
Elemęnty wykonane samodzielnie, spawane, toczone, malowane.
- Koniu
- Posty: 1533
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: EŁK
- Kontaktowanie:
Elemęnty wykonane samodzielnie, spawane, toczone, malowane.
Teraz będe dla kolegi toczył crash-pady z teflonu zobaczymy jak mi to wyjdzie to może sie pochwale samodziełką oby udaną 

A Kunia znasz ? 
Mój tel. 692 486 517

Mój tel. 692 486 517
Jeżeli chodzi o wykrzykniki to chyba nikt nie ma za złe (Balth mi, a ja Balth'owi)!
Lakier z felg potraktowałem szczotką drucianą (te części które nie wymgały większej koncentracji), reszte grubszym papierem ściernym. Po tym zabiegu poszedł w ruch drobniejszy papier i potem bardzo drobniutki. Na sam koniec dwie pasty polerskie (takie w kostkach-nie pamiętam jak się nazywał ten komplet- które kupił mi kumpel w Praktikerze) które nakładałem za pomocą filca.
Jak będziesz czyścił z lakieru to uważaj żeby zagłęboko się "nie wdrapać", bo porobisz za duże dziury, które zeszpecą cały efekt.
Wszystkie etapy wykonywałem przy pomocy wiertarki.
Jak dokonasz tego wszystkiego i będziesz czyścił-mył- polerowane elementy pamiętaj aby
wytrzeć wszystko na sucho, bo szybko porobią się plamy które ciężko usunąć. Chyba, że zdecydujesz się polakierować te elementy lakierem bezbarwnym. Ja tego niezrobiłem i żałowałem!
W razie jakichkolwiek pytań to piszcie postaram się odpowiedzieć
Podro

Lakier z felg potraktowałem szczotką drucianą (te części które nie wymgały większej koncentracji), reszte grubszym papierem ściernym. Po tym zabiegu poszedł w ruch drobniejszy papier i potem bardzo drobniutki. Na sam koniec dwie pasty polerskie (takie w kostkach-nie pamiętam jak się nazywał ten komplet- które kupił mi kumpel w Praktikerze) które nakładałem za pomocą filca.
Jak będziesz czyścił z lakieru to uważaj żeby zagłęboko się "nie wdrapać", bo porobisz za duże dziury, które zeszpecą cały efekt.
Wszystkie etapy wykonywałem przy pomocy wiertarki.
Jak dokonasz tego wszystkiego i będziesz czyścił-mył- polerowane elementy pamiętaj aby
wytrzeć wszystko na sucho, bo szybko porobią się plamy które ciężko usunąć. Chyba, że zdecydujesz się polakierować te elementy lakierem bezbarwnym. Ja tego niezrobiłem i żałowałem!
W razie jakichkolwiek pytań to piszcie postaram się odpowiedzieć
Podro

- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
rstencel pisze:Jeżeli chodzi o wykrzykniki to chyba nikt nie ma za złe (Balth mi, a ja Balth'owi)!
pewnie, że nie.

[..]
polerka to cholernie upierdliwa rzecz - żmudna jak stokrota. a ten bezbarwny jest niezbędny, jeśli chcemy dłużej utrzymać stan wypolerowanych elementów.
za to efekty potrafią zadziwić.
bye
balth
balth
tarcze zegarów
witam
jesli jest ktos zainteresowany to moge przeslac na maila plik w corelu tarcz do xjr 1200 '96- zaoszczedzi to komus duzo roboty. Przerabialem z mil na km, jak ktos sie zna moze kombinowac z kolorami itd
niedlugo daje do druku i bede obklejal
pozdrawiam
yani22@interia.pl
jesli jest ktos zainteresowany to moge przeslac na maila plik w corelu tarcz do xjr 1200 '96- zaoszczedzi to komus duzo roboty. Przerabialem z mil na km, jak ktos sie zna moze kombinowac z kolorami itd
niedlugo daje do druku i bede obklejal

pozdrawiam
yani22@interia.pl
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: tarcze zegarów
yani22 pisze:witam
jesli jest ktos zainteresowany to moge przeslac na maila plik w corelu tarcz do xjr 1200 '96- zaoszczedzi to komus duzo roboty. Przerabialem z mil na km, jak ktos sie zna moze kombinowac z kolorami itd
niedlugo daje do druku i bede obklejal
pozdrawiam
yani22@interia.pl
powieś w albumie - to bardzo cenna rzecz, imho

bye
balth
balth
hehhh chyba sie nie da bo to nie jest jpeg tylko cdr.
Dzis wydrukowalem w drukarni na bialej naklejce, laserowo z zabezpieczniem warstwa UV (laminat) koszt 4 zl, wycialem i nakleilem. Troszke przeswietlaja oryginalne tarcze wiec polecam podkleic je od spodu czarna naklejka. Ja bede robil oswietlenie gietkim neonem 1,2mm bialym schowanym w kubku zegara zaraz nad tarcza - o niebo lepiej oswietli od zarowek, koszt 26 zl - na allegro
pozdrawiam
zdjecia podesle jak bedzie gotowe
Dzis wydrukowalem w drukarni na bialej naklejce, laserowo z zabezpieczniem warstwa UV (laminat) koszt 4 zl, wycialem i nakleilem. Troszke przeswietlaja oryginalne tarcze wiec polecam podkleic je od spodu czarna naklejka. Ja bede robil oswietlenie gietkim neonem 1,2mm bialym schowanym w kubku zegara zaraz nad tarcza - o niebo lepiej oswietli od zarowek, koszt 26 zl - na allegro
pozdrawiam
zdjecia podesle jak bedzie gotowe
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
yani22 pisze:[..]
Ja bede robil oswietlenie gietkim neonem 1,2mm bialym schowanym w kubku zegara zaraz nad tarcza - o niebo lepiej oswietli od zarowek, koszt 26 zl - na allegro
tarcze mnie nie ruszają ale oświetlenie owszem. cholernie mnie wkurza. jak na razie wytypowałem i zanabyłem sobie diody takie co to świecą jak cholera ale nie zebrałem się, żeby je założyć. zrób jakie zdjęcia w trakcie montażu oraz efektów świetlnych przed i po założeniu tego neona.
cya
bye
balth
balth
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
yani, całkiem nieźle wyszło jak na pierwsze podejście. rozumiem, że ułożyłeś led wokół tarczy pod spodem? kleiłeś?
bardzo jestem ciekawy, jak będzie wyglądać lepiej podświetlone.
btw może załóż nowy wątek? albo może admin niech przeniesie posty dotyczące podświetlenia do nowego wątku? tak se marudzę....
bardzo jestem ciekawy, jak będzie wyglądać lepiej podświetlone.
btw może załóż nowy wątek? albo może admin niech przeniesie posty dotyczące podświetlenia do nowego wątku? tak se marudzę....
bye
balth
balth
ehhhh zrobilem juz oswietlenie z nowym neonkiem - ale jestem niezadowolony
myslalem ze 3mm to bedzie jasniej swiecil a okazalo sie ze srodek jest ten sam co w 1,2mm a jest oblany izolacja na 3mm (normalnie oszustwo), tyle ze teraz ladniej wyglada
efekt do obejrzenia w albumie (choc fotki z kom)
pozdrawiam

myslalem ze 3mm to bedzie jasniej swiecil a okazalo sie ze srodek jest ten sam co w 1,2mm a jest oblany izolacja na 3mm (normalnie oszustwo), tyle ze teraz ladniej wyglada
efekt do obejrzenia w albumie (choc fotki z kom)
pozdrawiam
rstencel pisze:Lakier z felg potraktowałem szczotką drucianą (te części które nie wymgały większej koncentracji), reszte grubszym papierem ściernym.
? szczotką drucianą ? Nie lepiej było na tarcze filcową nałozyć z kostki paste polerską. Zaoszczędziłes sporo czasu i roboty ale jaki tego efekt? Mam wrażenie, że masz bardzo cienka felgę po wyprowadzeniu papierkiem rys powstałych po szczotce.
Polecam na tarcze filcową nałozyć pastę Autosol
Szoszo pisze:? szczotką drucianą ? Nie lepiej było na tarcze filcową nałozyć z kostki paste polerską. Zaoszczędziłes sporo czasu i roboty ale jaki tego efekt? Mam wrażenie, że masz bardzo cienka felgę po wyprowadzeniu papierkiem rys powstałych po szczotce.
Polecam na tarcze filcową nałozyć pastę Autosol
Jakbyś doczytał dokładnie, to napisałem, że pasta polerska na filcu poszła w ruch!
A lakieru niestety pastą nie zjedziesz!

Zdjęcia w galerii a jak chesz w lepszej jakości to wyśle na priva
Pozdrawiam!

- Koniu
- Posty: 1533
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: EŁK
- Kontaktowanie:
Wykonałem CRASPADY na wzór tych które mam aluminiowych z katalogu Larsona. Kupiłem teflon w Białymstoku średnicy wałek 65 mm średnicy długości 30 cm około 60 zł teflon jest biały i czarny czy jakieś inne kolory są to nie wiem. Długość gotowego crashpada 70 mm średnica 60 mm plus obtoczenia, przetoczenia z różnych średnic, zwężki, średnica na śruby mocujące 8 mm, śruba wzmacniana 70 mm na imbusa. Do tego dwie tulejki dł 22 mm średnicy zewn 18mm śr wewnętrznej 8 mm, pod śrubę potrzebna jest podkładka. Na koniec malowanie. Teflonu mi jeszcze zostało więc wykonanie takich dwóch elementów powinno sie zamknąć w jakichś 50 zł crashpady + tulejki + śruby + podkładki. Tokarz powiedział, że za wykonanie tych elementów jakieś 40 zł by wziął. Tu są linki do mojej galerii z tymi elementami już zamontowanymi na motocyklu kolegi.
http://yamahaxjrclub.pl/album_pic.php?pic_id=287
http://yamahaxjrclub.pl/album_pic.php?pic_id=288
http://yamahaxjrclub.pl/album_pic.php?pic_id=289
http://yamahaxjrclub.pl/album_pic.php?pic_id=287
http://yamahaxjrclub.pl/album_pic.php?pic_id=288
http://yamahaxjrclub.pl/album_pic.php?pic_id=289
A Kunia znasz ? 
Mój tel. 692 486 517

Mój tel. 692 486 517
Wróć do „Rama i części obudowy.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości