

ivo pisze:Raczej nie.Według mnie wzrost mocy od 12 do 15 KM i to wątpliweTrza by było jeszcze zmienić sprężyny w gaźnikach,filtr powietrza,kąt wyprzedzenia zapłonu,wydech i pewnie w rozrządzie pogrzebać nie mówiąc o zmianie gaźników na mechaniczne i zwiększeniu pojemności.Za takimi modyfikacjami dochodzi większa chłodnica oleju i oczywiście sprzęgło.
Am besten lief der Motor mit einem 70 mm langen Trichter und 46 mm DurchlaĂ. Damit verbesserte sich der gesamte Kurvenverlauf und wir kamen auf 135 Nm und 153 PS. Ein paar Tage später traf der Powerstick ein. Rein mit dem Ding und wieder rauf auf den PrĂźfstand. Das Ergebnis waren keine 10 zusätzlichen PS, konnte sich aber trotzdem sehen lassen. Auf dem Bildschirm erschienen 137 Nm und 157 PS.
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości