tarcza hamulcowa
Jako, że obecnie przerabiam temat tarcz do swojego motocykla to polecam sprawdzić: http://www.motorus.pl/uklad-hamulcowy/t ... _3636.html
Komplet wychodzi jak za jedną lucasa, a firma NG zbiera raczej dobre opinie (w zasadzie nie spotkałem się z negatywną oceną tych tarcz)
Komplet wychodzi jak za jedną lucasa, a firma NG zbiera raczej dobre opinie (w zasadzie nie spotkałem się z negatywną oceną tych tarcz)
-
- Posty: 2923
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
alternatywa dla chińszczyzny?
http://www.ebay.pl/itm/METALGEAR-BREMSS ... 3a684594b8
http://www.ebay.pl/itm/METALGEAR-BREMSS ... 3a684594b8
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Jako że zima nie odpuszcza, wymyśliłem sobie że powykręcam śruby mocujące tarcze i ładnie je doczyszczę i pomaluje ew. dam do chromowania. Ruda jest bezlitosna i niestety dobrała się do nich zdrowo za poprzedniego właściciela więc nie wyglądają za pięknie. Niestety z wielkim trudem udało mi się wykręcić jedną sztukę po różnego rodzaju zabiegach typu zapuszczanie penetratorami, stukaniu, pukaniu i pieron wie czym jeszcze. W drugiej, niestety zaczęło się obrabiać gniazdo i zrezygnowałem na razie z pracy, postanawiając zasięgnąć porady bardziej doświadczonych w temacie forumowiczów. Nadmienię że do odkręcania używałem klucza ibusowago w nasadce i grzechotki (Stanley), a przy drugiej śrubie próbowałem nawet śrubokręta udarowego. Śruby nie dość że wkręcone w stop alu, to jeszcze osadzone na szczeliwie anaerobowym
. Chyba zostało mi jeszcze solidne podgrzanie ale niestety nie mam żadnego urządzenia którym mógłbym to zrobić. Myślę nad zakupem mini palnika na propan-butan, może to da radę ? A może macie jakieś inne sposoby na odkręcenie tych śrubek ?

And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
- cleaner
- Posty: 348
- Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
GhostDog pisze:taki stary a taki.....nieostrożny jesteś. Te śruby to są śruby "wytrzymałościowe" 8.9 lub 10.9 , chyba nie da się ich spolerować.Aby odkręcić spróbuj wbić na siłę thorxa młotkiem. Potem musisz zakupić noweUdaj się w tym celu do serwisu gdzie jedna kosztuje chyba 4 zyle
Też miałem plan, żeby je odkręcic i wyczyścić

Jak nie w serwisie to gdzie można kupic coś takiego? 4zł x wszystkie w tarczach to wyjdzie dość sporo...
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
artur pisze:zostaw te śruby w spokoju. Jak piszesz - jest zima - to se kup 4 paka i poleruj chromy
Arturze, Okocim i tak jest w ruchu



And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
-
- Posty: 2923
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
Holender71 pisze:informuję że polerować można ją bez problemu więc do chromowania też się nada.
śruba owa po wypolerowaniu i tak pokryje się nalotem rdzawym, natomiast obróbka termiczna w postaci chromowania zmieni własności metalu. To rzekłem ja

Popieram zdanie Artura a jak masz już 4-ro paka to dokup 6-cio paka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości