
Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
też polecam ładowanie od dołu, szczególnie przydatne po zmianie całych przewodów lub zapowietrzeniu pompy 

- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Zależy jak masz spięte przewody tzn. w jakim systemie bo są ze 4 chyba.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Zawsze zaczynamy od dłuższego.
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
dokładnie, najpierw ten dalszy potem ten bliższy.
Jak masz w oplocie dwa jednakowe bez złączki to obojetnie bez znaczenia...
Jak masz w oplocie dwa jednakowe bez złączki to obojetnie bez znaczenia...
Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Zdemontowałem i wyszorowałem galancie zasyfione tłoczki.Pytanie mam takie,Jakim smarem mam je liznąć,nie może być TOWOT,mam pod ręką tylko to.
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Smar miedziany
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- Łysy
- Posty: 804
- Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
- Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Wazelina techniczna !
Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Dobra dzięki i tak zamawiam z Polski to poproszę gościa żeby mi wrzucił coś...a tak swoją drogą,zastanawiam się na jakieś zasadzie ten tłoczek rozprężony się cofa z powrotem...podczas hamowania naciskamy klamkę i pompujemy płyn do zacisków...ale jak to wraca,że zasysa te wytłoczone tłoczki,ja nie rozumiem a podczas prac serwisowo konserwatorskich mam wiele pytań bez odpowiedzi
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Wazelina chyba się nie nadaje. To musi być smar odporny na wysoką temp
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Powraca na zasadzie krzywych tarcz, bo w przyrodzie nie ma nic prostego. Miedziany.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Ten:
http://www.motostacja.com/p/2222/6891/a ... hemia.html
Głównie do montażu tłoczków, nie bardzo się nadaje do prowadnic
Lub:
http://hamulcowe.com.pl/mobile/pl/p/Sma ... ra-Tec/412
Raczej do prowadnic ale i do montażu teź się nadaje
Polecam, nie drogi, starcza na baaardzo długo, odporny na wysoką temperaturę, nie niszczy gumy.
Każda tarcza ma lekkie bicie które rozpycha klocki.
http://www.motostacja.com/p/2222/6891/a ... hemia.html
Głównie do montażu tłoczków, nie bardzo się nadaje do prowadnic
Lub:
http://hamulcowe.com.pl/mobile/pl/p/Sma ... ra-Tec/412
Raczej do prowadnic ale i do montażu teź się nadaje
Polecam, nie drogi, starcza na baaardzo długo, odporny na wysoką temperaturę, nie niszczy gumy.
Każda tarcza ma lekkie bicie które rozpycha klocki.
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
nit pisze:Zdemontowałem i wyszorowałem galancie zasyfione tłoczki.Pytanie mam takie,Jakim smarem mam je liznąć,nie może być TOWOT,mam pod ręką tylko to.
Przepraszam nit. Żle odczytałem. Miedziany nie jest do tłoczków wewnątrz.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Ja pier...ole artur,namieszałeś mi w głowie,ale jestem czujny.Dzięki farba
Tak coś przeczuwałem,że miedziany to raczej do gwintów.
Tak coś przeczuwałem,że miedziany to raczej do gwintów.
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Artur nic nie namieszał, zadałeś nieprecyzyjne pytanie
Smar miedziowy stosuje się do tłoczków w miejscu ich styku z klockiem hamulcowym. Na bocznej powierzchni, gdzie tłoczek styka się z uszczelniaczami, stosuje smar silikonowo teflonowy, choć może polecany przez Farbę byłby lepszy.

And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Gościu od którego kupiłem klocki wrzuci mi w gratisie smar molibdenowy,ten będzie dobry?
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Molibdenowy jest na "małe ruchy" czyli np do łożysk wahacza.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Smar do tłoczków
każdy sklep z częściami do aut posiada w sprzedaży, w każdym zestawie naprawczym zacisku hamulcowego jest mała tubka tego smaru
Żaden molibdenowy,towot czy miedziany jeśli już masz problem ze znalezieniem tego smaru to lepiej wazeliną tecniczną lub smarem silikonowym delikatnie natłuścić same usszczelki.
Problem leży w wysokich temperaturach występujących w tym miejscu i uszczelkach które potrafią twardnieć od produktów naftopochodnych.
A hamulce nie wybaczają błędów serwisowych

Żaden molibdenowy,towot czy miedziany jeśli już masz problem ze znalezieniem tego smaru to lepiej wazeliną tecniczną lub smarem silikonowym delikatnie natłuścić same usszczelki.
Problem leży w wysokich temperaturach występujących w tym miejscu i uszczelkach które potrafią twardnieć od produktów naftopochodnych.
A hamulce nie wybaczają błędów serwisowych

Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
O Jezus Maryja..dobra jadę po ten smar do motocyklowego....20km 
W trzech sklepach motocyklowych nie było,nawet w serwisie Yamahy(nie chce mi się wierzyć) ...ale kupiłem w motoryzacyjnym.Bo przecież bym nie zasnął.Lalka musi mieć wszystko co najlepsze.

W trzech sklepach motocyklowych nie było,nawet w serwisie Yamahy(nie chce mi się wierzyć) ...ale kupiłem w motoryzacyjnym.Bo przecież bym nie zasnął.Lalka musi mieć wszystko co najlepsze.

Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
20km? to ja do pracy mam więcej.. bez marudzenia ;p smar ci styknie na przód i tył na kilka serwisów...
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5678
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Zdjęcia poznikały. Chyba imageshack już nie trzyma zdjęć twoich.
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Odpowiedź w Gifie
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
-
- Posty: 2923
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
W zasadzie czym się różnią klocki tzw organiczne od nie organicznych? Zawierają w sobie ludzkie tkanki?
Pytam bo kupiłem EBC a dopiero potem się zastanowiłem. Teraz będę bał się jeździć.
Pytam bo kupiłem EBC a dopiero potem się zastanowiłem. Teraz będę bał się jeździć.
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Iloscia bakterii...
Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Pzy każdym hamowaniu będziesz rozsiewał wirusy z Chin.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Re: Wymiana klocków oraz przewodów hamulcowych
Ponoć organiczne nie hamują, też takie kupiłem, ale po sugestiach oddałem i wymieniłem na sintermetal TRW. Jakość hamowania bez zmian w porównaniu do oem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości