Sklep internetowy "motoakcesoria.pl".
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5678
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
Sklep internetowy "motoakcesoria.pl".
Korzystam już od dłuższego czasu z ich oferty i powiem, że jestem zadowolony. Zawsze szybkie odpowiedzi na maila i równie szybkie wysyłki.
Gdyby ktoś się zastanawiał to ja polecam, mnie jeszcze nie zawiedli.
Z tego co wiem mają od jakiegoś czasu sklepy w realu w Szczecinie.
Macie z nimi jakieś doświadczenia?
Gdyby ktoś się zastanawiał to ja polecam, mnie jeszcze nie zawiedli.
Z tego co wiem mają od jakiegoś czasu sklepy w realu w Szczecinie.
Macie z nimi jakieś doświadczenia?
- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- Koniu
- Posty: 1533
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: EŁK
- Kontaktowanie:
Przynajmniej narazie robie wszystko sam i daje rade
Do serwisu w Suwałkach nie pojade bo amatorka chociaż diler Yamahy i Dziawer młody działa ale to nie jest osoba której oddałbym swojej kruszyny w jego ręce z tego co słyszałem o jego umiejętnościach, jakości wykonanych usług itd.

A Kunia znasz ? 
Mój tel. 692 486 517

Mój tel. 692 486 517
U mnie w mieścinie jest serwis, robią praktycznie wszystkie motory, interes rodzinny jedni zadowoleni inni troszke mniej kto jeżdzi na streetfighter festiwal do Bielawy to może wie o kogo mi chodzi serwisowałem tam suzi teraz robiłem xjrke powiem tak robili synchro gazników regulacje zaworów wymiane świec smarowanie jakichś tam pierdół wymiane płynów hamulcowych oczywiście nowa uszczelka dekla zaworów olej filtr całość zamkła się sumą 540 zl oczywiście olej castroll chyba najtaniej w polsce bo całe 26zl za litr
motoakcesoria....
witam..kupowałem u nich kurtkę i powiem tak-obsługa bardzo miła i otwarta do klienta.Niestety przedobrzyłem z rozmiarem i przyszła za duża.Zadzwoniłem ..a tu miłe zaskoczenie,sprzedawca bezproblemowo kazał odsłać na ich koszt,do tego zaraz na drugi dzien zadzwonił do mnie że właśnie została wysłana.Dbają o klienta.Jedno co mi się nie podobało (ale to pewnie dotyczy wiekszosci jeśli nie wszystkich polskich sieci sprzedaży)to część cen(są bezpośrednim przedstawicielem Louisa)a.Wszedłem na niemieckiego Louisa a tam przykładowo kurtka zimowa 30 euro-motoakcesoria-200zł,kask Shark S500 Air Corser katalog 180 euro przeceniony na 70 euro-motoakcesoria 718 zł,kurtka damska RUKKA SAPHIRE Louis katalog 399,onizka do 199,50...a motoakcesoria 1592zł ..przykładów mogę mnozyć -wystarczy wejść na niemiecką strone.Czyżby motocykliści polscy byli zamożniejsi od tych z zachodu.Ogólnie drodzy ale za to mili i bezproblemowi...cóz taka nowoczesna strategia sprzedaży..pozdrawiam
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5678
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
W Motoakcesoriach czasami niestety jest problem z czasem realizacji bo np. jeden z artykułów muszą ściągnąć i mimo, że w zamówieniu inne artykuły oznaczone są jako dostępne w 24h, paczka jest wysyłana dopiero po tym, jak ów jeden artykuł dojdzie.
Właśnie obecnie czekam na paczkę bo muszą ściągnąć ,
podnośnik ręczny który zamówiłem dla mojej Karoli do Zephyrka.
Właśnie obecnie czekam na paczkę bo muszą ściągnąć ,
podnośnik ręczny który zamówiłem dla mojej Karoli do Zephyrka.
Sklep moto-akcesoria jest do d......
witam
Chciałbym Wam drodzy koledzy odradzic zakupy w sklepie internetowym motoaakcesoria!!!Wniosek swój motywuję tym iz zamowilem u nich sobie filtr oleju i pare innych drobnych rzeczy 18 marca i czekam po dzis dzien
Tłumacza sie zamieszaniem Swiątecznym a co ma piernik do wiatraka?mamy dzisiaj 3 kwietnia!!!!!nie mieli czesci na stanie i musieli zamawiac z Berlina i nie wiadomo czy tam rowniez mieli wiec dostępnosc częsci w 24h to wielki i "dupiany" MIT pozdrawiam wszystkich i goraco odradzam!!!!!!!!!ps.allegro o 100 razy lepsze
Chciałbym Wam drodzy koledzy odradzic zakupy w sklepie internetowym motoaakcesoria!!!Wniosek swój motywuję tym iz zamowilem u nich sobie filtr oleju i pare innych drobnych rzeczy 18 marca i czekam po dzis dzien



Tłumacza sie zamieszaniem Swiątecznym a co ma piernik do wiatraka?mamy dzisiaj 3 kwietnia!!!!!nie mieli czesci na stanie i musieli zamawiac z Berlina i nie wiadomo czy tam rowniez mieli wiec dostępnosc częsci w 24h to wielki i "dupiany" MIT pozdrawiam wszystkich i goraco odradzam!!!!!!!!!ps.allegro o 100 razy lepsze
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5678
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
Współczuję.
Tutaj to chodzi o to, tak jak pisałem wcześniej, że wystarczy, że jedna część nie będzie wymieniona jako dostępna w 24h i już reszta też w tym czasie do Ciebie nie dojdzie-chyba, że zdecydujesz podzielić paczkę, ale wtedy dwa razy zapłacisz za przesyłkę.
Ja też czekałem jakieś trzy tygodnie bo zamawiali z niemcowni wspomniany przeze mnie ręczny podnośnik.
Hooker pisze:dostępnosc częsci w 24h to wielki i "dupiany" MIT
Tutaj to chodzi o to, tak jak pisałem wcześniej, że wystarczy, że jedna część nie będzie wymieniona jako dostępna w 24h i już reszta też w tym czasie do Ciebie nie dojdzie-chyba, że zdecydujesz podzielić paczkę, ale wtedy dwa razy zapłacisz za przesyłkę.
Ja też czekałem jakieś trzy tygodnie bo zamawiali z niemcowni wspomniany przeze mnie ręczny podnośnik.
- Davidson
- Posty: 273
- Rejestracja: wtorek, 1 kwietnia 2008, 22:01
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
ja też czekam już 2 tygodnie na termometr oleju, najpierw tłumaczyli się zmianą serwera (bo zniknęło moje z mojego konta, jak już kasa była wpłacona) i po telefonie zapewniali że w pon 31.03 na 100% mieli wyślą paczke, której do dziś nie mam. ale zobaczymy może dojdzie
[ Dodano: 2008-04-08, 21:41 ]
no i kur... dalej czekam.
psują sobie marke, jeszcze będą kwiczeli z tego powodu, jak zacznie coraz szerzej krążyć fama jacy są niesłowni 

[ Dodano: 2008-04-08, 21:41 ]
Davidson pisze:ja też czekam już 2 tygodnie na termometr oleju
no i kur... dalej czekam.


"Co ma być to będzie, a jak już będzie...
... to trzeba się z tym zmierzyć"
... to trzeba się z tym zmierzyć"
JAREK pisze:W Motoakcesoriach czasami niestety jest problem z czasem realizacji bo np. jeden z artykułów muszą ściągnąć i mimo, że w zamówieniu inne artykuły oznaczone są jako dostępne w 24h, paczka jest wysyłana dopiero po tym, jak ów jeden artykuł dojdzie.
Właśnie obecnie czekam na paczkę bo muszą ściągnąć ,
podnośnik ręczny który zamówiłem dla mojej Karoli do Zephyrka.
Ja bardzo chciałbym zanabyć cosik takiego

- JAREK
- Administrator
- Posty: 5678
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
W motoakcesoriach mega wyprz...
http://www.moto-akcesoria.pl/wyprzedaze - trochę tego jest i cosik można wybrać.
http://www.moto-akcesoria.pl/wyprzedaze - trochę tego jest i cosik można wybrać.
Ostatnio zmieniony czwartek, 8 września 2011, 08:33 przez JAREK, łącznie zmieniany 1 raz.
- hubertm
- Posty: 3398
- Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
nie ukrywam, ze jest to małe oszustwo marketingowe. Wchodzisz na dany artykuł, który kosztował dajmy na to 500 pln a teraz kosztuje 399 pln, ale tylko w rozmiarze np. S. Jestem ciekaw, ile osób przetłumaczy sobie, ze różnica pomiędzy 399 (rozmiar s) a 500 (rozmiar XL) jest i tak niewielka i zdecyduje się na zakup po normalnej cenie...
hubertm
- cleaner
- Posty: 348
- Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
A tak ogólnie o sklepie - to dla mnie obsługa klienta na wysokim poziomie w stosunku do wielu motocyklowych i nie tylko sklepów.
Moja dziewczyna kupiła mi na ostatnią gwiazdkę rekawice motocyklowe. Miałem zawsze tylko letnie i wiedziała, że potrzebuje czegoś cieplejszego. Niestety przesadziła z "ciepłotą" a nieststety znajomy który jej pomagał wybrać też się nie popisał. Rekawice były jakies z tych na rajd elephant
Kupiła je przez net. Zdecydowałem je wymienić. Wybrałem model i firmę - moja Magda je odesłała, dopłaciliśmy różnicę i przyszły za kilka dni. Okazało się jednak, że albo mi się ręka skurczyła albo coś i są o numer za duże
Już mi sie nie chciało wymieniać na inne - pomyślałem, że może mimo wszystko da się jeździć.
No i tak leżały przez rok - z metkami sklepu. Moto kupiłem w czerwcu więc jeździłem tylko w letnich.
2 tygodnie temu przypomniało mi się że może warto podjechać do nowo otwartego ich sklepu we Wrocku i zapytać czy wymienią. Oczywiście paragonu nie znalazłem
No i co? Poszukali w "systemie" - nie za bardzo mogli znaleźć. Mimo tego nei robili problemów - zamówili numer mniejsze, za 3 dni telefon do mnie i odebrałem.
Wymieniałem nie raz w życiu jakieś ciuchy, rzeczy w wielu sklepach i rzadko zdarzało mi się tak bezproblemowo załatwić!
Narzekam trochę na ich ceny (Louis ma niższe) ale podejścia do klienta mogą wielu nauczyć.
Moja dziewczyna kupiła mi na ostatnią gwiazdkę rekawice motocyklowe. Miałem zawsze tylko letnie i wiedziała, że potrzebuje czegoś cieplejszego. Niestety przesadziła z "ciepłotą" a nieststety znajomy który jej pomagał wybrać też się nie popisał. Rekawice były jakies z tych na rajd elephant

Kupiła je przez net. Zdecydowałem je wymienić. Wybrałem model i firmę - moja Magda je odesłała, dopłaciliśmy różnicę i przyszły za kilka dni. Okazało się jednak, że albo mi się ręka skurczyła albo coś i są o numer za duże

No i tak leżały przez rok - z metkami sklepu. Moto kupiłem w czerwcu więc jeździłem tylko w letnich.
2 tygodnie temu przypomniało mi się że może warto podjechać do nowo otwartego ich sklepu we Wrocku i zapytać czy wymienią. Oczywiście paragonu nie znalazłem

No i co? Poszukali w "systemie" - nie za bardzo mogli znaleźć. Mimo tego nei robili problemów - zamówili numer mniejsze, za 3 dni telefon do mnie i odebrałem.
Wymieniałem nie raz w życiu jakieś ciuchy, rzeczy w wielu sklepach i rzadko zdarzało mi się tak bezproblemowo załatwić!
Narzekam trochę na ich ceny (Louis ma niższe) ale podejścia do klienta mogą wielu nauczyć.
Wróć do „Sklepy, salony, serwisy - polecamy; odradzamy.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości