
Nie kupuje już kolejnej, więc moje pytanie brzmi - to jest aluminium i można to pospawać ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
KubaXJR pisze:Po 5 latach nagle w przeciągu trzech miesięcy pękła fabryka i nastepna fabryka od dawcy. Prawdopodobnie XJR nie lubi zmiany biegów przy odcięciu zapłonu...
Narazie jeden Janusz mnie zbył twierdząc, że to znal. Zapytam w większym zakładzie.
KubaXJR pisze:Nie chodzi przypadkiem o prędkośc obrotu zębatek ? i moment zazębienia się bez np użycia sprzęgła ? lub omsknięcie się butem i redukcja na odcince, toż to skrzynie mogłoby zniśzczyć a tak jest zwężka i łamie przegub.
KubaXJR pisze:Nie chodzi przypadkiem o prędkośc obrotu zębatek ? i moment zazębienia się bez np użycia sprzęgła ? lub omsknięcie się butem i redukcja na odcince, toż to skrzynie mogłoby zniśzczyć a tak jest zwężka i łamie przegub.
artur pisze:Nie znam się na spawaniu ale spaw będzie chyba "najsłabszym" ogniwem.
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości