Czy ktoś miał do czynienia z poniższym wynalazkiem? Używał? Może wydać opinię?
http://motoledy.pl/c-50,wg-typu-zarowki ... s,167.html
http://motoledy.pl/c-50,wg-typu-zarowki ... t,171.html
Żarówka H4 LED
- Flanker
- Posty: 908
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Żarówka H4 LED
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
- pioro
- Posty: 1403
- Rejestracja: czwartek, 16 stycznia 2014, 16:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2013
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Dania
Żarówka H4 LED
Przetestowałem już 4 różne LEDy, m.in. ten z pozycji 1, i mogę powiedzieć tylko tyle, że wracam do tradycyjnej żarówki.
Może w samochodach, gdzie są dwie lampy, rozkład światła jest OK, ale w motocyklu to lipa. Zauważ że diody rozmieszczone są nierównomiernie, czyli świecą sekcjami, a to co widzisz na drodze, to efekt załamania światła w lustrze reflektora, i nigdy przy jednej lampie nie uzyskasz efektu żarnika z włóknem.
Może w samochodach, gdzie są dwie lampy, rozkład światła jest OK, ale w motocyklu to lipa. Zauważ że diody rozmieszczone są nierównomiernie, czyli świecą sekcjami, a to co widzisz na drodze, to efekt załamania światła w lustrze reflektora, i nigdy przy jednej lampie nie uzyskasz efektu żarnika z włóknem.
Kiedyś się ogarnę, ale jeszcze nie czas na takie wybryki.
- Markus
- Posty: 178
- Rejestracja: niedziela, 3 stycznia 2016, 14:46
- Model i rocznik moto.: Xjr 1999 była :(
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Racibórz
Żarówka H4 LED
W tygodniku samochodowym był test tego typu ledów i tylko kilka fabrycznych dawało lepsze światło niż tradycyjna H4 czy H7.
Na dzień dzisiejszy to tylko fajny gadżet.
Na dzień dzisiejszy to tylko fajny gadżet.
Był Etz-250, VS-800, VL1500 i ciągle się ucze śmigać.
- szczepano12
- Posty: 225
- Rejestracja: poniedziałek, 1 czerwca 2009, 19:50
- Lokalizacja: Schweiz
Żarówka H4 LED
mam w v-stromie zamontowane 2szt 40W LED H4: http://www.aliexpress.com/item/High-Pow ... 4bf055d907
Normalnie swieca 2 chipy po 10W na zarowke, a przy dlugi 4 chipy na zarowke. Moc maja potezna, wypala spojowki
Problem jest ze skupieniem wziazki swiatla aby nie oslepiac pojazdow znaprzeciwka. Musialem je mocno w dol pochylic. Ja jestem z nich zadowolony. Dodatkowo mam dalelkosiezne reflektory LED 2x40W, w nocy na lesnej drodze jest jasno jak na stadionie.
Normalnie swieca 2 chipy po 10W na zarowke, a przy dlugi 4 chipy na zarowke. Moc maja potezna, wypala spojowki

- Flanker
- Posty: 908
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Żarówka H4 LED
Wychodzi na to, że jeszcze nie czas na ledy. Technologia musi się bardziej rozwinąć.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
Żarówka H4 LED
Polecam OSRAM NIGHT BREAKER lub droższe odpowiedniki Philipsa i nie kombinować z Ledami, Xenonami itp.
W puszcze ( Golf VI ) jak testowałem takie gówna po poleciał moduł komfortu ( 1400 zł ) z wiązka ( 900 zł ), wymiana 1200zł.
To mnie wyleczyło z kombinacji.
W puszcze ( Golf VI ) jak testowałem takie gówna po poleciał moduł komfortu ( 1400 zł ) z wiązka ( 900 zł ), wymiana 1200zł.
To mnie wyleczyło z kombinacji.
- Flanker
- Posty: 908
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Żarówka H4 LED
Kaznodzieja pisze:Polecam OSRAM NIGHT BREAKER lub droższe odpowiedniki Philipsa i nie kombinować z Ledami, Xenonami itp.
W puszcze ( Golf VI ) jak testowałem takie gówna po poleciał moduł komfortu ( 1400 zł ) z wiązka ( 900 zł ), wymiana 1200zł.
To mnie wyleczyło z kombinacji.
Mam takowe Philipsy.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Żarówka H4 LED
Kaznodzieja pisze:Polecam OSRAM NIGHT BREAKER lub droższe odpowiedniki Philipsa
Nie nazwał bym Osram Night Breker odpowiednikiem, jeśli masz na myśli Philips XtremeVision. Testowałem jedne i drugie w samochodzie w wersji H4 i H7 w innym samochodzie i do Philipsa nic nie ma podlotu, osram też niezły, ale ma zauważalnie słabsze światło, mają wadę krótko żyją 25-30 tys.km na lokalnych dystansach, nie wiem jak by się zachowały na autostradach na długich traskach.
Kaznodzieja pisze:W puszcze ( Golf VI ) jak testowałem takie gówna po poleciał moduł komfortu ( 1400 zł ) z wiązka ( 900 zł ), wymiana 1200zł.
To mnie wyleczyło z kombinacji.
Fakt, z CanBus trzeba uważać i nie kombinować, ale XJR-ka nie ma kombinacji; kabel, przekaźnik i tyle, tu akurat nie ma co klęknąć.
Flanker pisze:http://motoledy.pl/c-50,wg-typu-zarowki ... t,171.html
Te wyglądają profesjonalnie, ale cena lekko zaporowa, trzeba poczekać jeszcze. Fajnie że napięcie uniwersalne 12-24V, można do każdego sprzętu użyć, ale raczej bez szyny CANBUS.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości