Przytarty wydech
Przytarty wydech
Panowie,mam pytanie,może ktoś robil cos takiego a mianowicie pod koniec sezonu zaliczylem mały ślizg na prawej stronie,poobdzierałem troche wydech,nie wygląda to dośc dobrze,używanego nie moge dostać a na nowy chwilowo mnie nie stac. Może wiecie jak usunąc te wizualne usterki,robił ktos cos takiego,myślalem tez o wizycie u blacharza może on coś zaradzi!! Dzięki z góry
- artur
- Posty: 4219
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Ja również miałem przygodę ale na lewej stronie. Mialem dosyć mocno przetarte ale na małej powierzchni. Jeżeli jesteś cierpliwy i trzymałeś kiedyś pilnik w ręku to można " od biedy " zrobić tak - Ja dałem tlumik do napawania jakąś tam odrobinę szlachetną stalą, po czym lekutko , ostrożnie przez 3 dni turystycznie wyprowadziłem profil po czy polerka. Z 10 metrów - nie poznasz że był uzupełniany. Bliżej i owszem ale - noł bady perfekt Nie wyglada to tragicznie myślę tylko że jak kominy dostaną temperatury to czy nie zrobi się to miejsce żółte
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
- Dawid
- Posty: 184
- Rejestracja: poniedziałek, 12 maja 2008, 08:01
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2000
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: śWiry
- Kontaktowanie:
odgrzewam kotleta.
jako że zanabyłem XJR w budżetowej wersji to mój Laser x-treme prezentuje się troszkę inaczej niż u mryc-a
ślizg odbił swoje piętno głównie na wydechu bo poza tym tylko wgnita na baku i przytarty crashpad
fota poniżej:
Uploaded with ImageShack.us
będe wdzieczny za rady techniczzne co działać
p.s. wizja typu wypie..ol nie wchodzi w rachubę na razie.
jako że zanabyłem XJR w budżetowej wersji to mój Laser x-treme prezentuje się troszkę inaczej niż u mryc-a
ślizg odbił swoje piętno głównie na wydechu bo poza tym tylko wgnita na baku i przytarty crashpad
fota poniżej:
Uploaded with ImageShack.us
będe wdzieczny za rady techniczzne co działać
p.s. wizja typu wypie..ol nie wchodzi w rachubę na razie.
- farba
- Posty: 2649
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Jak kwasówka to można wyciąć uszkodzenia, wspawać łaty, oszlifować spawy i śladu nie będzie.
Całe tuby są nitowane do dolotów więc z demontażem nie powinno być problemu.
Poszukaj w swojej okolicy speców od balustrad nierdzewnych powinni mieć cały sprzęt do wykonania takiej operacji.
Kwestia kosztów.
Kwasówka jest materiałem z którm można robić wszysko i po obróbce śladów nie będzie
Całe tuby są nitowane do dolotów więc z demontażem nie powinno być problemu.
Poszukaj w swojej okolicy speców od balustrad nierdzewnych powinni mieć cały sprzęt do wykonania takiej operacji.
Kwestia kosztów.
Kwasówka jest materiałem z którm można robić wszysko i po obróbce śladów nie będzie
- Dawid
- Posty: 184
- Rejestracja: poniedziałek, 12 maja 2008, 08:01
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2000
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: śWiry
- Kontaktowanie:
edit2
wydech zrobiony.
okazało się że brat kolegi bawi się w nierdzewce a, że motocyklista to podjął się naprawy.
ot i efekt.
metoda może nie jubilerska, ponieważ polegała na nałożeniu na uszkodzone rur o większej średnicy i dospawaniu redukcji, niemniej efekt zadowalający ownera.
fotki lewej nieruszanej strony
Uploaded with ImageShack.us
prawa naprawiana
Uploaded with ImageShack.us
dzięki za pomoc: farba, mryc, buki
wydech zrobiony.
okazało się że brat kolegi bawi się w nierdzewce a, że motocyklista to podjął się naprawy.
ot i efekt.
metoda może nie jubilerska, ponieważ polegała na nałożeniu na uszkodzone rur o większej średnicy i dospawaniu redukcji, niemniej efekt zadowalający ownera.
fotki lewej nieruszanej strony
Uploaded with ImageShack.us
prawa naprawiana
Uploaded with ImageShack.us
dzięki za pomoc: farba, mryc, buki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość