Oddławienie
- Unfamiliar
- Posty: 1478
- Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: PL
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Oddławienie
Mam prośbę, czy mógłby ktoś władający językiem tych tamtych, przetłumaczyć to na nasze Polskie słownictwo?:
http://www.xjr-tuning.de/index.php?page ... alue=_Ohne
A dokładnie fragment o tym, czy zestaw za 189 Eurasów zawiera wszystko potrzebne do oddłubania KM w RP02, czyli: króćce 36Y, iglice, dysze, pierdolniki do filtra powietrza etc.? W wyborze poniżej ceny 189Euro jest:
Ja już nie panimajet, czy do tego zestawu do RP02 trzeba było dokupić to za 99, czy nie trzeba, czy tyczyło się to RP06-RP10?.
Dziękuję za uwagę.
http://www.xjr-tuning.de/index.php?page ... alue=_Ohne
A dokładnie fragment o tym, czy zestaw za 189 Eurasów zawiera wszystko potrzebne do oddłubania KM w RP02, czyli: króćce 36Y, iglice, dysze, pierdolniki do filtra powietrza etc.? W wyborze poniżej ceny 189Euro jest:
+99E.Mit/Ohne Ansaugstutzen:
Ja już nie panimajet, czy do tego zestawu do RP02 trzeba było dokupić to za 99, czy nie trzeba, czy tyczyło się to RP06-RP10?.
Dziękuję za uwagę.
- Flanker
- Posty: 908
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Oddławienie
Zdzislaw pisze:Mam prośbę, czy mógłby ktoś władający językiem tych tamtych, przetłumaczyć to na nasze Polskie słownictwo?:
http://www.xjr-tuning.de/index.php?page ... alue=_Ohne
A dokładnie fragment o tym, czy zestaw za 189 Eurasów zawiera wszystko potrzebne do oddłubania KM w RP02, czyli: króćce 36Y, iglice, dysze, pierdolniki do filtra powietrza etc.? W wyborze poniżej ceny 189Euro jest:+99E.Mit/Ohne Ansaugstutzen:
Ja już nie panimajet, czy do tego zestawu do RP02 trzeba było dokupić to za 99, czy nie trzeba, czy tyczyło się to RP06-RP10?.
Dziękuję za uwagę.
Zestaw za 189 ojro nie zawiera króćców. Zestaw z króćcami wymaga jeszcze dokupienia jakiegoś pierdolnika do airboxa, bo nowe króćce są dłuższe od seryjnych i nie będą pasować. Nic nie piszą co zawiera zestaw, jedynie to, że zdjęcie przedstawia zestaw dla xjr1200.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Oddławienie
Na pewno nie chodzi o RP06-10 z tą dopłata do króćców?
- Flanker
- Posty: 908
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Oddławienie
Zdzislaw pisze:Na pewno nie chodzi o RP06-10 z tą dopłata do króćców?
Niestety. "Otwarte" krućce to element Kitu 2, bez znaczenia którego modelu dotyczy. Jeśli chodzi o RP6 i RP10 to piszą, że przyrost mocy jest mniej odczuwalny ze względu na inne gaźniki niż w RP02.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
Re: Oddławienie
Ja nam założony zestaw od tego Niemca . Ale był problem bo dał nie takie dysze (za duże ) blacha na zapłon nic nie daje. I bez hamowni nie dało się tego ustawić. Mam 122 konie ale mało odczuwalne to jest
- Flanker
- Posty: 908
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Oddławienie
Zdzisław, jeśli dobrze pamiętam masz 4degreeadvancer. Załóż dynojety 100 i mocy trochę przybędzie. Zestaw dysz kupisz za jakieś 600 PLN.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Oddławienie
4degree miałem w poprzednim sercu założony. W tym nie zakładałem, musiałbym znowu hamować padlinę na fabrycznym, założyć 4dg i ponownie hamować. W okolicy mam hamownię ale motórów nie obsługują jeszcze. A dysze, to Imho można by było chyba dobrać wg. parametrów starych, w sklepie/hurtownii moto i nie będą 600 kosztować, a ze 100zł, chyba, że masz na myśli cały zestaw Dynojetów- dysze, sprężynki itp.
Co prawda kolegi rodzinka ma fabrykę sprężynek i pewnie szło by dorobić nowe, lżejsze, ale nie wiem, ile sztuk by musieli poskręcać, aby miało to finansowo ręce i nogi.
Jacku, blacha na zapłon daje coś, w którymś temacie dałem porównanie wykresów z hamowni.
Co prawda kolegi rodzinka ma fabrykę sprężynek i pewnie szło by dorobić nowe, lżejsze, ale nie wiem, ile sztuk by musieli poskręcać, aby miało to finansowo ręce i nogi.
Jacku, blacha na zapłon daje coś, w którymś temacie dałem porównanie wykresów z hamowni.
- farba
- Posty: 2658
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Oddławienie
Zdzichu uebałeś rurę aiboxa ,założyłeś przelotowe wydechy - wyjarałeś głowicę .
Zamontowałeś nowy piec i znowu chcesz go popsuć
Wg mnie brakuje w tym równaniu paliwa i załatwią ten temat większe dysze główne o 15- 20 procent i prawidłowe zestrojenie gaźników.
Zamontowałeś nowy piec i znowu chcesz go popsuć

Wg mnie brakuje w tym równaniu paliwa i załatwią ten temat większe dysze główne o 15- 20 procent i prawidłowe zestrojenie gaźników.
- Zdzislaw
- Posty: 3613
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Oddławienie
farba pisze:Zdzichu uebałeś rurę aiboxa ,założyłeś przelotowe wydechy - wyjarałeś głowicę .
Zamontowałeś nowy piec i znowu chcesz go popsuć![]()
Wg mnie brakuje w tym równaniu paliwa i załatwią ten temat większe dysze główne o 15- 20 procent i prawidłowe zestrojenie gaźników.
Słyszałem słuchy, że przez blaszkę na zapłonie może również się głowica popsuć.
Wiem, co było przyczyną popsucia się poprzedniej czapki, do nikogo nie mam żalu. Przyczyną raczej nie były rzeczy wymienione przez Ciebie, choć mogły mieć jakiś tam wpływ na to, ale nie 100%.
Czy chcę go popsuć? Nigdy nie znamy dnia ani godziny

W równaniu trzeba dodać paliwa, to fakt. Brak podciśnienia w dolocie powoduje zaburzony przepływ mieszanki i jej szybsze wyciąganie przez przelotowy wydech...
Główna dysza, jak się nie mylę jest 95, więc trzeba by było założyć 110-115, a może i 112? I tu pojawia się kwestia hamowni i indywidualnego podejścia do każdego silnika.
Idzie zima, na chwilę obecną nic nie kombinuje jeszcze z gaźnikami. Mam inne rzeczy do ogarnięcia przy kobyle.
Re: Oddławienie
U nnie w dowodzie jest 94kw(125km). Z kitem krause. Ma większą dziure na wlocie powietrza, króćce z pełnym przelotem i dysze główne 112,5. Moduł 5ea10. 97kw czyli 130km pewnie osiągnie po wsadzeniu modułu 5ea20.
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości