Postautor: KamilosXJR1300 » wtorek, 8 września 2015, 22:22
Czy ktoś próbował zamontować inną przednią lampę? Ogólnie chodzi mi o to, aby klosz był przezroczysty, najchętniej nie mniejsza niż oryginalna. Szukam czegoś o podobnej wielkości, kolorze i nie bardzo jest cokolwiek wartego uwagi
Postautor: KamilosXJR1300 » środa, 9 września 2015, 20:07
Super! dzięki za pomoc
Oryginał chciałbym zostawić tak jak inne cześci. Jeśli kiedykolwiek przyjdzie mi odsprzedać motocykl to będę miał wszystko, żeby nie było że pomodzone nie wiadomo co a gdzie seria
Kuba, a jaką dokładnie masz? Mocowania oryginalne czy też akcesoryjne? Kable od kierunków zostały w kloszu? Przede wszystkim efekt zadowalający? ;>
Musisz poszukać takiej która ma mało z tyłu (kolizja że stacyjką) Nic większego od oryginału nie znajdziesz, hornet, x4 (mniejsze ale dobrze świecą) albo chińczyki ( lipna jakość,lustro reflektora szybko matowieje szkło jest z plastiku),są też ledowe, ale mam z mimi problem,nie do końca pasują do klimatu moto ( mało miejsca w środku na kostki i kable).
Postautor: farba » czwartek, 10 września 2015, 14:58
Będzie ją jeszcze trudniej dostać niż oryginał do xjr. Łatwiej (niewiele) będzie trafić od horneta ll gen, ale też ich mało. A jaki jest powód zmiany ? bo jeśli tylko fanaberia to czekają cię długie poszukiwania.
Postautor: Jaqbik » czwartek, 10 września 2015, 16:59
Ja mam chińską lampę z gładkim szkłem. Mocowania zostały oryginalne + gumki bo lampa trochę mniejsza. W ABG wycięto otwór z tyłu lampy i kable się zmieściły. Ale łatwo nie było.
"...kiedy czuję pęd powietrza i w kolejny zakręt składam się..."
Postautor: marcin_z » czwartek, 9 marca 2017, 20:48
Odświeże temat: Prawdopodobnie ta lampa jest nieoryginalana i stąd też brak możliwości jej prawidłowego przykrecenia Może ktoś podrzucić zdjęcie jak tu u was wygląda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nie możesz ustawić lampy to wsadź do niej standardową żarówkę. Ta regulacja to tylko góra - dół , jak skręcisz lampę śrubami po bokach to będzie się trzymać stabilnie.
Postautor: Zdzislaw » piątek, 10 marca 2017, 20:37
Chyba temu, żeby była bezstresowa regulacja w pionie. Dodatkowo lampa jest osadzona na gumowych tulejach w poziomych mocowaniach. To nie WSKa czy Jawa, gdzie, żeby dokładnie ustawić lampion trzeba było luzować całą lampę.
Postautor: JAREK » niedziela, 12 marca 2017, 09:05
Nie moze byc na sztywno, tak sobie dedukuje, bo zarowki by padaly jak muchy. Drgania by sie przonosily na nie i raz-dwa pod wplywem zmeczenia druciki wolframowe szly by w diably.
No dobra chopaki jestem upierdliwy cyknijcie fotke bo jakos mi sie nie trzyma to kupy jak założyłem sprężyne ??? sprezyna jest na sztywno a moze powinna byc twardsza ???
@Marcin twoja lampa jest od innego motocykla i fabryczny uchwyt nie będzie pasował Masz problem z lampą ? Opuszcza ci się lub podnosi ? To dokręć boczne śruby .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Postautor: marcin_z » czwartek, 30 marca 2017, 07:32
Tak ona lata góra dół więc skręcilem bo te boczne śruby choc nie do końca one trzymaja Ale widzisz już wiem jak ta sprężyna ma być zamontowana pomiędzy ten metalowy uchwyt a plastikowy uchwyt lampy
Postautor: marcin_z » czwartek, 30 marca 2017, 08:06
Tam wszystko jest gumy podkładki tylko ona nie była przykrecona od dołu więc latala góra dół hehe Ale już wszystko pod kontrolą więc tylko muszę jeszcze sprężyne dać tak aby spełniała swoje zadanie i będzie git