gaznik
- piontek
- Posty: 3871
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Wielkie.Jabol pisze:Duże litery

Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
mryc pisze:Janek1200, - no patrz jaki chitrus, a z kolegami to się info nie podzieli
już się poprawiam

Warsztat Motocyklowy w Jarocinie ul. Wiślana 1
Szef- mechanik , właściciel pięknej Seven Fifty ( bo cudowna może być tylko Xjr) Zenek
tel.691823343
Grześ Daj znać kiedy Będziesz to się spotkamy Chłopie

-
- Posty: 155
- Rejestracja: poniedziałek, 8 czerwca 2009, 18:26
- Model i rocznik moto.: XJR
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Koszalin
Witam,
Moja lokomotywa zastrajkowala
Ewidentnie nie dostaje paliwa na dwa prawe cylindry, i na nie nie pracuje.
Jak dmuchnę w przewód paliwowy to przez jakiś czas jest ok.
Które to są śrubki do spuszczania beny z komór pływakowych.
Nie chciał bym odkręcić jakiejś regulacji by nie musieć synchronizować gaznika.
Pozdro
Moja lokomotywa zastrajkowala

Ewidentnie nie dostaje paliwa na dwa prawe cylindry, i na nie nie pracuje.
Jak dmuchnę w przewód paliwowy to przez jakiś czas jest ok.
Które to są śrubki do spuszczania beny z komór pływakowych.
Nie chciał bym odkręcić jakiejś regulacji by nie musieć synchronizować gaznika.
Pozdro
- artur
- Posty: 4222
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
WojtaS pisze:Ewidentnie nie dostaje paliwa na dwa prawe cylindry, i na nie nie pracuje.
Jak dmuchnę w przewód paliwowy to przez jakiś czas jest ok.
Zobacz czy wężyk się nie zagina. Pod zbiornikiem masz trójnik. Jeden przewód na 2 cylindry i drugi na pozostałe 2. Tu bym szukał
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
-
- Posty: 155
- Rejestracja: poniedziałek, 8 czerwca 2009, 18:26
- Model i rocznik moto.: XJR
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Koszalin
Właśnie zastanawia mnie czy czasami nie ma tam jakiegoś podciśnienia które by puszczało na prawe cylindry paliwo.
Objawy były takie ,że przy ostrym pałowaniu po puszczeniu gazu i ponownym dodaniu zaczął chodzić nie na wszystkie gary i był coraz słabszy później mocno kulał i po jakimś czasie dochodził do siebie. Ale później się to jescze pogorsyło jak byl zimny to było ok ale jak się rozgrzał to chodził tylko na 2 gary i później już tak tracił moc ,że nie dało sięnawet jechać.
Myślałem ,że to świece więc kupiłem nowe wymieniłem a tu niemiłe rozczarowanie bo się nic nie poprawiło a na początku było gorzej bo nawet odpalić nie mogłem musiałem kilkanascie razy go przez chwilę kręcić.
Objawy były takie ,że przy ostrym pałowaniu po puszczeniu gazu i ponownym dodaniu zaczął chodzić nie na wszystkie gary i był coraz słabszy później mocno kulał i po jakimś czasie dochodził do siebie. Ale później się to jescze pogorsyło jak byl zimny to było ok ale jak się rozgrzał to chodził tylko na 2 gary i później już tak tracił moc ,że nie dało sięnawet jechać.
Myślałem ,że to świece więc kupiłem nowe wymieniłem a tu niemiłe rozczarowanie bo się nic nie poprawiło a na początku było gorzej bo nawet odpalić nie mogłem musiałem kilkanascie razy go przez chwilę kręcić.
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Czy po wymianie świec sprawdzałeś na nich iskrę ? Kiedy zacznie Ci przerywać i pracować nie na wszystkich cylindrach, wykręć świece i sprawdź czy są mokre czy suche i czy na wszystkich jest iskra. Poziom paliwa z grubsza można sprawdzić podłączając przeźroczysty przewód do zaworka spustowego w komorze gaźnika. Drugi koniec przewodu unosisz do góry i odkręcasz zaworek. Wykorzystując zasadę naczyń połączonych odczytujesz poziom paliwa w komorze. I tak we wszystkich gaźnikach. A najlepiej je zdemontować i zrobić konkretny przegląd...
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
-
- Posty: 155
- Rejestracja: poniedziałek, 8 czerwca 2009, 18:26
- Model i rocznik moto.: XJR
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Koszalin
FUUUCK.
Dziś mało nie wróciłem na lawecie.
Odpaliła na pych już po ostygnięciu i całkowitym wyładowaniu akum.
Miała szczęście bo bym ją młotkiem......
Ale pod garażem po powrocie znów już tak przerywała ,że zgasła i nie chciała zapalić.
A więc:
-Podciśnienie so kranika sprawdzone i wężyk dopasowany i sprawdzony,
-kranik działa prawidłowo jak posse
podcisnienie to waha leci, na priv leci ciągle więc to nie brak paliwa , przedmuchałem go w razie co,
-iskra na świecach jest i na kablach wszystkich,
podciśnienie z kroćca na wężyku jest bo jak do ust przyłożyłem i zakręćiłem to ssie,
Masakra jakaś jak by to było moje jedyne moto to bym chyba się załamał a tek jestem "tylko" wkur..
Ma ktoś jakieś pomysły?? mam dwie ewentualności ale nie chciałbym sugerować nic i czy to możliwe??
1zawór któryś ma za mały luz.
2 coś z elektryką tylko gdzie szukać?
3 moze jakies cewki??
czy jakieś ine sugestie?
Przestają chodzić dwa zewnętrzne cylindry
wogóle chyba nie tu jednak ten temat.
AJJJJJJ.
Pozdro
Dziś mało nie wróciłem na lawecie.
Odpaliła na pych już po ostygnięciu i całkowitym wyładowaniu akum.
Miała szczęście bo bym ją młotkiem......
Ale pod garażem po powrocie znów już tak przerywała ,że zgasła i nie chciała zapalić.
A więc:
-Podciśnienie so kranika sprawdzone i wężyk dopasowany i sprawdzony,
-kranik działa prawidłowo jak posse

-iskra na świecach jest i na kablach wszystkich,
podciśnienie z kroćca na wężyku jest bo jak do ust przyłożyłem i zakręćiłem to ssie,
Masakra jakaś jak by to było moje jedyne moto to bym chyba się załamał a tek jestem "tylko" wkur..
Ma ktoś jakieś pomysły?? mam dwie ewentualności ale nie chciałbym sugerować nic i czy to możliwe??
1zawór któryś ma za mały luz.
2 coś z elektryką tylko gdzie szukać?
3 moze jakies cewki??
czy jakieś ine sugestie?
Przestają chodzić dwa zewnętrzne cylindry
wogóle chyba nie tu jednak ten temat.
AJJJJJJ.
Pozdro
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
farba pisze:Jest taki niezawodny patent :
Wymienić filtr powietrza , sprawdzić i wyregulować luzy zaworowe , wymyć i zsynchronizować gaźniki .
Zawsze działaile to roboty .
Zrób jak farba prawi. Bez kompletnego serwisu się nie obędzie.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
-
- Posty: 155
- Rejestracja: poniedziałek, 8 czerwca 2009, 18:26
- Model i rocznik moto.: XJR
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Koszalin
JAk bym miał
robić synchro 400zł
zawory 400 zł
to bym ją na częśći sprzedał ( i tak było to w zamyśle) bo mam już drugie moto tylko mi jej żal było.
ale mnie ciekawi CO TO się spier... bo miała zostać jako 2gie moto u mnie po namyśle.
Ale jak ona tak to... może się zmienić
A synchro gaźników nie ma tu nic do rzeczy bo chodzi do momentu zagrzania jak dawniej czyli wsio jest ok, odpala dobrze trzyma obroty chodzi równo itd.dopóki sę porządnie nie nagrzeje tak więc to nie gaziory bo by kulała albo chodziła tylko na ssaniu itd.a jest ok jak było sprzed awarii
Zawory też chyba nie bo ona jakiś czas temu pierwsze sygnały dawała, np nie dała się uruchomić po krótkim postoju i kilkanascie razy trzeba było próbować, i czasami kulała na 1 lub 2 cylindry jak by właśnie paliwa brakowało, ale myślałem ,że to waha kiepska.
Tak więc prosze nie piszcie tylko żebyrobił kapitalkę bo sory ale to nie żaden pomysł ani rada.
Pozdro
Zaczynam obstawiać moduł lub cewki.
robić synchro 400zł
zawory 400 zł
to bym ją na częśći sprzedał ( i tak było to w zamyśle) bo mam już drugie moto tylko mi jej żal było.
ale mnie ciekawi CO TO się spier... bo miała zostać jako 2gie moto u mnie po namyśle.
Ale jak ona tak to... może się zmienić
A synchro gaźników nie ma tu nic do rzeczy bo chodzi do momentu zagrzania jak dawniej czyli wsio jest ok, odpala dobrze trzyma obroty chodzi równo itd.dopóki sę porządnie nie nagrzeje tak więc to nie gaziory bo by kulała albo chodziła tylko na ssaniu itd.a jest ok jak było sprzed awarii
Zawory też chyba nie bo ona jakiś czas temu pierwsze sygnały dawała, np nie dała się uruchomić po krótkim postoju i kilkanascie razy trzeba było próbować, i czasami kulała na 1 lub 2 cylindry jak by właśnie paliwa brakowało, ale myślałem ,że to waha kiepska.
Tak więc prosze nie piszcie tylko żebyrobił kapitalkę bo sory ale to nie żaden pomysł ani rada.
Pozdro
Zaczynam obstawiać moduł lub cewki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości