zestaw napędowy jaki?
- hubertm
- Posty: 3398
- Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
łancuch RK - niektórzy się chyba negatywnie wypowiadali, ale ja w mojej byłej z 99' wsadziłem RK łańcuch i zębatki JT. Założyłem w 2009 roku i jeżeli Maniek po odkupie sprzętu ode mnie nie zmienił, to jest do tej pory.
Tu masz różne propozycje:
http://allegro.pl/naped-xjr-1300-sp-99- ... 62818.html
http://allegro.pl/naped-yamaha-1300-xjr ... 60355.html
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 31902.html
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 25434.html
Tu masz różne propozycje:
http://allegro.pl/naped-xjr-1300-sp-99- ... 62818.html
http://allegro.pl/naped-yamaha-1300-xjr ... 60355.html
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 31902.html
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 25434.html
hubertm
- ziulek
- Posty: 237
- Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 20:06
- Model i rocznik moto.: FJR RP13
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: warszawa
W tamtym roku przerabiałem temat z wszystkich możliwych źródeł i warsztatów było hasło: zębatki sunstar a łańcuch 530ZVMX. Krówka jest mocna, ciągnie jak lokomotywa i tutaj nie ma co wsadzać badziewia.
Ostatnio zmieniony środa, 9 stycznia 2013, 19:43 przez ziulek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
nit tylko nie zwlekaj za długo z wymianą-->Przykład .
DID 530 ZVMX i SS bądź JT .
Kumpel kiedyś założył do CBR600 jakiś nowy łańcuch wynalazek i nie zrobił 100km a zbierał go z ulicy..
DID 530 ZVMX i SS bądź JT .
Kumpel kiedyś założył do CBR600 jakiś nowy łańcuch wynalazek i nie zrobił 100km a zbierał go z ulicy..
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Pisałem o łańcuchach z EK, tylko nie mogę znaleźć teraz. Śmiało możesz atakować. Ten model nie musi być pozłacany, jak Ci się nie podoba. Zdaje się w Kawasaki były tego producenta łańcuszki zakładane w nowych sztukach. Sprawdzę jaki ja mam i Ci odpiszę. Poczekaj chwilunie.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- mariuszdg
- Posty: 3532
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Ja mam dokładnie ten łańcuch EK530ZVX2, tylko 2 ogniwa dłuższy, ale na wtrysku tak mają
"będziesz pan zadowolony", atakuj śmiało
są to japońskie łańcuchy, nie wiem jak tera ma się cenowo do DIDa, ale mi się opłacało go zakupić. Jakość bardzo ok.
http://www.rcsperformanceonline.com/EK_ ... 0chain.htm

"będziesz pan zadowolony", atakuj śmiało

są to japońskie łańcuchy, nie wiem jak tera ma się cenowo do DIDa, ale mi się opłacało go zakupić. Jakość bardzo ok.
http://www.rcsperformanceonline.com/EK_ ... 0chain.htm
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Ja mam DIDa 530ZVMX i zębatki Sunstar i po dwóch sezonach i przejechanych około 16tyś. km, łańcuch jest już tak nierównomiernie porozciągany, że szkoda gadać.
Ogólnie na długości łańcuch się nie wyciągnął jedynie ta różnica pomiędzy momentem maksymalnego napięcia a momentem maksymalnego luzu wynosi już około 1,5cm.
Tak więc na wiosnę wymianka na nowy zestaw napędowy.
Ogólnie na długości łańcuch się nie wyciągnął jedynie ta różnica pomiędzy momentem maksymalnego napięcia a momentem maksymalnego luzu wynosi już około 1,5cm.
Tak więc na wiosnę wymianka na nowy zestaw napędowy.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Slavko pisze:Naciąg mam na trzeciej kresce od strony silnika więc jest jeszcze co naciągać. Może jakaś wada fabryczna łańcucha ?
W tym roku planuję wypad na Chorwację-Włochy więc nie będę ryzykował jazdy na takim niepewnym łańcuchu.
może spróbuj jakieś chemii do mycia łańcucha,a później porządnie na smaruj.
miałem podobnie kupiłem taki motocykl było jeszcze co naciągnąć a właśnie tak nie równomiernie wyciągnięty jakby z dwóch złożony ale to już nie trwało długo nim przyszedł koniec mojego napędu
Generalnie czyszczę go co jakiś czas tym zestawem do czyszczenia Kettena i oczywiście jak czas pozwoli to sprawdzam naciąg .
Tak sobie teraz przypomniałem czy przypadkiem całe to nierównomierne wyciągnięcie nie zaczęło się od momentu jak w 2011 wracałem z Zakopanego. Gdy rano wyruszaliśmy to było trochę mokro i delikatna mżawka leciała. Łańcuch w momencie wyjazdu nie był już zbyt dobrze nasmarowany a że był mokry od tej mżawki to go smarem nie pryskałem i tak w sumie doleciałem do Krakowa. W Krakowie łańcuch był już suchy bez smaru więc może na tym odcinku Zakopane - Kraków dostał ostro po dupie.
Wtedy też pojawił mi się problem z zapinką łańcucha, zapiekła się z jednej strony i nieco ciężej chodziła niż normalnie ogniwka. Rok temu wymieniłem ją na nową ale już po wymianie widziałem delikatną różnicę w nierównomiernym naciągu. I tak po przejechaniu niecałych 9tyś. km z delikatnej różnicy zrobiła się dosyć spora.
Tak sobie teraz przypomniałem czy przypadkiem całe to nierównomierne wyciągnięcie nie zaczęło się od momentu jak w 2011 wracałem z Zakopanego. Gdy rano wyruszaliśmy to było trochę mokro i delikatna mżawka leciała. Łańcuch w momencie wyjazdu nie był już zbyt dobrze nasmarowany a że był mokry od tej mżawki to go smarem nie pryskałem i tak w sumie doleciałem do Krakowa. W Krakowie łańcuch był już suchy bez smaru więc może na tym odcinku Zakopane - Kraków dostał ostro po dupie.
Wtedy też pojawił mi się problem z zapinką łańcucha, zapiekła się z jednej strony i nieco ciężej chodziła niż normalnie ogniwka. Rok temu wymieniłem ją na nową ale już po wymianie widziałem delikatną różnicę w nierównomiernym naciągu. I tak po przejechaniu niecałych 9tyś. km z delikatnej różnicy zrobiła się dosyć spora.
osobiscie polecam x-ring bo w budowie ma lancuch podwojone uszczelnienie smaru w lancuchu od o-ringa. jakiproducent to do waszej dyspozycji.a i do smarowania lancucha polecam srodek cx-80 do lancuchow motocyklowych w cenie 20-25zl ale jest zajebisty trzyma na lancuchu i sie nie zmyw a przy tym dobrze smaruje. przetestowalem
- Koniu
- Posty: 1533
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: EŁK
- Kontaktowanie:
Slavko, wg mnie dwie rzeczy mogły sniszczyć ten łańcuch przedwcześnie. treningi w jeździe na gumie i i to co hubert mówi był za mocno któregoś razu naciągnięty i na chama był rozciągany przy każdej nierówności nic innego. Ja taki sam łańcuch jak Twój, super wzmacniany wywaliłem po 22 tys km. ale zniszczyłem go sam prubójąc jeździć na gumie. Powinien jeszcze sporo więcej wytrzymać
Żadna mżawka nie spowoduje nierównomiernego rozciągnięcia łańcucha ani chwilę późniejsze jego smarowanie. Tak w zasadzie to uszczelnienia rolek mają zabepieczać rolki przed dostaniem się pod nie wody i pyłu. Jest tam fabruczny smar więc w zasadzie po jaką cholerę my te łańcuchy smarujemy i powodujemy, że do nich i zębatek klei się ten cały syf z dróg i powoduje szybsze ścieranie się rolek i zębatek ?
Następny łańcuch kupię także japońskiej fimy, ale będzie to RK tak na test.
Żadna mżawka nie spowoduje nierównomiernego rozciągnięcia łańcucha ani chwilę późniejsze jego smarowanie. Tak w zasadzie to uszczelnienia rolek mają zabepieczać rolki przed dostaniem się pod nie wody i pyłu. Jest tam fabruczny smar więc w zasadzie po jaką cholerę my te łańcuchy smarujemy i powodujemy, że do nich i zębatek klei się ten cały syf z dróg i powoduje szybsze ścieranie się rolek i zębatek ?
Następny łańcuch kupię także japońskiej fimy, ale będzie to RK tak na test.
A Kunia znasz ? 
Mój tel. 692 486 517

Mój tel. 692 486 517
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Koniu pisze:Slavko.....Jest tam fabruczny smar więc w zasadzie po jaką cholerę my te łańcuchy smarujemy i powodujemy, że do nich i zębatek klei się ten cały syf z dróg i powoduje szybsze ścieranie się rolek i zębatek ?
Następny łańcuch kupię także japońskiej fimy, ale będzie to RK tak na test.
W zasadzie po to smarujemy po to, żeby oringi się nie pomehaczyły, ogniwka między sobą nie pozacierały(film olejowy) i rdza nie weszła za szybko, ale ja się nie znam na tym więc gdybam tylko sobie

- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości