
usuwanie klaru z aluminiowych części
-
- Posty: 2923
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
Rysiu, dobra. Odkręcam 2 śruby (krzyżaki) co pewnie trzymają zamek, tak? Tam jest takie ruchome jestestwo, pewnie na sprężynie a jak odkręcę to mi zrobi "brzdęk" i nie znajdę go do końca życia
I co dalej?
dalej odkręcam dwie mniejsze śrubki co trzymają taką kształtkę nieokreślonego kształtu, tak? pewnie tak.
I co dalej?
piszę z pamięci bo nie mam korka przed sobą

I co dalej?
dalej odkręcam dwie mniejsze śrubki co trzymają taką kształtkę nieokreślonego kształtu, tak? pewnie tak.
I co dalej?
piszę z pamięci bo nie mam korka przed sobą

- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Jedna sprężynka zawiaduje klapką od kluczyka, jak ją źle założysz to nie będzie Ci samozamykanie działać. Jak zamek odkręcisz(2 krzyżaki) to zaś masz 2 kulki, sprężynkę - zaworek odpowietrzający i uszczelkę. Nie idzie tam się pomylić przy składaniu. Dla pewności jednak zrób sobie foto przy rozkładaniu
.
Ja robiłem foot jak swojego rozkładałem ale nie mogę ich znaleźć.

Ja robiłem foot jak swojego rozkładałem ale nie mogę ich znaleźć.
-
- Posty: 2923
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
myślę, że dam radę, zaraz się zabieram za to. Porobię foty-dla potomnych.
ps. jest chuj......o ale stabilnie, uwaga gdyby ktokolwiek się za to zabrał
klapką (aby nie opadała) zawiaduje sprężynka z kuleczką, obie mikroskopijnych rozmiarów, kuleczka chyba 1 mm, sprężynka o średnicy 1 mm i długości ze 3 mm. Podczas rozbierania zrobiły "brzdęk" i miałem więcej szczęścia niż rozumu, że je mam.
Po za tym pod odpowietrznikiem też jest kuleczka, trochę większa.
4 sprężynki , śrubki , takie tam pierdoły.
Z wyjęciem samego zamka nie ma kłopotów.
Korek po wypolerowaniu będzie wyglądał zajebiście
zamiast papieru radzę użyć zmywacza do farb, np. boll-schodzi bezboleśnie (oczywiście po rozebraniu całości)

ps. jest chuj......o ale stabilnie, uwaga gdyby ktokolwiek się za to zabrał

klapką (aby nie opadała) zawiaduje sprężynka z kuleczką, obie mikroskopijnych rozmiarów, kuleczka chyba 1 mm, sprężynka o średnicy 1 mm i długości ze 3 mm. Podczas rozbierania zrobiły "brzdęk" i miałem więcej szczęścia niż rozumu, że je mam.
Po za tym pod odpowietrznikiem też jest kuleczka, trochę większa.
4 sprężynki , śrubki , takie tam pierdoły.
Z wyjęciem samego zamka nie ma kłopotów.
Korek po wypolerowaniu będzie wyglądał zajebiście

zamiast papieru radzę użyć zmywacza do farb, np. boll-schodzi bezboleśnie (oczywiście po rozebraniu całości)

latwiej chyba naklejic naklejke i nieladny wyglad klapki wlewu zostanie w 5 min rozwiazany
ale to tylko propozycja
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... y=156&sg=0


http://allegro.pl/listing.php/search?st ... y=156&sg=0
- Unfamiliar
- Posty: 1478
- Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości