motanie zębatek
-
- Posty: 2923
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
mogą też być bakterie ale takie duże widoczne gołym okiem
Ostatnio zmieniony czwartek, 21 lipca 2011, 05:51 przez GhostDog, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Jasny członek..... Wejście smoka normalnie
. Witamy Admina wśród robali zjadających tombakowe łańcuchy. To nie my bałaganimy a robale co je jedzą...
Wracając do tematu: Mariuszu najpierw pękł a zaś spadł
.
Wątek jeszcze się nie wyczerpał więc nie zamykaj go o Wielki
. Niech potomni co zakupią w przyszłości XJRkę mają co czytać bez zadawania dziwnych pytań
.

Wracając do tematu: Mariuszu najpierw pękł a zaś spadł

Wątek jeszcze się nie wyczerpał więc nie zamykaj go o Wielki


czy któryś z kolegów mógłby mi pomóc i powiedzieć gdzie mógłbym kupić przednią zębatkę większą (19z) lub tylną mniejszą(35-36z)? chcę mieć mniejsze obroty przy tej samej prędkości. Znalazłem tylko taką ale nie wiem czy by pasowała:
http://allegro.pl/ir-zebatka-tylna-35-k ... 11164.html
Pozdrawiam
http://allegro.pl/ir-zebatka-tylna-35-k ... 11164.html
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wtorek, 3 stycznia 2012, 14:17 przez Boyka, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Boyka nie kombinuj. Zobacz w Larssonie do czego pasują zębatki i tym się kieruj przy szukaniu. ---> Larsson
Mają nawet zębatkę 18z dostępną...
Mają nawet zębatkę 18z dostępną...
Mam mały problem z prawidłowym założeniem zębatki dużej na koło.
Zębatka jest firmy Sunstar, z jednej strony powierzchnia mocowania jest nieco zaglębiona a z drugiej zupełnie płaska.
Moje pytanie, którą stroną powinna być ona założona, płaską do koła czy tą zagłębioną do koła. jeśli zagłębioną wtedy łańcuch pracuje o jakieś 2-3mm bliżej koła jeśli założę płaską będzie oddalony od koła.
Mam wrażenie, że powinien być tym zagłębieniem do koła ale pewny nie jestem.
Zębatka wygląda jak na tym zestawie napędowym z allegro:
http://allegro.pl/naped-yamaha-xjr-1200 ... 70298.html
Zębatka jest firmy Sunstar, z jednej strony powierzchnia mocowania jest nieco zaglębiona a z drugiej zupełnie płaska.
Moje pytanie, którą stroną powinna być ona założona, płaską do koła czy tą zagłębioną do koła. jeśli zagłębioną wtedy łańcuch pracuje o jakieś 2-3mm bliżej koła jeśli założę płaską będzie oddalony od koła.
Mam wrażenie, że powinien być tym zagłębieniem do koła ale pewny nie jestem.
Zębatka wygląda jak na tym zestawie napędowym z allegro:
http://allegro.pl/naped-yamaha-xjr-1200 ... 70298.html
-
- Posty: 243
- Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 243
- Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Już wiele, wiele postów wcześniej ktoś (chyba Krabi) dowodził, że różnica nie powinna być tak duża, ale myślę, że gdzieś musiał być błąd w myśleniu. U mnie 5 tys. obrotów/min. daje 130 km/h przy 5 biegu. Wydaje mi się, że przed zmianą miałem o jakieś 500 obrotów mniej przy tej samej prędkości (też to już pisałem).
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
-
- Posty: 243
- Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 243
- Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
krzysiek 525tds pisze:Koniu pisze:Tak, ciekawy jestem bardzo. 3 tys. obr/min na 5 biegu lub ile jest obrotów przy 100 km/h na 5 biegu.
3000 obr/min = 90 km/h
100 km/h = 3500 obr/min
Fajna robi sie 2 i 3 - długo sie ciągną te biegi - wyrażnie odczuwalna zmiana na lepsze. Moc - dla mnie wystarczy.
Czyli TEORETYCZNIE przy 9000 obr/minete będzie 270 km/h


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości