Iglica gażnika
Re: Iglica gażnika
Silnik standard raczej, to już drugi silnik od 3 miesięcy i zasuwa tak samo. Poprzedni piec tez tak żarł (na tych samych gaźnikach) więc raczej to będzie kwestia hamulców albo owych gaźników. Ja obstawiam te heble, tylko nie wiem co jest grane. Wszystko odpowietrzone , tłoczki palcem da się wduszać. Nawet widać jak się minimalnie cofają, coś mam krzywe, albo pompa padnięta i powinny się cofać bardziej.
Re: Iglica gażnika
Ja bym na twoim miejscu dał spokuj tym hamulcom. Też mi opciera z przodu, tarcze albo tarcza wypaczona delikatnie, bo bije. Klocki już do wymiany.
Mimo to pali 6,5 - 7 L w przedziale 140 - 180 km/h, na gaźnikach.
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Mimo to pali 6,5 - 7 L w przedziale 140 - 180 km/h, na gaźnikach.
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
- Łysy
- Posty: 804
- Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
- Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Iglica gażnika
Jeśli trzyma na hamulcach to bardzo łatwo sprawdzić ale po kilku km, podnieś na stopce centralnej i obróć
- uważam że to nie to bo heble musiałyby trzymać tak bardzo że grzały by się bardzo i zacierały a na postoju ciężko byłoby popchnąć moto.
Musisz drogą eliminacji znaleźć bo tak ciężko trafić - najlepiej aby jakiś dobry kolega pożyczył ci swoje gaźniki
+ ewentualnie szybka synchronizacja i jazda.

Musisz drogą eliminacji znaleźć bo tak ciężko trafić - najlepiej aby jakiś dobry kolega pożyczył ci swoje gaźniki

Re: Iglica gażnika
No to ja już pomysłów nie mam jeżeli hamulce można wykluczyć. Zima nadciąga i chciałem ją trochę wyposażyć na długie trasy, ale przy tym spalaniu to chyba ją w butle LPG doposażę , ewentualnie zamienię na DL 1000 

- Flanker
- Posty: 908
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Re: Iglica gażnika
mecia pisze:No to ja już pomysłów nie mam jeżeli hamulce można wykluczyć. Zima nadciąga i chciałem ją trochę wyposażyć na długie trasy, ale przy tym spalaniu to chyba ją w butle LPG doposażę , ewentualnie zamienię na DL 1000
Stormiak na długie trasy pewnie byłby lepszym wyborem

Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
Re: Iglica gażnika
Zatankowałem dzisiaj do pełna, zrobiłem po mieście jeżdżąc w kółko 50km, więcej nie wytrzymałem, bo lodem zawiewa i zalałem znowu do pełna. Weszło 4,8L, czyli standardowo, ale w mieście. Tarcza prawa po 7 km prostej przy 120km/h mocno ciepła (około 40 stopni), mam przyrząd do mierzenie temperatury laserowo, lewa zimna. Ciekawe czemu? Niby odpowietrzone, tłoczki kciukiem wduszam. Może fakt, że ważę 112kg sprawia, że tyle żłopie 

- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
Re: Iglica gażnika
polki sprawdz moze masz przestawione albo laga - golen
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: Iglica gażnika
Krzywa goleń ,krzywa laga , krzywa ośka ,krzywa półka, albo zpaprana robota przy hamulcach.
- Markus
- Posty: 178
- Rejestracja: niedziela, 3 stycznia 2016, 14:46
- Model i rocznik moto.: Xjr 1999 była :(
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Racibórz
Re: Iglica gażnika
mecia nic nie napisałeś jaki masz wydech.
Opiszę ci mój przypadek. Kupiłem motocykl z przerobionym wydechem na jedną stronę całkowicie przelotowy.
Bajer zajefajny. Klank coś około 105db a spalanie spoko 10l. Co ciekawe nawet synchro nie dało sie zrobić 100%
Wymieniłem na ori rury i kolektor, tylko tłumiki na włoskie.
Mała modyfikacja tłumików made in farba i spalanie o kolejne 0,5l spadło.
Po regulacji i synchro gaźników spalanie 6.5 l. Jazda w grupie, tempo czoperowe 5,5l
Opiszę ci mój przypadek. Kupiłem motocykl z przerobionym wydechem na jedną stronę całkowicie przelotowy.
Bajer zajefajny. Klank coś około 105db a spalanie spoko 10l. Co ciekawe nawet synchro nie dało sie zrobić 100%
Wymieniłem na ori rury i kolektor, tylko tłumiki na włoskie.
Mała modyfikacja tłumików made in farba i spalanie o kolejne 0,5l spadło.
Po regulacji i synchro gaźników spalanie 6.5 l. Jazda w grupie, tempo czoperowe 5,5l

Był Etz-250, VS-800, VL1500 i ciągle się ucze śmigać.
Re: Iglica gażnika
Jeżeli chodzi o tłumiki to mam oryginalne , ale wybebeszone i wstawione końcówki takie jak Farby. Zrobił to ten cycek we Francji (kij mu w oko, albo jego mechanikowi, bo szmatę w silniku też zostawili). Obniżę mu jeszcze poziom paliwa na pływakach, bo mam najwyższy dopuszczalny wg manuala. Może coś na tym zyskam. Zauważyłem jeszcze, że jak obrócę do góry nogami gaźnik to pływak zgniata do końca amortyzator zaworu igiełkowego, czy to normalne? Ustawię oczywiście poziom bez zgniatania tego amortyzatorka. Na jakiś forach poczytałem, że np w cbr 900 spalanie było bardzo różne (2-3L) nawet w różnicy 3-4 mm na poziomie paliwa.
Re: Iglica gażnika
A więc rozłożyłem dzisiaj gaźniki i co się okazuje. Ustawienie wysokości pływaków suwmiarką przy pewnym wyeksploatowaniu gaźników gówno daje. Pływaki ustawione były niby dobrze, ale jak wkręciłem całą baterię w imadło, wypoziomowałem jak w instrukcji z YT, to po podłączeniu wężyków i po pomiarze stanu paliwa w komorach różnice były nawet do 6mm za wysoko ponad uszczelki pokrywek. Podoginałem języczki tak, żeby były 4mm od rantu gaźnika wg. manuala. Zajęło mi to z 1,5h. Jutro zabieram się do regulacji z synchro i jak pogoda pozwoli to próba.
Po krótkiej przejażdżce bez jakichkolwiek regulacji świece zrobiły się śnieżobiałe, a były brązowe. Jest to chyba dobra informacja, czyli zaczęła dostawać mniej paliwa. Po regulacjach zrobię dłuższą trasę, ale okrutnie piździ
Po krótkiej przejażdżce bez jakichkolwiek regulacji świece zrobiły się śnieżobiałe, a były brązowe. Jest to chyba dobra informacja, czyli zaczęła dostawać mniej paliwa. Po regulacjach zrobię dłuższą trasę, ale okrutnie piździ

Re: Iglica gażnika
Próba spalania dzisiaj pokazała 8L/100km przy przelotowej 100-120 km/h . Chyba idę w dobrym kierunku.
- Łysy
- Posty: 804
- Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
- Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Iglica gażnika
Rozrząd masz dobrze ustawiony ?
Re: Iglica gażnika
No sprzęt chodzi jak ta lala. Nie ma raczej opcji, że rozrząd spaprany, tylko spalanie duże, bo w gaźnikach namieszane. Łańcuch na trzecim ząbku napinacza, czyli jak nowy.
- Łysy
- Posty: 804
- Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
- Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Iglica gażnika
O prawidłowe ustawienie wałków pytałem.
Re: Iglica gażnika
No do tego zmierzam, że jakby któryś z wałków był przestawiony o jeden ząbek, to by moto zauważalnie inaczej chodziło. To już drugi silnik w tym moturze i działa tak samo. tzn tyle samo chłapie paliwa, wiec wina leży po stronie gaźników, bo zostały te same, ale po nitce do kłębka 

- Łysy
- Posty: 804
- Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
- Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Iglica gażnika
No tak zapomniałem że to drugi silnik 

Re: Iglica gażnika
Dzisiejsza traska pokazała 7,5L/100km , wczoraj wieczorem pogrzebałem trochę przy składach i przy synchro. To i tak jeszcze za dużo , bo jechałem naprawdę spokojnie. 110-120km/h
Re: Iglica gażnika
Tam wcześniej pisałeś, że ważysz 112 kg. Po sobie wiem, że waga kierowcy też nie jest bez znaczenia. Ja w tamtym roku ważylem 106 kg. Lałem do pełna, robiłem 100 km, wskazówka do rezerwy schodziła i znowu tankowanie. Wchodziło 7,5 - 8 L.
W tym roku ważę 86 kg. Leje do pełna, robię 100 km, wskazówka prawie do połowy wskaźnika schodzi. Tankowanie 6 - 6,5 L. Prędkość powyżej 120 przeważnie.
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
W tym roku ważę 86 kg. Leje do pełna, robię 100 km, wskazówka prawie do połowy wskaźnika schodzi. Tankowanie 6 - 6,5 L. Prędkość powyżej 120 przeważnie.
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Re: Iglica gażnika
Tylko szyba od Vespy pozostaje 
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Iglica gażnika
janot podaj mi przepis na zgubienie tylu kg. Tylko nie pisz o siłowniach i bieganiu
.

- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Iglica gażnika
MŻ też nie daje dobrych rezultatów.
Re: Iglica gażnika
Nie żre chleba, nie piję mleka i piwa
, nie używam cukru ani tluszczu, nie biegam, na siłkę nie chodzę (chociaż spróbowałem przez 1 miesiąc ). Takie tam chrupki kukurydziane, jaja i warzywa z owocami, popijają duża ilością kawy.
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Re: Iglica gażnika
Ja mam 20kg mniej od swojej maksymalnej wagi i 10 więcej od minimalnej jaką miałem. Zainteresowanie się większe zrobiło spalaniem kalorii niż paliwa , Osz Wy 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości