CIŚNIENIE
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5677
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
A ja się przyznam, że jeszcze u siebie nie pompowałem ani razu. Jak jestem w serwisie to oni to zawsze kontrolują, a nie wierzę żeby przez pół roku uciekło powietrze aż tak, żebym to czuł.
Poza tym nie mam zaufania do maszyn na stacjach bo już nie raz zamiast mi dopompować (w aucie) to jeszcze spuściła powietrze i na stacjach prosiłem ludzi o pompkę.
Poza tym nie mam zaufania do maszyn na stacjach bo już nie raz zamiast mi dopompować (w aucie) to jeszcze spuściła powietrze i na stacjach prosiłem ludzi o pompkę.
- Ramzes
- Posty: 302
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 12:37
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: T-świętokrzyskie
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Co do sprzetu na stacjach najlepsze sa elektroniczne, z mozliwoscia ustawienia cisnienia. Z tego co wiem to na Orlenach maja czasami takie cos.
Co do samego cisnienia powino sie je sprawdzac raz na tydzien. Zle napompowana opona nierownomiernie oraz bardziej sie zuzywa, pojazd wiecej spala, slabe cisnienie w oponie moze doprowadzic do malo ciekawych sytuacji na drodze zwlaszcza w motocyklu. ( wiem wiem wymadrzam sie ale tak mowil Pan w TV w jakims programie motoryzacyjnym
)
Pamietaj "Wujek Dobra Rada" radzi miej zawsze odpowiednie cisnienie gumy na sprzecie, od tego zalezy twoje bezpieczenstwo.
Co do samego cisnienia powino sie je sprawdzac raz na tydzien. Zle napompowana opona nierownomiernie oraz bardziej sie zuzywa, pojazd wiecej spala, slabe cisnienie w oponie moze doprowadzic do malo ciekawych sytuacji na drodze zwlaszcza w motocyklu. ( wiem wiem wymadrzam sie ale tak mowil Pan w TV w jakims programie motoryzacyjnym

Pamietaj "Wujek Dobra Rada" radzi miej zawsze odpowiednie cisnienie gumy na sprzecie, od tego zalezy twoje bezpieczenstwo.
"Fucking Busters"
Takie tam z okazji urodzin
http://youtu.be/9NcXJWgP7JI
Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw
Takie tam z okazji urodzin

Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw
ja mam w przodzie między 2.4 - 2.5 a tył 2.8 - 2.9
co do wpisu Radka to nie wiem czy te dwie atmosfery to ciut nie za mało z przodu. pewnie guma się szybciej skończy a i prowadzić jest ciut ciężej niż gdybyś napompował 2.4
sprawdź jak ci się będzie jeździć przy trochę wiekszym ciśnieniu. mnie osobiście o wiele lepiej. no i oponka po dłuższym przebiegu nadal trzyma ładny kształt i jest rówomiernie zużyta.
co do wpisu Radka to nie wiem czy te dwie atmosfery to ciut nie za mało z przodu. pewnie guma się szybciej skończy a i prowadzić jest ciut ciężej niż gdybyś napompował 2.4
sprawdź jak ci się będzie jeździć przy trochę wiekszym ciśnieniu. mnie osobiście o wiele lepiej. no i oponka po dłuższym przebiegu nadal trzyma ładny kształt i jest rówomiernie zużyta.
- Koniu
- Posty: 1533
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: EŁK
- Kontaktowanie:
Jeżdżąc solo 2.5 przód i tyl, jeżdżąc we dwójkę 2.5 przód 2.9 tyl Mular bardzo dobrze napisal. Z wlasnego doświadczenia wiem że mniejsze ciśnienie nawet 0.1 - 0.2 już robi różnice wyczuwalną w prowadzeniu. Maszyna staje sie mniej poręczna, trudniej się ją sklada w zakręt i staje sie mniej precyzyjna w prowadzeniu. RStencel raczej dobij powietrza z przodu do 2.5
Pozdrawiam

A Kunia znasz ? 
Mój tel. 692 486 517

Mój tel. 692 486 517
- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Byłem u znajomego na stacji diagnostycznej i sobie sprawdziłem. Przód 1,8; tył 2,3. Kazałem dobić przód na 2,5 tył na 2,9. Po takiej operacji trza tylko uważać na początku jak się za ostro na hamulec klepnie przedni, poślizg murowany. Trza pewnie oponce dać troszkę czasu by się dopasowała. Swoją drogą to yamahowskie łosie z serwisu chyba mi w ogóle ciśnienia na przeglądzie nie sprawdzili 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość