PROBLEM Z LAGAMI
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
PROBLEM Z LAGAMI
witam w zwiazku z tym ze wywalilo mi uszczelniacz  w ladze chcialbym wymienic  rowniez  sprezyny na progresy i tutaj pytanie sprezyny ktore mam wygladaja jak progresywne ale podejrzewam ze sa to oryginaly moze to ktos potwierdzic  ? po drugie czy jest roznicz w dlugosci sprezyn ory. i progresywnych?
			
									
									
						- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
PROBLEM Z LAGAMI
Może poprzedni właściciel już wstawił progresy? Poznasz je łatwo bo mają nierównomierny skok.
			
									
									And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
						A shelter from pigs on the wing.
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
PROBLEM Z LAGAMI
Może poprzedni właściciel już wstawił progresy? Poznasz je łatwo bo mają nierównomierny skok.
no wlasnie tego nie wiem sprezyna u mnie ma jedna strone mocno scisnieta na odcinku jakies 10-15 cm czy mozliwe zeby oryginal tak wygladal? postaram sie zapodac zdjecie...
			
									
									
						no wlasnie tego nie wiem sprezyna u mnie ma jedna strone mocno scisnieta na odcinku jakies 10-15 cm czy mozliwe zeby oryginal tak wygladal? postaram sie zapodac zdjecie...
- farba
- Posty: 2663
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
PROBLEM Z LAGAMI
Wymień olej uszczelniacze spinki od uszczelniaczy i kapturki przeciwpyłowe i dzida.
Zrób to tak jak napisali w manualu, chyba że masz już podwymiarowe (ugniecione) sprężyny wtedy kombinuj z progresami.
			
									
									
						Zrób to tak jak napisali w manualu, chyba że masz już podwymiarowe (ugniecione) sprężyny wtedy kombinuj z progresami.
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
PROBLEM Z LAGAMI
dzieki za pomoc  to jeszcze jedno pytanie  jak sprawdzic czy sprezyny sa ugniecione? moje maja dlugosc 350,5 cm czyli co wymiana czy jest ok ?
			
									
									
						- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
PROBLEM Z LAGAMI
Czy jest roznica pomiedzy srednica  lag w poszczegolnych modelach czyli rp2-6-10? merci 
			
									
									
						
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
PROBLEM Z LAGAMI
Dzisiaj rozebrałem lagi na części pierwsze, olej po dwóch latach masakryczny.Założyłem nowe panewki, nowe uszczelniacze i podkładki, jutro test jak pogoda pozwoli. Wkurzyłem się i zrobiłem porządny młotek bezwładnościowy z boramidową końcówką do wciskania uszczelniaczy. W przyszłym tygodniu będę miał wytoczone tuleje boramidowe do wciskania panewek w golenie za pomocą ww. młotka. Robota-bajka! 
			
									
									
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
						A shelter from pigs on the wing.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
PROBLEM Z LAGAMI
Czyli na paneki, uszczelniacze jeździmy do Olkusza. 
			
									
									
						
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
PROBLEM Z LAGAMI
Zapraszszszam!  
Edit: Na nowych uszczelniaczach zrobione ok 400 kaemów, jak na razie wszystko O.K. Zobaczymy ile Athena da radę wytrzymać.
			
									
									
Edit: Na nowych uszczelniaczach zrobione ok 400 kaemów, jak na razie wszystko O.K. Zobaczymy ile Athena da radę wytrzymać.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
						A shelter from pigs on the wing.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Re: PROBLEM Z LAGAMI
WHITE POWER to taka marka zawieszeń motocyklowych, a 95 to pewnie symbol sprężyn.

			
									
									
						
- korbek
- Posty: 570
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2008
- Województwo: S-śląskie
Re: PROBLEM Z LAGAMI
Tutaj poglądowo masz katalog Wilbers z wyszczególnionymi modelami XJR oraz informacjami jaki olej i do jakiej wysokości:
http://wilberssuspension.co.uk/images/w ... prings.pdf
			
									
									
						http://wilberssuspension.co.uk/images/w ... prings.pdf
- farba
- Posty: 2663
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: PROBLEM Z LAGAMI
Ja bym zalał 15w  i  szukał odpowiedniego stanu pomiędzy180a150 mm od lustra do górnej krawędzi lagi ,skompresowanej  bez sprężyny.
(Lubię twardo)
			
									
									
						(Lubię twardo)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości




