Witam mam pytanko czy rozbieraliscie gazniki ???
Interesuje mnie rozmiar dysz jaki jest w orginale lub jaki wy macie???
Ja zakładalem Dynojet i najwieksza byla 100 (w zestawie) a zamontowana mialem 125 (nie wiem czy to jest orginalny rozmiar czy juz bylo cos mieszne).
Gazniki
- Ramzes
- Posty: 302
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 12:37
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: T-świętokrzyskie
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Gazniki
"Fucking Busters"
Takie tam z okazji urodzin
http://youtu.be/9NcXJWgP7JI
Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw
Takie tam z okazji urodzin

Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw
Witam
Jesli masz gazniki stare (metalowe pokrywy)o sred 36mm to dysza główna powinna być 95,powietrza 127.5, jet needle 40.
Dynojet zaleca nr 100 do stage 1 ,jesli zas w Twoim moto masz 125 to oznacza stage 3 ,albo ktos kombinował na własna reke. Jaki masz filtr pwietrza?
(standartową puche czy indywidualne)
Sprawdz przepustnice czy nie wiercone.
To tyle na ta pore,
Pozdrawiam Grzesiek
Jesli masz gazniki stare (metalowe pokrywy)o sred 36mm to dysza główna powinna być 95,powietrza 127.5, jet needle 40.
Dynojet zaleca nr 100 do stage 1 ,jesli zas w Twoim moto masz 125 to oznacza stage 3 ,albo ktos kombinował na własna reke. Jaki masz filtr pwietrza?
(standartową puche czy indywidualne)
Sprawdz przepustnice czy nie wiercone.
To tyle na ta pore,

Pozdrawiam Grzesiek
- Ramzes
- Posty: 302
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 12:37
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: T-świętokrzyskie
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Stage 3 nie jest on oferowany w tym roczniku a kupowalem po modelu i roczniku wiec wyszlo stage 1 + K&N ( i tak jest aktualnie )
Co do gazników to mam Mikuni z czarnymi pokrywami.
I wlasnie tak to bywa jak sie kupuje uzywany motocykl ( do tego od tuningowanych Żab ) i chce sie go przerobic. Zostaje tylko poczekac, kupic wydech wziasc moto + wszystkie dysze zostawic sprzet w jakims dobrym serwisie z hamownia i niech sie martwia z zalozenia ma byc mocniej i bardziej odlotowo
Co do gazników to mam Mikuni z czarnymi pokrywami.
I wlasnie tak to bywa jak sie kupuje uzywany motocykl ( do tego od tuningowanych Żab ) i chce sie go przerobic. Zostaje tylko poczekac, kupic wydech wziasc moto + wszystkie dysze zostawic sprzet w jakims dobrym serwisie z hamownia i niech sie martwia z zalozenia ma byc mocniej i bardziej odlotowo

"Fucking Busters"
Takie tam z okazji urodzin
http://youtu.be/9NcXJWgP7JI
Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw
Takie tam z okazji urodzin

Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw
- balth
- Posty: 3222
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
counterox pisze:Hmm tez ciezko sie zastanawialem nad stage 3, ale znajomy miał to w XJR 1200 - czyli 100 ccm mniejszej i paliła przy ostrej jeździe 14 na 100.... nie jestem na to gotów
khe-khe...trochę mnie ztchnęło

Więc narazie zostaje k&n, później się pomyśli jeszcze
Pozdrawiam
ja też jeżdżę na k&N
bye
balth
balth
Re: Gazniki
Nie chcę zakładać nowego tematu. Wyciągnąłem gaźniki do czyszczenia i wymiany zestawów naprawczych. Podpowie mi ktoś jak wyciągnąć trzpienie, żeby wyjąć pływaki. Nie chcę na siłę, żeby czegoś nie połamać.
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Gazniki
Najnormalniej na świecie musisz je wybić.
Re: RE: Re: Gazniki
Zdzislaw pisze:Najnormalniej na świecie musisz je wybić.
Dzięki. Tak przypuszczałem, ale wolałem się upewnić.
Wysłane z mojego myTab_10_Q przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość