie nie jest to już XJR.
Został nazwany tak samo ale jak dla mnie stracił wszystkie swoje dotychczasowe funkcje i klasyczny wygląd.
Gdyby nie była to XJR powiedziałbym że jest nawet spoko, ogólnie podobają mi się z wyglądu style cafe, R1 też mi się podoba ale pewnie podczas jednego sezonu bym się zabił

Ale tak jak FJ100 i FJ1200 były to turystyki z zacięciem sportowym to mimo tego samego pieca nowy naked stał się XJR a nie udawał Fj1200 z przerobioną lampąi bez owiewek. Miał inną funkcję - miał cieszyć oko i prężyć muskuły. Teraz zrobiono kolejny całkiem ok moto w stylu cafe ale co byście nie pisali nie jest to już XJR. Chyba że jest too XJR które udaje cafe.
Z racją jest jak z *dupą każdy ma swoją

pytasz co stracilem oprócz wyglądu - ano fakt, głównie wygląd typowego klasyka, co akurat dla mnie jest ważne, no może jeszcze bulgot gaźnikowca schodzącego z obrotów ;p tylko tyle i aż tyle

a skończe pisząc jedno - mój i tak jest najładniejszy

- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Lenku pisze:Ale tak jak FJ100 i FJ1200 były to turystyki z zacięciem sportowym to mimo tego samego pieca nowy naked stał się XJR a nie udawał Fj1200 z przerobioną lampąi bez owiewek. Miał inną funkcję - miał cieszyć oko i prężyć muskuły
I pewnie z tego powodu ludzie zakładają szyby i stelaże do kufrów

Zerknij ino jak się rozprawili z fj'tą zapakowali jej piec chłodzony wodą, zabrali łańcuch, wsadzili szybę regulowaną elektrycznie...
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Lenku pisze:Balth - tak jak piszesz to nie jest moto dla mnie.
I niestety XJRa z jednym kominem to też już dla mnie nie to, ale to dalej pełnoprawna XJR która niektórym podoba się bardziej z jednym kominem...
Bez urazy - po prostu lubie gaźnikowce i bardzo lubię symetryczne wydechy po obu stronach, i tylko te wersje mi się podobają. Tudzież wymieniając na młodszy model mogę wymienić tylko na ostatni gaźnikowiec i to mnie boli.
Skończyła się pewna era i XJRy poza nową wersją nie będą juz produkowane. Dlatego uważam, że ten model jest w zupełnie w innym stylu i jak dla mnie nie jest to już XJR.
Został nazwany tak samo ale jak dla mnie stracił wszystkie swoje dotychczasowe funkcje i klasyczny wygląd.
Gdyby nie była to XJR powiedziałbym że jest nawet spoko, ogólnie podobają mi się z wyglądu style cafe, R1 też mi się podoba ale pewnie podczas jednego sezonu bym się zabił![]()
Ale tak jak FJ100 i FJ1200 były to turystyki z zacięciem sportowym to mimo tego samego pieca nowy naked stał się XJR a nie udawał Fj1200 z przerobioną lampąi bez owiewek. Miał inną funkcję - miał cieszyć oko i prężyć muskuły. Teraz zrobiono kolejny całkiem ok moto w stylu cafe ale co byście nie pisali nie jest to już XJR. Chyba że jest too XJR które udaje cafe.
Z racją jest jak z *dupą każdy ma swoją![]()
pytasz co stracilem oprócz wyglądu - ano fakt, głównie wygląd typowego klasyka, co akurat dla mnie jest ważne, no może jeszcze bulgot gaźnikowca schodzącego z obrotów ;p tylko tyle i aż tyle![]()
a skończe pisząc jedno - mój i tak jest najładniejszy
No wiadomo .
Przepraszam że piszę za Baltha - Dyskusja z nim na forum w tym temacie nie ma sensu. Nie wygrasz. Owszem można pogadać przy ognisku na zlocie.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Opisy XJR-ek na innych stronach www.
mariuszdg pisze:Gwarantuję, że gdy pierwszy raz (a wcześniej, czy później to nastąpi) pojawi się na naszym zlocie, będziemy mlaskać i podziwiać.
Chyba Ty. Obejrzałem dookoła w salonie - gdy już znalazłem, bo nie wystawała zza MT09. Dosiadłem. Bida. Nie nadaje się już dla ludzi powyżej 190 cm. 180, to max.
Nie mlasnąłem i nie podziwiałem. To już, jak pisze Lenku, jest inny motocykl. Mi się nie podoba. Balthowi też, ale on dyskutuje dla przyjemności dyskutowania.
A rozczarowanie moje polega na tym, że miałem nadzieję iż kiedyś kupię sobie nową XJR z salonu. Nadzieję strzelił ch...
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Lenku pisze:a skończe pisząc jedno - mój i tak jest najładniejszy
No pewnie. Pod warunkiem, że ma czarny silnik. LoL.
Mnie tam gaźnik nie boli: i tak go nie ogarniam. Bulgonienie rulez.

.... I już jest okazja

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
bye
balth
balth
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
farba pisze:
I pewnie z tego powodu ludzie zakładają szyby i stelaże do kufrów![]()
.. Ooo ooo, właśnie. Rację ma farba. Się zgadzam.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
bye
balth
balth
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
artur pisze:
No wiadomo .
Przepraszam że piszę za Baltha - Dyskusja z nim na forum w tym temacie nie ma sensu. Nie wygrasz. Owszem można pogadać przy ognisku na zlocie.
Ale że co? Bo ja wypowiedzi nie rozumiem w kwestii tego przepraszania i reszty

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
bye
balth
balth
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
piontek pisze:Chyba Ty. Obejrzałem dookoła w salonie - gdy już znalazłem, bo nie wystawała zza MT09. Dosiadłem. Bida. Nie nadaje się już dla ludzi powyżej 190 cm. 180, to max.
No według między innymi ścigać a, custom nie musi/powinien być wygodny

Nie mlasnąłem i nie podziwiałem. To już, jak pisze Lenku, jest inny motocykl. Mi się nie podoba.
Right: to inny sprzęt ale powtórzę się : trendy jest, więc ludzie kupią... Chyba....
Balthowi też, ale on dyskutuje dla przyjemności dyskutowania.
Dla mnie jest jednak za mało praktyczny : vide ten zbiornik choćby. Choć wielkich wymagań co do praktyczności nie mam... Nadal podoba mi się mt01....

A rozczarowanie moje polega na tym, że miałem nadzieję iż kiedyś kupię sobie nową XJR z salonu. Nadzieję strzelił ch...
Się nie da już?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
bye
balth
balth
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
balth pisze:
Się nie da już?
Da się do czasu aż się zapasy na magazynie wyczerpią a później finito. szkoda
Postaram wpasc sie na zlota chociaz na jedeno ognisko to podyskutujemy.
a silnik mam czarny

- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.
Lenku pisze:[..]
a silnik mam czarny
..no to będa z ciebie ludzie

bye
balth
balth
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości