daris pisze:Założyłem amortyzator skrętu, obecnie na próbę żeby sprawdzić czy się zmieści. Działa ale prawidłowe ustawienie wcale nie jest łatwe. Jakoś w/g zdjęć z alliexpres nie udało mi się tego zamontować.
Źle to zamontowales
daris pisze:Założyłem amortyzator skrętu, obecnie na próbę żeby sprawdzić czy się zmieści. Działa ale prawidłowe ustawienie wcale nie jest łatwe. Jakoś w/g zdjęć z alliexpres nie udało mi się tego zamontować.
Łysy pisze:
Źle to zamontowales
Łysy pisze:Można na 100%
Mam identyczny
Łysy pisze:Kranik w pozycji PRI jest cały czas otwarty, RES to rezerwa więc pozostaje ci tylko jedna pozycja
Pamiętaj że po zimowym postoju kraniki potrafi puścić i benzyna sączy się do silnika a na wiosnę odpalasz i zacierasz silnik (w najgorszym przypadku) - po długim postoju (zimowym) trzeba kontrolować poziom olej czy się aby nie zwiększył.
Co do silnika to silnik nie jest składany na silikon, jeśli z połówek wystaje z silikon znaczy że prawdopodobnie był już rozbierany.
Amortyzator skrętu zamontuje i zrobię ci zdjęcia.
Łysy pisze:Są cienkie i grube ośki
1200 i wczesne 1300 mają cienkie na klucz nasadowy
Późniejsze 1300 mają na imbus
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości