
Łańcuch napędowy
- Koniu
- Posty: 1533
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: EŁK
- Kontaktowanie:
Mam pytanie, chce zmienić przełożenie w układzie napędowym tzn zamienić zębatkę pierwszą na większą lub tylną na mniejszą żeby zmniejszyć obroty na wszystkich przełożeniach szczególnie mi chodzi o ostatnie myśle że powinna być ekonomiczniejsza a to z myślą o wypadzie w długą trase i oszczędności na paliwie, czy ktoś z was przeprowadzał taki eksperymet?
A Kunia znasz ? 
Mój tel. 692 486 517

Mój tel. 692 486 517
- donCezarre
- Posty: 2156
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
W sumie XJR ma na tyle potężny NM, że powinna spokojnie śmigać na mniejszym przełożeniu a i niższe obroty pozytywnie wpłynęłyby na ekonomię.
W swojej XJR zawsze szukam 6 biegu... Albo to przyzwyczajenie z poprzedniego motoru, gdzie była 6 biegowa skrzynia, albo po prostu obroty są jak dla mnie za duże
Pozdro
W swojej XJR zawsze szukam 6 biegu... Albo to przyzwyczajenie z poprzedniego motoru, gdzie była 6 biegowa skrzynia, albo po prostu obroty są jak dla mnie za duże

Pozdro
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5678
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
Jakiś czas temu (w zeszłym roku) dostałem na czas przeglądu w serwisie Fazerka FZ6 do bryknięcia sie po Warszawce. Ten to dopiero miał obroty w porównaniu z XJR-ką.
Na 5 biegu w XJR przy 90 km/h mama jakieś 3-3,5 tysia/min, a w Fazerku było coś koło 5-6.
Wiem, wiem inny silnik, wzięty z R6, ale mnie się kiepsko jechało z takimi obrotami.
A co do 6 biegu to ja też go czasami szukam.
Na 5 biegu w XJR przy 90 km/h mama jakieś 3-3,5 tysia/min, a w Fazerku było coś koło 5-6.
Wiem, wiem inny silnik, wzięty z R6, ale mnie się kiepsko jechało z takimi obrotami.
A co do 6 biegu to ja też go czasami szukam.
- Koniu
- Posty: 1533
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: EŁK
- Kontaktowanie:
cezaRYton pisze:tez o tym kombinowałem
mam kolesia co umie grzebać w motorach i na wiosnę zadaliśmy sobie ten temat zmiany przełożenia (zębatki) pewnie w lutym rozklepiemy to i wtedy dam znać
pozdro
I jak z tą robotą? Zdziałaliście coś, jakie tego wyniki? Czekam na odpowiedź bo tez jestem tym zainteresowany bardzo.
Mam DIDa ZVM 50 wygląda jakby zostało jeszcze 60% naciągu przejechałem 9 tys nie wiem ile poprzedni właściciel jak myślicie dociągnie jeszcze kolejne 9 tys?
[ Dodano: 2011-08-18, 10:58 ]
Przy mniej więcej 40 200 km zmieniłem łańcuch dokładnie na DID 50 - 530 - VMG&B - 110 ogniw w 2009 roku 350 zł.
A Kunia znasz ? 
Mój tel. 692 486 517

Mój tel. 692 486 517
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Koniu pisze:Przy mniej więcej 40 200 km zmieniłem łańcuch dokładnie na DID 50 - 530 - VMG&B - 110 ogniw w 2009 roku 350 zł.
No właśnie Koniu. Czyli napęd oryginalny daje radę pod 40tyś

Teraz pytanie: zarżną już kto tego złotego DIDa? Lepszy, czy gorszy od oryginalnego?
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
a ja sobie przetestuję łańcuch innej firmy niż osławiony DID.
EK ZVX2 qx-ring hiper wzmocniony
http://www.rcsperformanceonline.com/EK_ ... 0chain.htm
zobaczymy co z tego wyjdzie, ale coś mi się zdaje, że będzie ok
EK ZVX2 qx-ring hiper wzmocniony
http://www.rcsperformanceonline.com/EK_ ... 0chain.htm
zobaczymy co z tego wyjdzie, ale coś mi się zdaje, że będzie ok

"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
-
- Posty: 2923
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
tu też są, ciekawe co lepsze ek czy did?
http://motomaniac.pl/produkt,4532,lancu ... chain.html
http://motomaniac.pl/produkt,4532,lancu ... chain.html
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
IMHO lepiej kupować sprawdzone łańcuchy nie jakieś wynalazki. Chociaż o EK gdzieś słyszałem ale...... a mam już:
Koleś od CBR chciał założyć to do Firebladego ale nie zdecydował się- ciężko dostać zakuwkę w razie W do niego.
Są to bardzo mocne łańcuchy, długo obecne na rynku, oryginalnie montowane w motocyklach Kawasaki.
Dostępne są tylko u nas! W internecie nie są dramatycznie zaniżane ich ceny tak jak to ma miejsce przy innych japońskich markach.
Koleś od CBR chciał założyć to do Firebladego ale nie zdecydował się- ciężko dostać zakuwkę w razie W do niego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości