Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Witajcie. Udalo mi się objechać cała Szkocję i Irlandię robią 4 tys km . Jest się z czego cieszyć pomimo drobnych przeszkód. Nie będę zakładać osobnych wątków w różnych działach więc zacznę od hamulców : przed wyjazdem rozkręciłem wszystkie klocki i je wyczyściłem. W trakcie drogi zauważyłem w lewym układzie przedniego hamulca że jest znaczny ubytek płynu ( minimum podziałka ) w reszcie było ok . Wczoraj wyczyściłem Moto . Dotknąłem przednich tarcz hamulcowych , są brudne , czarny kolor. Z tyłu są czyste . W dodatku dziwny dźwięk słyszę przy skręcaniu lekki pisk . Sprawdzałem koła są ok .
Kolejna rzecz to lewa manetka przestała grzać. Krótkie pytanie czy oxfordy są całe do wymiany , ?? Nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi na to
Ostatnie rzecz to jak widać na zdjęciu
Podczas wycieczki wpadłem na kilka dziur , Moto mocno było obładowane ale podczas jazdy nie przylegalo do amortyzatora . Czy mogłem tego uniknąć ściskając bardziej sprężynę ?? Czy może to być wina stelaża bocznego ??
Kolejna rzecz to lewa manetka przestała grzać. Krótkie pytanie czy oxfordy są całe do wymiany , ?? Nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi na to
Ostatnie rzecz to jak widać na zdjęciu
Podczas wycieczki wpadłem na kilka dziur , Moto mocno było obładowane ale podczas jazdy nie przylegalo do amortyzatora . Czy mogłem tego uniknąć ściskając bardziej sprężynę ?? Czy może to być wina stelaża bocznego ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Martinez
- Posty: 361
- Rejestracja: wtorek, 13 września 2016, 20:59
- Model i rocznik moto.: XJR1300 1999
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Ja kiedyś wymieniłem wszystkie uszczelniacze w zaciskach i od tamtej pory jest sucho. Przy tej operacji musisz zachować czystość - jedna drobinka piachu zepsuje cały efekt. Krawędzie tłoczków hamulcowych musisz wyczyścić do połysku - flanela w płyn hamulcowy i polerujesz - żadnych past ani papierów ściernych. Jak są wżery w chromie, to tłoczek do wymiany.
- Pershing
- Posty: 693
- Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2004
- Województwo: G-pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Nie rozumiem stwierdzenia w lewym układzie przedniego hamulca ubytek płynu. Skąd ty to wiesz. Czy czasem nie mylisz pompy sprzęgła z hamulcem? Jeżeli tak to ubytek spowodowany jest nieszczelnoscia wysprzeglika.
Kontakt 782267431 

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Jak się leje, to wysprzęglika. Wymiana uszczelek i po sprawie.
A u mnie płyn sprzęgła ciągle ma czarny kolor. 3 razy wymieniałem cały płyn w tym roku i zaraz na czarno się barwi. Nie mam stalowego oplotu, chyba od tych gum idzie barwa? 20 lat ma sprzęt prawie, ale całe jak z fabryki.
A u mnie płyn sprzęgła ciągle ma czarny kolor. 3 razy wymieniałem cały płyn w tym roku i zaraz na czarno się barwi. Nie mam stalowego oplotu, chyba od tych gum idzie barwa? 20 lat ma sprzęt prawie, ale całe jak z fabryki.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
janot pisze:A u mnie płyn sprzęgła ciągle ma czarny kolor. 3 razy wymieniałem cały płyn w tym roku i zaraz na czarno się barwi.
Też tak miałem, wyczyść zbiornik pompy sprzęgła i wysprzęglik u mnie po takim zabiegu nie jest czarno na wet po 2 sezonach (małe przebiegi).
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Wszystko czyszczone bylo. Za każdym razem.
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
W lewym układzie czyli nic innego jak w zbiorniczku . Skąd to mogę wiedzieć ?? To proste , wyjeżdżając miałem full zbiornik , w trakcie wycieczki pokazało mi minimum. Zalałem go do pełna ale widzę że znowu zaczyna ubywac. Czyli można powiedzieć że czyszczenie klocków przeprowadziłem źle ?? Wszystko stało się właśnie po tym. Wyczyściłem szczoteczka z wodą potem spray do czyszczenia klocków . Węże są czyste . Czyli problem leży w zaciskach tak ?? Gdzie się znajduje wysprzeglik ?? Zbiorniczek wyczyszcze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pershing
- Posty: 693
- Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2004
- Województwo: G-pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Dawid. Jak, siedzisz na motocyklu chodzi ci o lewy zbiorniczek czy prawy. Jeżeli chodzi o lewy to jest zbiorniczek od pompy sprzęgła, prawy wiadomo hamulca przedniego. Jeżeli z lewego ci ucieka to wina wysprzeglika. Po przewodzie dojdziesz od czego. Jeżeli z prawego zbiorniczka, sprawdź dokładnie cały układ. Wciskaj klamkę szukaj nieszczelności. Jak masz problem napisz priv pomogę.
Kontakt 782267431 

- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Martinez pisze:Ja kiedyś wymieniłem wszystkie uszczelniacze w zaciskach i od tamtej pory jest sucho. Przy tej operacji musisz zachować czystość - jedna drobinka piachu zepsuje cały efekt. Krawędzie tłoczków hamulcowych musisz wyczyścić do połysku - flanela w płyn hamulcowy i polerujesz - żadnych past ani papierów ściernych. Jak są wżery w chromie, to tłoczek do wymiany.
No ale kolega napisał że wyczyścil klocki
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Dobra rozumiem teraz. Cały czas sądziłem że te zbiorniczki są osobne , lewy zbiornik do jednego zacisku drugi do prawej strony zacisku , czyli prawy jest od zacisków a lewy od wysprzeglika . Sprawdzę co to jest i jak będę mieć problem dam znać . Sorki za moją niewiedzę
Sprawdziłem i widać że bogatszy już jestem w wiedzę . Wiem od czego to jest. Wymieniałem miesiąc temu olej . Przy wkrecaniu filtra oleju i tegoż właśnie wysprzeglika : 3 śruby trzymają wysprzeglik , musiałem coś uszkodzić. Ile ja nerwów zzarlem wtedy by to poskladac. Wyjąć było lepiej włożyć trudniej . Przy kolejnej wymianie oleju : a zapewne niedługo sprawdzę to dokładnie. Póki co na 4 tys km dolalem 3/ 4 zbiorniczka więc tragedii nie ma tak myślę . Sprawdzilem kable do wysprzeglika wszystko suche . Wycieku płynu ze zbiorniczka od hamulców przednich nie ma więc powinno być ok choć tarcze jak się dotknie są czarne . Może tak musi być.
Co do grzanych manetek miał ktoś już taki problem ?? Nadają się do wyrzucenia ??
Sprawdziłem i widać że bogatszy już jestem w wiedzę . Wiem od czego to jest. Wymieniałem miesiąc temu olej . Przy wkrecaniu filtra oleju i tegoż właśnie wysprzeglika : 3 śruby trzymają wysprzeglik , musiałem coś uszkodzić. Ile ja nerwów zzarlem wtedy by to poskladac. Wyjąć było lepiej włożyć trudniej . Przy kolejnej wymianie oleju : a zapewne niedługo sprawdzę to dokładnie. Póki co na 4 tys km dolalem 3/ 4 zbiorniczka więc tragedii nie ma tak myślę . Sprawdzilem kable do wysprzeglika wszystko suche . Wycieku płynu ze zbiorniczka od hamulców przednich nie ma więc powinno być ok choć tarcze jak się dotknie są czarne . Może tak musi być.
Co do grzanych manetek miał ktoś już taki problem ?? Nadają się do wyrzucenia ??
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Co do manetek kiedys posiadalem ,jedna raz grzala a raz nie, nie wnikalem w problem wyjebalem w kosz, wrocilem do orginalow i tak juz zostalo amen...
Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Chciałbym tak jak Ty ale jeżdżę praktycznie cały rok . Ciężko czasami wytrzymać bez nich w długich trasach oczywiście bo na krótkie nie włączam ... Po Szkocji temperatura oscylowała w granicach 5 stopni niekiedy i mojej dziewczynie było nawet zimno w zimowych rękawicach modeka
- Maciejka
- Posty: 559
- Rejestracja: sobota, 17 maja 2014, 12:35
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Września
Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Baw się manetkami, zmieniaj sobie olej, czyść zbiorniczek od płynu do sprzęgła, ale proszę nie dotykaj układu hamulcowego. Z twoją wiedzą proponuje przejechać się do mechanika, nawet chujowego.
Układ hamulcowy jest układem krytycznym. Jeżeli coś zrobisz źle, motocykl nie wybaczy. Nie chce ci się zaglądać do serwisówki? Ok. Nie chce ci się poszukać tutoriali na forum? Ok. Ale proszę nie zmieniaj sam klocków. Boję się że zaraz przeczytamy że nie wiesz co to odpowietrzanie
Układ hamulcowy jest układem krytycznym. Jeżeli coś zrobisz źle, motocykl nie wybaczy. Nie chce ci się zaglądać do serwisówki? Ok. Nie chce ci się poszukać tutoriali na forum? Ok. Ale proszę nie zmieniaj sam klocków. Boję się że zaraz przeczytamy że nie wiesz co to odpowietrzanie
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
A myślisz że nie szukam w serwisowce ?? Dostałem od poprzedniego właściciela całą książkę ale zrozum nie wszyscy od razu kumają co i jak . Odpowietrzanie nawet się w to nie bawiłem . Klocków nie wymieniałem ale to nie jest żaden cud techniki je wymienić bo je czyscilem przy wyjazdem i wydaje mi się że to nic trudnego . A forum przecież jest od tego by pomagać czy nie ?? Hamulce miałem od samego początku do końca. Płynu już pisałem nie ubyło z prawego zbiorniczka . Sprawdzałem zaciski i wszystko jest ok żadnego cieknącego płynu jedynie co to po przejechaniu palcem po tarczach widać że są brudne. Skuteczność hamowania prawidłową nic się nie zmieniło po przejechaniu 4 tys km w trakcie 2 tygodniowego urlopu
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Dlaczego czyściles klocki? Wyjęte czy w zaciskach?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- czez
- Posty: 1273
- Rejestracja: wtorek, 15 kwietnia 2014, 19:11
- Model i rocznik moto.: XR
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Deptak
- Kontaktowanie:
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
dawfil pisze:A myślisz że nie szukam w serwisowce ?? Dostałem od poprzedniego właściciela całą książkę ale zrozum nie wszyscy od razu kumają co i jak . Odpowietrzanie nawet się w to nie bawiłem . Klocków nie wymieniałem ale to nie jest żaden cud techniki je wymienić bo je czyscilem przy wyjazdem i wydaje mi się że to nic trudnego . A forum przecież jest od tego by pomagać czy nie ?? Hamulce miałem od samego początku do końca. Płynu już pisałem nie ubyło z prawego zbiorniczka . Sprawdzałem zaciski i wszystko jest ok żadnego cieknącego płynu jedynie co to po przejechaniu palcem po tarczach widać że są brudne. Skuteczność hamowania prawidłową nic się nie zmieniło po przejechaniu 4 tys km w trakcie 2 tygodniowego urlopu
Dawfil, please!!!
ftw
- Martinez
- Posty: 361
- Rejestracja: wtorek, 13 września 2016, 20:59
- Model i rocznik moto.: XJR1300 1999
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
pojechał, wrócił, żyje - więcej wiary w człowieka




- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Przynajmniej Martinez za mną stoi . Nie rozumiem skąd ten szum ludzie robią. Wszystko działa jak należy a ja pytam się tylko o pozostałość na tarczy . Artur wyjmowałem klocki w tyle jak i w przodzie : ale tylko je wyjmowałem bo strasznie piszczało . Brudu cholery wyczyściłem i zaraz problem ustal . Z tyłu tak samo to zrobiłem i nic się do dziś dnia na tyle nie dzieje. Jak będę mieć trochę wolnego zajrzę do klocków z przodu . Ten osad kojarzy mi się z klockami , które prawdopodobnie brudzą tarcze . Jak rozkręce napiszę
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Zabrałem się za klocki wyczyściłem dokładnie sprawdziłem żadnych wycieków. A brud na tarczy to po prostu brud . Tarcze się brudzą i tyle . Po 4 tysiącach km niemal cały czas w deszczu i brudzie daly po sobie znać. Po przeczyszczeniu dozowalnosc hamulców znacznie wzrosła nie potrzeba dużej siły by móc zatrzymac Moto . Pozdro 

- ołr
- Posty: 221
- Rejestracja: poniedziałek, 4 kwietnia 2016, 17:30
- Model i rocznik moto.: XJR1300 2007
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Dobrze, że jest dawfil. Przynajmniej jest wesoło 
Co do podgrzewanych manetek, to miałem ten sam problem. Jest taki trójnik (rozgałęźnik), zobacz czy tam jest dobry styk. Ja musiałem trochę ścisnąć blaszki i teraz jest ok. U mnie w moto jest pod bakiem.

Co do podgrzewanych manetek, to miałem ten sam problem. Jest taki trójnik (rozgałęźnik), zobacz czy tam jest dobry styk. Ja musiałem trochę ścisnąć blaszki i teraz jest ok. U mnie w moto jest pod bakiem.
- marki
- Posty: 1426
- Rejestracja: wtorek, 16 listopada 2010, 11:47
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 Explorer 1200
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Lubosz
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
... a, bak w xjr, jest pod kanapą.
Tak na wszelki wypadek, napiszę
Tak na wszelki wypadek, napiszę
http://www.dailymotion.com/video/x1142l ... shortfilms 19'40s
Tygrysia natura..
Tygrysia natura..
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Dzięki Olr za pomoc. Może nie będzie trzeba kupować Oxforda
:-) a co do amorków tylnich i obcierajacym stelażem bocznym nic nie zrobię ?? Jeżeli ścisne sprężyny to i tak nic nie da prawda ??

- korbek
- Posty: 562
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2008
- Województwo: S-śląskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Postaram się grzecznie odpowiedzieć, mino że kusi
Albo masz słabo skręcony, albo... sam sobie odpowiedziałeś. Mam u siebie ten sam stelaż i żadnych problemów.

dawfil pisze:Moto mocno było obładowane
Albo masz słabo skręcony, albo... sam sobie odpowiedziałeś. Mam u siebie ten sam stelaż i żadnych problemów.
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Czyli mocno obładowane. Tyle że wszystko jest na swoim miejscu tak jak było , przerwa między amortyzatorem a stelażem się nie zmieniła do dnia dzisiejszego . W trakcie kiedy wjeżdżałem w dziurę musiało do tego dojść. Nic takiego u siebie nie masz bo być może a raczej napewno fabryczny Ohlins które zapewne posiadasz wyglądają konstrukcyjnie nieco odmiennie niż moje Yss .
Możliwe też że z tak mocno obładowanym i kuframi nie jeździłeś . Moje kufry boczne były o ok 1 kg więcej obciążone . Dopuszczalna masa kufra to 12.5 , moje miały ok 13.5 kg Pytałem czy można coś że sprężynami zrobić by tak mocno nie odbijały i tym samym nie naciskaly na stelaż podczas nierówności na drodze . Zapewne nie . Wszystko wiem . Dzięki
Możliwe też że z tak mocno obładowanym i kuframi nie jeździłeś . Moje kufry boczne były o ok 1 kg więcej obciążone . Dopuszczalna masa kufra to 12.5 , moje miały ok 13.5 kg Pytałem czy można coś że sprężynami zrobić by tak mocno nie odbijały i tym samym nie naciskaly na stelaż podczas nierówności na drodze . Zapewne nie . Wszystko wiem . Dzięki
- Unfamiliar
- Posty: 1478
- Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: PL
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
marki pisze:... a, bak w xjr, jest pod kanapą.
Tak na wszelki wypadek, napiszę
Sam jesteś pod kanapą:))
Dawfil podjedź do kogoś kto ogarnia temat i tam podyskutuj, poducz się, dowiedz się co i jak z podstawową obsługą moto. To dobra rada. Uwierz mi.
Może i wszystko jest teraz ok po Twoich ingerencjach, a może nie. Maciejka słusznie uważa: moto nie wybacza.
Powiem tak.
Nie ma problemu z wyciekiem. Żadnym. Dzięki Pawłowi.
Manetki mi grzeją jak należy. Dzięki Mariuszowi.
Klocki nigdy niczego mi nie brudziły, a jeżdżę zdecydowanie więcej od Ciebie. Ostatnie wymieniałem z Zelą.
Opony co sezon mam mega, dzięki Ptysiowi.
Wydech głośny i sprawny dzięki Czezowi.
Woziłem też 100 kg brata na tylnej kanapie z załadowanym do 40 kg kufrem i nic mi nie ociera ani nie dobija.
A przecież jakiś specjalnie głupi nie jestem, no i z pewnością z większością rzeczy mógłbym sobie poradzić sam... Ale czy dałbym sobie łeb uciąć że po moich zabawach wszystko będzie w 100% sprawne. Nie. Dlatego pytam i żądam pomocy od mądrzejszych.
***** ***
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Będę regulować wtryski ( przegapiłem regulację i Xjr narobiła już 30000km
/) u mechaniora więc zapytam przy okazji co z tymi tarczami .Do lutego przyszlego będzie rok jak go mam a obecnie zrobione już 17000 więc spokojnie ponad 20000 km nawine tak myślę więc to niemały wynik. Gdybym miał kogoś kto się zna w okolicy ale niestety tutaj nie mam nikogo ( Anglia) dlatego czasem zwracam się z problemem tutaj i próbuje się uczyć sam.
Nie mam orginalnych ohlinsow na tył więc może to być spowodowane innym kształtem amortyzatora . Mówię Ci moje kufry były naprawdę ciężkie jedzenia na 2 tygodnie , a tak dużo wziąłem że 1/ 4 przywiozłem z powrotem. Człowiek się uczy . . W dodatku kufer centralny a na nim duża 60 litrowa torba z namiotem i innymi rzeczami .
Olr chodziło Ci o bezpiecznik ,: rozgałęźnik ?? Nie znalazłem tychże blaszek . Może chodzi Ci o ten biały wtyk co na zdjęciu wysłałem ?? Kumpel ostatnio u siebie zakładał manetki i wszystko mi wytłumaczył kabelek po kabelku i co do Twojej odpowiedzi nie do końca rozumiem. Manetki mają już ok 5 lat - niedawno sprawdzałem więc może i miały prawo się przegrzać ?? Stwierdziłem że kupować nowych nie będę tylko w niedalekiej przyszłości zainwestuje w wewnetrzne rękawice grzane na akumulatory Glovii . Mam held season i myślę że te cienkie rękawice uda się pod nie nałożyć . Ale nie ukrywam że gdyby udało się zrobić ta lewa manetkę byłbym szczęśliwszy :O
Grzane manetki to naprawdę dobra sprawa lecz dla mnie niewystarczająca , ostatnio czułem to uczucie ciepła od środka a zimna z zewnątrz gdy zapylalem po północnej Szkocji Brrr . Może handbary załatwiły by sprawę kto wie. .

Nie mam orginalnych ohlinsow na tył więc może to być spowodowane innym kształtem amortyzatora . Mówię Ci moje kufry były naprawdę ciężkie jedzenia na 2 tygodnie , a tak dużo wziąłem że 1/ 4 przywiozłem z powrotem. Człowiek się uczy . . W dodatku kufer centralny a na nim duża 60 litrowa torba z namiotem i innymi rzeczami .
Olr chodziło Ci o bezpiecznik ,: rozgałęźnik ?? Nie znalazłem tychże blaszek . Może chodzi Ci o ten biały wtyk co na zdjęciu wysłałem ?? Kumpel ostatnio u siebie zakładał manetki i wszystko mi wytłumaczył kabelek po kabelku i co do Twojej odpowiedzi nie do końca rozumiem. Manetki mają już ok 5 lat - niedawno sprawdzałem więc może i miały prawo się przegrzać ?? Stwierdziłem że kupować nowych nie będę tylko w niedalekiej przyszłości zainwestuje w wewnetrzne rękawice grzane na akumulatory Glovii . Mam held season i myślę że te cienkie rękawice uda się pod nie nałożyć . Ale nie ukrywam że gdyby udało się zrobić ta lewa manetkę byłbym szczęśliwszy :O
Grzane manetki to naprawdę dobra sprawa lecz dla mnie niewystarczająca , ostatnio czułem to uczucie ciepła od środka a zimna z zewnątrz gdy zapylalem po północnej Szkocji Brrr . Może handbary załatwiły by sprawę kto wie. .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- ołr
- Posty: 221
- Rejestracja: poniedziałek, 4 kwietnia 2016, 17:30
- Model i rocznik moto.: XJR1300 2007
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Dokładnie. Chodzi mi o to, że w tym białym wtyku nie było styku 

- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Jeżeli chodzi o brudne tarcze mechanik sprawdził to . Wszystko jest na swoim miejscu tak jak powinno . Brud jest niestety od nieprawidłowego nakładania się klocków hamulcowych na tarcze. I niestety ale to mocno zaboli po kieszeni ale w przyszłości klocki i tarcze hamulcowe są do wymiany. Mieliście też brudne tarcze gdy nadawały się do wymiany ??? Fakt są już zjechane ale sądziłem że polatam jeszcze trochę na nich . . :'(:'(
- Pershing
- Posty: 693
- Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2004
- Województwo: G-pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Jaka jest grubość tarcz? Proszę zmierz tarcze suchmiarka mikrometrem czymkolwiek i podaj wyniki. Jak trzeba to trzeba. Nic nie jest wieczne.
Kontakt 782267431 

- Piotrek
- Posty: 295
- Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 08:20
- Model i rocznik moto.: RP02 Blue Black
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: WGM
Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze
Co to znaczy "nieprawidłowe" nakładanie się klocków na tarcze ?
Pozdrawiam, Piotrek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości