Buko pisze:Oficjalna cena tego cósia to 350 zł. Ewentualne zamówienie grupowe może tą cenę obniżyć...
W pierwszym poście
Azymut
odron pisze:JAWA-toż to prawdziwy ''naked''
Oczywiście zgadzam się, ale... z obecnej perspektywy to... komarek
JAREK, lecz to dalej jest zabawa i do tego raczej ciężko 250 kg tak sobie unieść w powietrze samemu
Koniu pisze:Zagadaj z Kipperem on ma bardzo fajny patent, jest tam przewód podłączany do króćca gaźnika daje podciśnienie
Chyba jednak wolę grawitację i elektrozawór
balth pisze:powinny być dwie rurki jeśli ma to być zainstalowane tiptop. ta która jest ma mały przekrój i smaruje tylko zewnętrzną część łańcucha a istotą patentu było chyba coby całość równo smarować
Facet twierdzi, że jedna rurka wystarcza, druga jest tylko zbędnym bajerem.
Ta oliwiarka jest już dość gruntownie przetestowana przez użytkowników Hondy Africa Twin ( na ich forum jest całkiem rozległy temat )
forum
A tu odpowiedź na wątpliwości bath'a
"Co do smarowania dwóch strona łańcucha to mam pytanie: co takiego jest po dwóch stronach łańcucha ze musi on byc 'mokry' z obydwu stron???
jedyne co jest i powinnno byc smarowanie to przestrzen pomiedzy rolką a sworzniem. istnieje takie zjawisko jak podciaganie kapilarne i jesli podasz olej na jedna strone takiej rolki na sworzniu ro przejdzie on na druga strone rolki bez problemu.
nie występuje tam 'robryzg' bo nie ma sie co rozbryzgiwac...
scottoiler przez LATA /firma istnieje 25lat/ mial tylko jedna rurkę - teraz ma dwie bo trzeba produkt rozwijac mowiac ze Dual Injector /ktory notabene z wtryskiem nie ma nic wspolnego/ jest lepszy.
nie chce tu rzucac kalumni na firme ktora sporo pracy wlozyla w budowanie swojego wizerunku ale moim zdaniem dual injector jest to mydlenie oczu."