6,500 RPM i koniec...
6,500 RPM i koniec...
Witam wszystkich - temat może gdzieś poruszany, ale nie odkopałem go, więc proszę o wyrozumiałość i pomoc.
Dzisiaj wyskoczyłem na autostradę w stronę Poznania z W-wy i ponieważ mi się trochę spieszyło odkręciłem manetkę i...
moto doszło do 6 tys RPM i koniec... z górki doleciało do 6.5 tyś ale za to pod górkę spadało poniżej 6 tyś.
Macie może pomysł co się mogło zje...??
Dodam tylko, że w niższych zakresach obrotów nic nie działo się i nie dzieje się nadal. Moto pracuje normalnie.
dzięki serdeczne za pomoc
Dzisiaj wyskoczyłem na autostradę w stronę Poznania z W-wy i ponieważ mi się trochę spieszyło odkręciłem manetkę i...
moto doszło do 6 tys RPM i koniec... z górki doleciało do 6.5 tyś ale za to pod górkę spadało poniżej 6 tyś.
Macie może pomysł co się mogło zje...??
Dodam tylko, że w niższych zakresach obrotów nic nie działo się i nie dzieje się nadal. Moto pracuje normalnie.
dzięki serdeczne za pomoc
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
spróbuj zrobić taki test: po dłuższym postoju spróbuj ją odpalić i szybko się rozpędzić do większej prędkości. Czy wtedy też będzie problem z wkręceniem? Jeśli się uda, to może potwierdzić moje podejrzenia... a przez filtr też może się pierdzielić. Ale te K&N są na niektórych "naszych" XJRkach i dają rade.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
mariuszdg pisze: po dłuższym postoju spróbuj ją odpalić i szybko się rozpędzić do większej prędkości. Jeśli się uda, to może potwierdzić moje podejrzenia...
w jaki sposób i jakie podejrzenia? Odpowietrzenie czy brak odpowiedniej ilości paliwa?
Dzisiaj po robocie postaram się wyskoczyć na trasę od razu na zimnym silniku i sprawdzić.
- Zdzislaw
- Posty: 3538
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Na każdym biegu te objawy masz .
Czy z kominów wydobywa się jakiś dym
KNa nie czyściłeś i smarowałeś ostatnio, jeżeli tak to jakimi środkami
Czy na 100% masz sprawne odpowietrzanie baku .
Czy nie wylatała Ci jedna fajka ze świecy- czy silnik nie chodzi jakoś inaczej .
Odpowiedz na te pytania a będziemy myśleć dalej.
I nie patrz, że pada, kto nie sprawdzi ten nie wie .
Czy z kominów wydobywa się jakiś dym
KNa nie czyściłeś i smarowałeś ostatnio, jeżeli tak to jakimi środkami
Czy na 100% masz sprawne odpowietrzanie baku .
Czy nie wylatała Ci jedna fajka ze świecy- czy silnik nie chodzi jakoś inaczej .
Odpowiedz na te pytania a będziemy myśleć dalej.
I nie patrz, że pada, kto nie sprawdzi ten nie wie .
- Zdzislaw
- Posty: 3538
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Maniuś a filtr paliwa dodatkowy masz może . Pisałeś również o malowaniu wiosną baku, tutaj może leżeć przyczyna.
Jeżeli masz dodatkowy filtr na przewodzie paliwowym to mógł się zapchać syfem z baku, ew. dysza w którymś/wszystkich gaźnikach od wysokich obrotów się zapchała czymś z baku. Na dokładkę sitko w kraniku również mogło coś złapać.
Jeżeli masz dodatkowy filtr na przewodzie paliwowym to mógł się zapchać syfem z baku, ew. dysza w którymś/wszystkich gaźnikach od wysokich obrotów się zapchała czymś z baku. Na dokładkę sitko w kraniku również mogło coś złapać.
hubertm pisze:w tym moto K&N jest od 6 lat. Czyściłes go ?
czyściłem - bez jaj czyściwo K&N i olej K&N
VersuS pisze:A jak odkręcisz na jałowym to też się nie wkręca?
nie miałem jak sprawdzić jeszcze - tak mnie wczoraj zlał deszcz, że nie miałem w głowie testowania - nawet gacie miałem mokre
Zdzisław pisze:Maniuś a filtr paliwa dodatkowy masz może
Filtra dodatkowego nie ma.
Ale zauważyłem wczoraj w ulewie, że nie chciał się wkręcać powyżej 4 tyś nawet momentami.
Zdaje mi się, że dłuższe grzebanie się zapowiada
Dzięki za pomysły - sprawdzę dłubiąc...
Witam ponownie wszystkich i odgrzebuję niedawny temat.
Weekend był, więc i trochę czasu było.
Sprawdziłem, pogrzebałem i... wszystko kur.%$&* wydaje się być ok.
Na postoju (biegu jałowym) moto wkręca się bez problemu.
Odpowietrzniki sprawne, ale pod obciążeniem nie idzie ponad 6 tyś ni chusteczki
Pomocy
Weekend był, więc i trochę czasu było.
Sprawdziłem, pogrzebałem i... wszystko kur.%$&* wydaje się być ok.
Na postoju (biegu jałowym) moto wkręca się bez problemu.
Odpowietrzniki sprawne, ale pod obciążeniem nie idzie ponad 6 tyś ni chusteczki
Pomocy
- artur
- Posty: 4215
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
jeżeli na luzie się wkręca a podczas jazdy, kiedy to istnieje większe zapotrzebowanie na paliwo, nie to obstawiam że za mało paliwa dociera
cały czas to niedawne malowanie zbiornika mnie zastanawia. Jechałeś z otwartym ?
cały czas to niedawne malowanie zbiornika mnie zastanawia. Jechałeś z otwartym ?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
Bak pojechał do malowania bez korka i osprzętu, które sam demontowałem i później ponownie montowałem. Z tego co pamiętam, to wszystkie otwory były ok. Poza tym, jak już pisałem, objaw pokazał się po przejechaniu praktycznie całego sezonu, a nie po malowaniu i złożeniu moto do kupy.
W związku z tym nie ma to nic wspólnego z malowaniem
Gdyby cokolwiek było zwalone malowaniem, to od razu po poskładaniu motocykla nie jeździłoby, a nie po 4 czy 5 tyś kilometrów
W związku z tym nie ma to nic wspólnego z malowaniem
Gdyby cokolwiek było zwalone malowaniem, to od razu po poskładaniu motocykla nie jeździłoby, a nie po 4 czy 5 tyś kilometrów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości