- tak się własnie zastanawiam czy czekać do wymiany oleju, (nowe-używane) już są, a jakie mam ja chyba każdy już widział, świerzbi mnie zestaw kluczy i tu pytanie konkretne.
1. - czy jak je zdejme to tylko ewentualnie czeka mnie dolewka z tytułu chłodnicy ?
2. - czy jednak poziom z miski jest na tyle wysoki że i z niej pocieknie ?
Jakoś diagram w manualu mnie ostatecznie nie przekonuje.
Wymiana przewodów olejowych
- mryc
- Posty: 888
- Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
Wymiana przewodów olejowych
Yello "Fly" Submarine
665664515
665664515
ja bym poczekal do wymiany oleju.
zobacz w oczku gdzie jest poziom oleju a dzie porty na przewody, da to jakies wyobrazenie ile go wyleci z silniora.
ewentualnie moto na centrake a wczesniej pod nia kawalek deski zeby podniesc moto wlasnie na niej i wtedy przechylic motonga do tylu tak zeby tylne kolo dotykalo ziemi i podlozyc cos pod przednie-wiekszosc oleju znajdzie sie na tyle. z chlodnicy ucieknie moze z 0,5 imho.
zobacz w oczku gdzie jest poziom oleju a dzie porty na przewody, da to jakies wyobrazenie ile go wyleci z silniora.
ewentualnie moto na centrake a wczesniej pod nia kawalek deski zeby podniesc moto wlasnie na niej i wtedy przechylic motonga do tylu tak zeby tylne kolo dotykalo ziemi i podlozyc cos pod przednie-wiekszosc oleju znajdzie sie na tyle. z chlodnicy ucieknie moze z 0,5 imho.
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości