Witam. Jak w temacie. Wiecie może jaki to ma kształt końcówki i wymiary? Do XJ 600 gdzieś to wyszperałem i zrobiłem sobie, ale teraz mam problem, a uszczelniacze chciałem wymienić. Jest ktoś w stanie pomóc? Pozdrawiam.
Może słabo sprecyzowałem - chodzi o długi klucz wkładany do lagi od góry, którym rozblokowuje się lagę i goleń.
[ Dodano: 2011-03-25, 23:40 ]
Jak znajdę trochę czasu to powrzucam zdjęcia i opisy narzędzi kombinowanych użytych przy wymianie uszczelniaczy. A co do klucza z tematu to zastąpiła go plastikowa rurka stosowano w instalacjach C.O. O ile komukolwiek to może się do czegoś przydać.
T-handle key do amortyzatorów przodu
U mnie użyłem nagwintowanego pręta i 4 zakontrowanych między sobą nakrętek o rozmiarze 30 na obu końcach tak aby mieć za co trzymać kluczem i co włożyć do lagi. Nakrętka 30mm pasuje idealnie w gniazdo na oryginalny klucz Yamahy nie ma większego znaczenia że ono jest 12-kątne po prostu kilka kątów jest nie wypełnionych. U mnie było to tak zarąbane, że nie dało się byle czym potrzymać i musiałem odwiedzić najbliższy sklep żelazny całe szczęście sprzedawca okazał się MEGA wyrozumiały i pomógł dobrać nakrętkę (tak metodą prób i błędów) oraz pręt. Takich nagwintowanych prętów używają do montowaniu dachu ponoć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość